Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą – dokończenie robót.

Centrum Szkolenia Policji w Legionowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 47 725 52 57 , , fax. 47 725 53 85
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
    ul. Zegrzyńska 121
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. 47 725 52 57 , , fax. 47 725 53 85
    REGON: 11968687000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: szkolenie policji

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą – dokończenie robót.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynków nr 71, 72, 75, 35 wraz ze zmianą sposobu użytkowania z mieszkalnego na szkoleniowy wraz z towarzyszącą infrastrukturą – dokończenie robót. 2. Pełen zakres robót ujęty został w poniższych dokumentach: a) Projekty budowlane budynków nr 35, 71, 72, 75 – architektura oraz Projekt budowlany zagospodarowanie terenu, stanowiące załącznik nr 1 do SIWZ; b) Projekty wykonawcze budynków nr 35, 71, 72, 75 (architektura, instalacje elektryczne, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje teletechniczne, węzeł cieplny oraz Projekt wykonawczy zagospodarowanie terenu (architektura, mała architektura, zieleń, drogi, instalacje elektryczne, sanitarne, zewnętrzne instalacje teletechniczne i przyłącza); stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; c) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budynków nr 35, 71, 72, 75 oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zagospodarowania terenu, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ; d) Przedmiary robót budynków nr 35, 71, 72, 75 (branża budowlana, branża elektryczna, branża wentylacyjna i klimatyzacja, branża wodociągowa i kanalizacyjna, branża teletechniczna, branża węzeł cieplny) oraz Przedmiary zagospodarowania terenu (branża zieleń, branża mała architektura, branża neony i szyby, branża ciągi komunikacyjne, branża elektryczna, branża sieć grzewcza, branża instalacje teletechniczne, branża przyłącze teletechniczne), stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; e) Rewizje, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; f) Wykaz robót zrealizowanych, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na 3 dni przed zawarciem umowy dostarczył do siedziby Zamawiającego sporządzone na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej kosztorysy ofertowe. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 12 do SIWZ. 6. W nawiązaniu do art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy strony mają prawo do przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac, w następujących sytuacjach: 1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy lub w przypadku braku środków finansowych; 2) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami. 7. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona. 8. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów. 9. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, w tym wykazania w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie: minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 2 900 000,00 zł (słownie: dwa miliony dziewięćset tysięcy złotych 00/100) brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami, że roboty te zostały wykonana należycie – załącznik nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach