Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej ( działka nr 63/1 ) w miejscowości Bławatki, gm. Strzelno

Gmina Strzelno ogłasza przetarg

  • Adres: 88-320 Strzelno, ul. Cieślewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 182 200 , fax. 523 182 202
  • Data zamieszczenia: 2020-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strzelno
    ul. Cieślewicza 2
    88-320 Strzelno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 182 200, fax. 523 182 202
    REGON: 52891300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.bip.strzelno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi gminnej ( działka nr 63/1 ) w miejscowości Bławatki, gm. Strzelno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ( dz. nr. 36/1 ) w Bławatkach gm. Strzelno, w zakresie i na warunkach określonych w siwz wraz z załącznikami. Przebudowa drogi j.w obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze. 2. Przebudowa kablowych linii technicznych, 3. Wykonanie wykopów, 4. Wykonanie nasypów, 5. Profilowanie i zagęszczenie podłoża, 6. Oczyszczanie i skraplanie warstw konstrukcyjnych, 7. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 8. Wykonanie ulepszonego podłoża z gruntu stabilizowanego cementem, 9. Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, 10. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, 11. Wykonanie nawierzchni pojedynczo powierzchniowo utrwalonej, 12. Wzmocnienie istniejącej nawierzchni poprzez wykonanie stabilizacji cementem z dodatkiem jonowymiennego stabilizatora chemicznego, 13. Wykonawca jest zobowiązany do umieszczenia oznakowania pionowego tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany i wykonawczy oraz specyfikacja techniczna i odbioru robót. 2. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami siwz i załącznikami do siwz, w tym zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, specyfikacją techniczną i odbioru robót budowlanych, a także z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz. U z 2019r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 5. Nazwa i kod przedmiotu, określone we Wspólnym Słowniku Zamówień ( CPV ): 45233140-2 roboty drogowe 45111000-8 roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg 6. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia realizacji przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podanie przez Wykonawcę nazw ( firm ) podwykonawców ( jeśli są znane ). Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do siwz, 7. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wszędzie tam, gdzie wykonywanie czynności wynikających z siwz, w tym z opisu przedmiotu zamówienia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. — Kodeks pracy (dalej KP, tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób wykonujących czynności związane z wykonaniem: a) robót nawierzchniowych, b) prac operatorów sprzętu, c) prac kierowców. Obowiązek jw. nie będzie dotyczył osób, które będą kierowały robotami objętymi zamówieniem. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 KP. 2) dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w ppkt. 1) czynności polegać będzie na: a) na etapie składania ofert - Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, b) na etapie realizacji umowy — w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy wykonawca złoży oświadczenie o ilości osób zatrudnionych przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania poszczególnych czynności określonych w pkt III.7 ppkt 1) siwz. W razie zaistnienia potrzeby (nie później niż na 5 dni przed przystąpieniem do realizacji danych czynności określonych w pkt III.7 ppkt 1) siwz) ww. oświadczenie będzie podlegać modyfikacji/aktualizacji w zakresie ilości zatrudnionych osób do wykonania przedmiotowych czynności. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia zastrzega możliwość żądania przedłożenia. • wykazu osób zatrudnionych na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę wykonujących czynności wskazane w pkt III.7 ppkt 1) siwz wraz ze wskazaniem rodzaju umowy o pracę, wymiaru czasu pracy i określeniu czynności wykonywanych przez poszczególne osoby, druków RCA dot. każdego pracownika (zanonimizowane — zawierające tylko imię nazwisko pracownika wymiar czasu pracy i kod tytułu ubezpieczenia), • zanonimizowanych umów o pracę (zanonimizowane — zawierające tylko nazwę pracodawcy, imię i nazwisko pracownika wymiar czasu pracy). 3) uprawnienia Zamawiającego odnośnie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a uPzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do siwz. 8. Jeżeli w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia znajdują się nazwy materiałów, urządzeń czy wyposażenia lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów, to służą one jedynie i wyłącznie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, należy je traktować, jako wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zastosować materiały, wyposażenie czy urządzenia równoważne o parametrach techniczno — użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. 9. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia Zamawiającemu, że oferowane przez niego materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w dokumentacji. 10. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 uPzp. 11. Zamawiający nie przewiduje: zawarcia umowy ramowej, przeprowadzenia aukcji elektronicznej, rozliczenia w walutach obcych, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający zaleca (nie jest to czynność obowiązkowa), aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz właściwego i rzetelnego przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: l) wypełniony formularz ofertowy, 2)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 3) pełnomocnictwo lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy/wykonawców (jeżeli dotyczy) 4)zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach polega wykonawca, na zasadach określonych w art. 22a uPzp (jeżeli dotyczy), 5)W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 111.3) ogłoszenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie wannków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.6)Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 111.3.)ogłoszenia, 7)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 111.4) ogłoszenia - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 7) zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, 8)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 9) wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę zostały opisane w pkt. III. 7) specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach