Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu infrastruktury pod montaż Symulatora Taktycznego Współczesnego Pola Walki dla Pododdziałów Wojsk Pancernych i Zmechanizowanych w Szczecinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2019-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu infrastruktury pod montaż Symulatora Taktycznego Współczesnego Pola Walki dla Pododdziałów Wojsk Pancernych i Zmechanizowanych w Szczecinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przygotowaniu infrastruktury pod montaż Symulatora Taktycznego Współczesnego Pola Walki dla Pododdziałów Wojsk Pancernych i Zmechanizowanych w Szczecinie (PKOB 1274). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: a) Projektach budowlanych i projektach wykonawczych; b) Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; c) Przedmiarach robót. Przedmiot zamówienia w szczególności polega na wykonaniu: 1) robót ogólnobudowlanych w tym:  przebudowa pomieszczeń poprzez wyburzenie ścian działowych celem utworzenia pomieszczeń o powierzchni odpowiedniej powierzchni na potrzeby sal omówienia ćwiczeń lub podział pomieszczeń w zależności od warunków wymaganych do prawidłowego korzystania z STWPW,  naprawa i uzupełnienie posadzek w miejscu wyburzeń,  uzupełnienie tynków i malowanie pomieszczeń,  likwidacja krat w oknach sal omówienia ćwiczeń,  dostosowanie pomieszczeń higieniczno – sanitarnych do przewidywanej ilości osób przebywających na szkoleniach; 2) robót instalacyjnych w tym:  dostosowanie instalacji elektrycznej do wymagań symulatora taktycznego współczesnego pola walki (STWPW),  dostosowanie i rozbudowa instalacji teleinformatycznej na potrzeby STWPW ,  wykonanie instalacji multimedialnej na potrzeby STWPW,  wykonanie instalacji nagłośnieniowej we wskazanych pomieszczeniach,  wykonanie instalacji klimatyzacji – montaż zestawów klimatyzacji w trzech pomieszczeniach przeznaczonych na sale ćwiczeń,  dostosowanie wyposażenia budynku w elektroniczny system dostępu zintegrowany z systemem istniejącym w 12 BZ - systemy jawne do planowanego przeznaczenia piętra budynku,  demontaż elementów systemu alarmowego po uprzednim ich wyprogramowaniu i przekazanie wszystkich elementów Administratorowi systemu (15 WOG) w uzgodnieniu z Administratorem systemu (15 WOG w Szczecinie) i firmą, która ma podpisaną umowę na konserwację i naprawę systemów zabezpieczeń technicznych w danym kompleksie; 3) wyposażenia przebudowywanych pomieszczeń, w tym przeznaczonych na:  sale ćwiczeń: w rolety słoneczne i sprzęt kwaterunkowy, taki jak: krzesła, pulpity, stoły prezydialne z fotelami biurowymi, zestawy biurowe (biurko, fotel biurowy),  pomieszczenie socjalne: w sprzęt kwaterunkowy, taki jak: stoły kwadratowe, krzesła i regały kuchenne,  szatnie w sprzęt kwaterunkowy: zestawy szatniowe i regały szatniowe. Sprzęt kwaterunkowy - według standardów MON. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną – zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 – to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 2) Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. (tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21) - sposób postępowania z odpadami został określony w §4 wzoru umowy. 3) Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną (fotografując stan obiektu przed wykonaniem robót i po ich wykonaniu z tego samego ujęcia w celu porównania). Dokumentacja fotograficzna (10-15 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 4) Wykonawca wykona instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji, instrukcję eksploatacji obiektów. 5) Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń, systemów i instalacji specjalistycznych montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. 6) Wykonawca dokona oznaczenia instalacji i rurociągów, opisze zawory i urządzenia. UWAGA: • Roboty budowlane będą realizowane w użytkowanym budynku. • Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. • Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. 2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie budowlanym (załącznik nr 8 do SIWZ), projektach wykonawczych (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 10 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 2) Ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (wzór załącznik nr 12 do SIWZ). 3) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 4) Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2. Do oferty należy załączyć: a) Wykaz parametrów cenotwórczych: robocizny, kosztów pośrednich, zysku, kosztu zakupu materiałów. b) Wypełniony w kolumnach 3 (wartość elementów brutto) i 4 (ilość roboczodni elementów) harmonogram rzeczowo – finansowy (załącznik nr 7 do SIWZ) z graficznym (w formie linii) określeniem czasu wykonania poszczególnych elementów. Suma wartości poszczególnych elementów zamówienia musi być tożsama z wartością oferty z uwzględnieniem limitów finansowych określonych przez zamawiającego na dany rok kalendarzowy. UWAGA: Brak załączenia do oferty powyższych dokumentów skutkować będzie odrzuceniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach