Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
ul. Jezuicka 1 1
85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY PRZY UL. MARCINKOWSKIEGO 12/14 W BYDGOSZCZY - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY PRZY UL. MARCINKOWSKIEGO 12/14 W BYDGOSZCZY - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 150.000,- zł. należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonaniem 1 zamówienia związanego z realizacją budowli, obiektów użyteczności publicznej, takich jak: kina, teatry, domy kultury , opery filharmonie itp. o wartości min. 3.000.000 zł., 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do wniosku dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 15 grudnia 2010 roku, z zastrzeżeniem iż w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub niesprzyjających warunków gruntowych lub kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci podziemnych lub znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót lub/ i innych okoliczności których nie można było przewidzieć, potwierdzonych stosownym wpisem do dziennika budowy uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ww. terminie, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres czasu niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, b) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -konstrukcyjno-budowlanej, -drogowej, -telekomunikacyjnej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, h) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienia na roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostały wykonane należycie - 1 szt., i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, j) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa budynku Żłobka w Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim.
Dodano: 2015-08-26 - Rozbudowa budynku Centrum Małego Dziecka i Rodziny w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2015-08-05 - Zmniejszenie energochłonności obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mogilnie poprzez termomodernizacje i wykorzystanie odnawialnych źródeł energii
Dodano: 2015-05-28 - Wykonanie w formule zmodernizuj i wybuduj zadanie pn. Przebudowa Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T. Chałubińskiego w Strzelnie - modernizacja oddziału dziecięcego, położnictwa, neonatologicznego
Dodano: 2015-05-21 - Wykonanie w formule zmodernizuj i wybuduj zadanie pn. Przebudowa Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T. Chałubińskiego w Strzelnie - modernizacja oddziału dziecięcego, położnictwa, neonatologicznego.
Dodano: 2015-04-30 - Wykonanie w formule zmodernizuj i wybuduj zadanie pn. Przebudowa Szpitala Powiatu Mogileńskiego Filia im. T. Chałubińskiego w Strzelnie - modernizacja oddziału dziecięcego, położnictwa, neonatologicznego
Dodano: 2015-04-01 - Rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Wójcin.
Dodano: 2013-09-03 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowejwsi Pałuckiej.
Dodano: 2013-07-09 - Budowę Gminnej Biblioteki Publicznej w Bukowcu
Dodano: 2013-05-20 - Przebudowa budynku świetlicy wiejskiej w Nowejwsi Pałuckiej.
Dodano: 2013-04-23