Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni ulic wraz z poprawą gospodarki wodno-ściekowej w starej części miasta Koronowa.

Gmina Koronowo ogłasza przetarg

  • Adres: 86-010 Koronowo, Plac Zwycięstwa 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3826400 , fax. 052 3826401
  • Data zamieszczenia: 2010-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koronowo
    Plac Zwycięstwa 1 1
    86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3826400, fax. 052 3826401
    REGON: 09235066500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koronowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni ulic wraz z poprawą gospodarki wodno-ściekowej w starej części miasta Koronowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie sieci wodociągowej z przyłączami oraz remoncie sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, budowie kanalizacji deszczowej, przebudowie nawierzchni ulic w miejscowości Koronowo i obejmuje ulice : Nakielska, Łokietka, Szkolna, Kościuszki, Sienkiewicza, Okrzei, H.Sawickiej, Staromiejska, Garncarska, Farna, Plac Zwycięstwa. 2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie przebudowy sieci wodociągowej z przyłączami oraz remont sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami, 2) Wykonanie budowy sieci kanalizacji deszczowej, 3) Wykonanie robót drogowych, 4) Zabezpieczenie na własny koszt nadzoru archeologicznego nad realizacją inwestycji, zgodnie z wymogiem zawartym w opinii Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Toruniu, Delegatura w Bydgoszczy./pismo WU OZ D/B-AR-4050-1153/2005 opA-489/2005 z dnia 08.10.2008 r. Wykonawca przy przygotowaniu oferty winien uwzględnić realizację I etapu zadania, obejmującego wykonanie robót na ulicach : Nakielska, Łokietka, Szkolna, Okrzei, Plac Zwycięstwa Sienkiewicza. ZAKRES I ETAPU OBEJMUJE REALIZACJĘ: I . Kanalizacja deszczowa - kanał ? 600 - długość 114,5 mb, kanał ? 500 - długość 197,5 mb, kanał ? 300 - długość 121,5 mb, separator , osadnik piasku, studnia rewizyjna ? 1200 mm 13 szt., studnia ściekowa ? 500 mm 24 szt., roboty ziemne, odtworzenie dróg, kanał ? 200 (przykanaliki) 121,9 mb II. Kanalizacja sanitarna - kanał ? 200 - długość 456,5 mb; przykanaliki ? 160 - długość 134 mb; - studnia rewizyjna ? 1200 - 16 szt, demontaże sieci kanalizacji sanitarnej, III. Sieć wodociągowa 463,5 mb, roboty drogowe. Powyższy zakres został przedstawiony w załącznikach Nr 12 i 13 do SIWZ Termin realizacji I etapu - do dnia 15.09.2010 r. 5) W ramach Umowy Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz dokonaniem koniecznych uzgodnień: a) Dokumentację projektową czasowej organizacji ruchu w oparciu o wytyczne GDDKiA w Bydgoszczy, Koszt czasowej organizacji ruchu należy uwzględnić w ofercie Wykonawcy. b) Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, c) Harmonogram Rzeczowo-Finansowy Robót określający kolejność wykonywania robót oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych elementów robót oraz planowane nakłady finansowe dla każdej pozycji. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej w dniu podpisania umowy, d) Dokumentację Powykonawczą sporządzoną w 2 egzemplarzach z załączonymi m.in.: protokołami z prób, sprawdzeń i pomiarów, stosownymi atestami, aprobatami technicznymi, deklaracjami zgodności lub innymi dokumentami potwierdzającymi dopuszczenie zastosowanych materiałów do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie, e) protokołami odbioru technicznego, f) geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą wraz ze sporządzoną w jej wyniku dokumentacją geodezyjno-kartograficzną (mapa zasadnicza obejmująca cały zakres robót z wkreślonymi liniami rozgraniczającymi ulic oraz zmianami - skala mapy 1:500 w 6 egz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 01.04.2010 r. do godziny 9:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koronowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach