Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego położonym przy ul. Kościuszki 22-24 w Sopocie

Gmina Miasta Sopotu ogłasza przetarg

  • Adres: 81704 Sopot, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 213 750 , fax. 585 510 133
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sopotu
    ul. Tadeusza Kościuszki
    81704 Sopot, woj. pomorskie
    tel. 585 213 750, fax. 585 510 133
    REGON: 598492000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sopot.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego położonym przy ul. Kościuszki 22-24 w Sopocie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego położonym przy ul. Kościuszki 22-24 w Sopocie. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe wykonanie całości robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i wszelkich innych czynności niezbędnych do wykonania zadania oraz oddania obiektu do użytkowania. Wykonanie robót budowlanych obejmuje, w szczególności: 1) wyburzenie ścianek działowych w przebudowywanych toaletach na I i II piętrze; 2) wzmocnienie fragmentu stropu nad II piętrem; 3) przebudowa ustępów na I i II piętrze uwzględniająca wykonanie nowych ścianek działowych, wykonanie nowych podejść do urządzeń sanitarnych, dostawę i montaż misek ustępowych, pisuarów, umywalek, brodzika, armatury, a także roboty wykończeniowe posadzek, ścian, sufitów, remont instalacji elektrycznej, w tym wymianę oświetlenia; 4) remont korytarza uwzględniający ułożenie gładzi, malowanie ścian, malowanie sufitu, remont posadzki z lastryko, ułożenie posadzki z płytek, remont drzwi wahadłowych, wymianę oświetlenia; 5) remont wybranych pomieszczeń (sala 203, 204, 205, 302, 304) w zakres, którego wchodzą m.in. następujące roboty: usunięcie sufitu podwieszanego, ułożenie gładzi, malowanie ścian, malowanie sufitów, remont parkietów, położenie nowej wykładziny pcv, wymiana elektrycznych tablic rozdzielczych (sala 203, 204, 205, 302, 304), montaż zabezpieczenia WLZ w tablicy rozdzielczej na korytarzu, wymiana obudów „switch” instalacji niskoprądowych (sala 204, 205, 302, 304), montaż okablowania i gniazd; 6) inne roboty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu Zamówienia, w tym, o ile zajdzie potrzeba, wykonanie projektów montażowych i warsztatowych, które Wykonawca wykona własnym staraniem i na własny koszt oraz przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 7) Uwaga! oświetlenia powinno spełniać następujące parametry: oświetlenie LED minimum 140 Lm/W, minimum IP 40, temperatura barwowa 3000/4000K, CRI>80, trwałość źródła LED minimum 50 000h przy stabilności źródła światła minimum 70% dla temperatury pracy 25 stopni Celsjusza; 8) W zakres prac wchodzi odtworzenie otworu o wymiarach 180 cm x 200 cm pomiędzy pracownią 204 i 205 oraz dostawa i montaż w odtworzonym otworze drzwi wewnętrznych przesuwnych drewnianych, dwuskrzydłowych, system naścienny, wyposażonych w spowalniacz, uchwyt i zamek, skrzydła drzwiowe pełne, malowane w kolorze białym, otwór drzwiowy wykończony ościeżnicą drewnianą regulowaną (tzw. zabudowa tunelowa) malowaną w kolorze białym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie architektoniczno-budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ jest dokumentem informacyjnym o charakterze pomocniczym i jako taki może, ale nie musi być wykorzystany do przygotowania kalkulacji ceny oferty. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o prace osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegających na wykonywani pracy w sposób określony w art. 22 S 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. — Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. 2018 poz. 917.), w tym w szczególności: a/ pracownicy niższego dozoru technicznego np. brygadziści, mistrzowie – w zakresie nadzoru i realizacji robót budowlanych; b/ pracownicy fizyczni – wykonujący bezpośrednio wszystkie czynności fizyczne związane z robotami budowlanymi działający pod kierownictwem Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany w terminie 3 dni, na każde żądanie Zamawiającego do przekazania oświadczenia o zatrudnieniu osób i poświadczonej za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopii zanonimizowanych umów/umowy o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy powyższe oświadczenie Wykonawcy i podwykonawcy. W zakresie umowy imię i nazwisko oraz data zawarcia, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do identyfikacji, natomiast zakres anonimizacji umowy musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z dnia 24 maja 2018 r. poz. 1000). Zgodnie z art. 29 ust. 5 ustawy (uPzp) w przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnienie wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń w budynku Centrum Kształcenia Ustawicznego położonym przy ul. Kościuszki 22-24 w Sopocie ma uwzględniać wymogi zawarte w motywie 3 preambuły oraz w artykule 42 ustęp 1 dyrektywy 2014/24/UE i art. 29 ust. 5 uPzp w tym m.in. zapewniać dostęp dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium. 2. Wysokość wadium wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN); 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:  w pieniądzu, wpłaca się przelewem na rachunek bankowy - należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Sopotu prowadzony przez Bank Milenium S.A. nr 93 1160 2202 0000 0000 6194 8083, przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem: „Wadium - wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie i przebudowie pomieszczeń w budynku CKU w Sopocie” UWAGA – wadium w pieniądzu nie należy wpłacać w kasie Urzędu - art. 45 ust. 7 ustawy.  w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  w gwarancjach bankowych,  w gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 roku, poz. 1804 oraz z 2015 roku poz. 978 i 1240). 5. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą, nie zszywając go z ofertą. 6. Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które do momentu upływu terminu składania ofert, znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 7. Kserokopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1, nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 11. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od zamieszczenia (przez Zamawiającego) na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z pozostałymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty – zgodnie z wzorem nr 2 zawartym w Rozdziale 15 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Zamawiający, zgodnie z art. 24 aa uPzp, przewiduje możliwość w pierwszej kolejności dokonania oceny ofert, a następnie zbadania czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych wówczas zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: 1) zobowiązania (na podstawie art. 22a ust 2 ustawy Pzp) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; oraz 2) dokumentów (takich samych jak od Wykonawcy) w zakresie braku podstaw do wykluczenia (o których mowa w Rozdziale 3, ust. 3.1 siwz) odnośnie tego podmiotu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach