Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 03-242 Warszawa, ul. Ludwika Kondratowicza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48223265353 , fax. +48223265834
- Data zamieszczenia: 2018-02-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Szpital Bródnowski w Warszawie Sp. z o.o.
ul. Ludwika Kondratowicza 8
03-242 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48223265353, fax. +48223265834
REGON: 141983460 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: osoba prawna zaspokajająca potrzeby o charakterze powszechnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji Zespołu Oddziałów Chorób Wewnętrznych, Diabetologii i Endokrynologii oraz Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego w Warszawie Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne polegające na dostosowaniu Zespołu Oddziałów Chorób Wewnętrznych, Diabetologii i Endokrynologii oraz Oddziału Otolaryngologii zlokalizowanych na VII piętrze i na Wysokim Parterze budynku "C" Mazowieckiego Szpitala Bródnowskiego przy ul. Ludwika Kondratowicza 8 w Warszawie do obecnie obowiązujących standardów i warunków, jakie powinny spełniać instytucje ochrony zdrowia oraz przepisów prawa, w tym rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 roku, których zakres i przedmiot obejmuje modernizację sal pacjentów, pomieszczeń socjalno - biurowych, ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń służbowych i pomocniczych zlokalizowanych na VII piętrze budynku "C", wraz z montażem mebli pod wymiar. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki nr 7 i nr 10 do SIWZ. Ze względu na konieczność utrzymania funkcjonowania Oddziałów, zakres prac budowlano - montażowych został podzielony na dwa etapy. Ich granica oraz kolejność zostały oznaczone w rysunku stanowiącym załącznik nr 9a i 9b do SIWZ. Wykonanie poszczególnych etapów wraz z czasem niezbędnym do przeniesienia oddziału z pomieszczeń przeznaczonych do remontu (Etap II) do pomieszczeń wyremontowanych (Etap I) musi zostać wskazane we wstępnym Harmonogramie rzeczowym zawartym w dokumencie "Technologia wykonania robót budowlanych w celu zminimalizowania utrudnień w pracy Szpitala" stanowiącym część oferty. Zamawiający informuje, że rozpoczęcie i zakończenie prac dla każdego etapu odbędzie się na podstawie stosownych protokołów. Jednocześnie Zamawiający informuje, że ze względu na fakt, że oddziały szpitala podlegające modernizacji zlokalizowane są w bezpośredniej bliskości innych, funkcjonujących oddziałów szpitala, na których znajdują się pacjenci i prowadzone są działania lecznicze, prowadzenie prac budowlano - montażowych nie będzie możliwe w godzinach 8.00 - 8.30, 11.15 - 12.15 oraz w godzinach nocnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Zamawiający wymaga oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt. 10.1 SIWZ złożenia oświadczeń lub dokumentów innych niż wymagane w pkt. 10.1-10.10 SIWZ: Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Dokument: "Technologia wykonania robót budowlanych w celu zminimalizowania utrudnień w pracy Szpitala". Dowód wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna”
Dodano: 2024-07-28 - „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego „Drzewa i zieleń urządzona na Woli”
Dodano: 2024-07-26 - „Budowa budynku garażowego z zapleczem biurowym, socjalnym i magazynowym dla OSP na terenie działki ewidencyjnej 46/2 w Czerwinie”
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 330101W Wola Kuraszowa - Ninków
Dodano: 2024-07-26 - Budowa drogi gminnej w miejscowościach Albinów i Guty na odc. o dł. 990m, gmina Kosów Lacki
Dodano: 2024-07-25 - remont elewacji w budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-25 - Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24 - MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN II
Dodano: 2024-07-24