Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz aranżacją wnętrz w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na działce nr 21/2 przy ul. Al. Racławickie 22 w Lublinie na filię Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie – II postępowanie

Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-007 Lublin, Peowiaków
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
  • Data zamieszczenia: 2019-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejska Biblioteka Publiczna im. H. Łopacińskiego w Lublinie
    Peowiaków 12
    20-007 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 62 00, , fax. 81 466 62 49
    REGON: 43231842000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbp.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz aranżacją wnętrz w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na działce nr 21/2 przy ul. Al. Racławickie 22 w Lublinie na filię Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie – II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie lokalu wraz z wewnętrznymi instalacjami oraz aranżacją wnętrz w budynku mieszkalnym wielorodzinnym na działce nr 21/2 przy ul. Al. Racławickie 22 w Lublinie na filię Miejskiej Biblioteki Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie.II. Roboty budowlane obejmują przebudowę istniejących instalacji: wodno-kanalizacyjnej, wentylacji i klimatyzacji, elektrycznej wraz z oświetleniem i gniazdami, a także komputerowej oraz towarzyszące roboty ogólnobudowlane. Roboty ogólnobudowlane polegają w szczególności na: wykonaniu posadzek z betonu artystycznego, ścianek działowych, malowaniu ścian i okładzin ścian, wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji.III. Zamawiający zaleca, aby roboty budowlane wykonane były w określonej kolejności etapów. Pierwszy etap robót musi obejmować wykonanie przez Wykonawcę: robót rozbiórkowych posadzek, ścian; wykonanie nadproży i przebicie otworów w ścianach; zabetonowanie otworu w stropie po windzie; wykonanie podłoży i izolacji podposadzkowych; wykonanie ścianek działowych;wykonanie sufitów z płyt G-K; licowanie ścian płytami glazury; ułożenie posadzek z terakoty; malowanie ścian i sufitów; wykonanie tynków dekoracyjnych imitujących beton; wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych; wykonanie instalacji elektrycznych wtynkowych i podposadzkowych; robót branży sanitarnej (demontaże, instalacje – orurowanie wodno-kanalizacyjne i przewody instalacji klimatyzacji). Drugie etap robót musi obejmować: wymianę stolarki aluminiowej; wykonanie posadzek z betonu artystycznego; montaż nawiewników w oknach. Trzeci etap robót obejmuje pozostałe prace budowlane, które nie zostały wskazane w poprzednich etapach. Sekwencja czynności wskazanych w obrębie etapów ma charakter przykładowy. IV. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca odpowiednio Załącznik Nr 2 do SIWZ, na którą składają się: Projekt Budowlany (PB), Projekt Aranżacji Wnętrz (PAW), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót (stanowiący materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe przed terminem składania ofert, w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy zł 00/100 zł).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 9.1 oraz 9.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 9.3 SIWZ, a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespodencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.III. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 9.1 ppkt. 1) oraz w pkt 9.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 9.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 9.1 oraz pkt 9.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach