Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu Na os. Słoneczne, działka nr 3119/60 obręb nr 4- etap II

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2017-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji placu Na os. Słoneczne, działka nr 3119/60 obręb nr 4- etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia są roboty modernizacyjne istniejącego placu zabaw na os. Słoneczne, działka nr 3119/60 obręb nr 4- etap II Inwestycja zlokalizowana jest na terenie będącym własnością Gminy Miejskiej Jarosław. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Demontaż ławek. 2. Wykonanie dojść o nawierzchni z kostki brukowej z podbudową. 3. Wykonanie strefy bezpiecznej pod urządzeniami placu zabaw z nawierzchni poliuretanowej . 4. Montaż urządzeń placu zabaw ( huśtawka metalowa podwójna, huśtawka metalowa podwójna z siedziskiem kubełkowym, huśtawka ważka metalowa podwójna, stożek linowy). 5. Montaż urządzeń małej architektury ( ławki z oparciem – 3 szt. kosz na śmieci ). 6. Budowa oświetlenia placu zabaw wg opracowania Firmy Projektowo-Wykonawczej MARTEN. Szczegółowy zakres robót, technologia wykonawstwa oraz warunki odbioru zawarte są w dokumentacji projektowej : • Projekt zagospodarowania terenu „ Modernizacja placu zabaw na os. Słoneczne, działka nr 3119/60 obręb 4 – etap II” opracowany przez Apis Polska sp. z o.o. • Projekt budowlano- wykonawczy oświetlenia placu zabaw na osiedlu Słonecznym opracowany przez Firmę Projektowo-Wykonawczą MARTEN Jastrzębie Zdrój. • Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, • Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Elektrycznych • Specyfikacja Techniczna Dostawy i Montażu Urządzeń Placu Zabaw • Przedmiar robót. Przedmiar robót, którym dysponuje Zamawiający, służy jako materiał poglądowy, nie może stanowić podstawy wyceny ryczałtowej robót. Wycenę oferty należy wykonać na podstawie dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, specyfikacji technicznej dostawy i montażu urządzeń placu zabaw, SIWZ oraz wizji w terenie. Dodatkowe wymagania • zorganizowanie i zabezpieczenie na swój koszt placu budowy wraz z wyposażeniem i zasileniem w energię elektryczną i doprowadzeniem wody, przejęcie odpowiedzialności za materiały, narzędzia i urządzenia znajdujące się na placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż., • zabezpieczenie instalacji i urządzeń na terenie budowy – jeśli wynika to z dokumentacji technicznej – przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót, stanowiących przedmiot niniejszej umowy, • dostarczenie niezbędnych atestów, wyników, protokołów badań, sprawdzeń i prób dotyczących realizowanego przedmiotu niniejszej umowy, • wykonanie obsługi geodezyjnej inwestycji, opracowanie dokumentacji powykonawczej, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, wykonanie innych robót, usług i opłat niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia, • zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób trzecich, • zapewnienie kierownika budowy oraz wykonanie czynności wymienionych w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 2002r. Prawo budowlane ( Dz. U. 2016.290 j.t.) łącznie z prowadzeniem dziennika budowy, • przestrzeganie podczas robót budowlanych ochrony istniejącej szaty roślinnej, a w razie potrzeby wykonanie niezbędnego zabezpieczenia roślinności, • zawiadomienie inspektora nadzoru z 3 –dniowym wyprzedzeniem o terminie robót ulegających zakryciu i zanikających, w przeciwnym przypadku, Wykonawca będzie zobowiązany na jego żądanie odkryć roboty a następnie przywrócić do stanu poprzedniego na swój koszt, • naprawienie wszelkich szkód powstałych z winy Wykonawcy w trakcie realizacji robót oraz przywrócenie terenu budowy do stanu pierwotnego po zakończeniu robót, • wywóz odpadów budowlanych na miejsce utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji. • W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy i zainstaluje niezbędne tymczasowe zabezpieczenia takie jak: zapory, znaki ostrzegawcze, barierki itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo osób trzecich. Koszt zabezpieczenia terenu robót nie podlega odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę umowną, • Zapewnienie możliwości przejazdu (służby komunalne, służby ratownicze) oraz dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów zlokalizowanych w rejonie budowy, • Po zakończeniu robót – uporządkowanie terenu robót i jej zaplecza, jak również terenów sąsiadujących, zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonanie na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg lub nawierzchni. Roboty należy wykonać zgodnie z:  ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. 2016.290 j.t.),  ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. 2016.1570 j.t. ) Dokumentacja projektowa dostępna jest w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Jarosławia , Rynek 6, 37-500 Jarosław, Wydział Rozwoju Miasta i Infrastruktury Technicznej I piętro, pokój Nr 14 oraz na stronie internetowej http://www.bip.jaroslaw.um.gov.pl/ . Termin wykonania zamówienia: Wymagany termin wykonania zamówienia: 30.11.2017r. Warunki wykonania robót: 1. Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, specyfikacją techniczną dostawy i montażu urządzeń placu zabaw, z przedmiarem robót, w sposób określony w przepisach, w tym techniczno-budowlanych oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, które powierzy do wykonania podwykonawcom. 3. Opracowując ofertę Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych. 4. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji należy rozumieć jako określenie minimalnych wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, wymienionych w powołanej dokumentacji technicznej z zachowaniem ich wymogów w zakresie jakości. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę ( należy dołączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń). 5. Do wykonania robót mogą być użyte tylko materiały i wyroby posiadające atesty i certyfikaty zgodności z normami w zakresie bezpieczeństwa, dopuszczające dany produkt do stosowania w budownictwie. W przypadku nawierzchni poliuretanowych wylewanych należy także przedłożyć autoryzację producenta na położenie nawierzchni bezpiecznej z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na te nawierzchnie. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć ww. dokumenty na każde żądanie Zamawiającego, zaś po zakończeniu robót przedłożyć je wraz z dokumentacją powykonawczą. W przypadku braku ww. dokumentów nie będzie możliwy odbiór prac i ich rozliczenie. 6. Powiadomienie gestorów sieci (w terminie podanym w dokumentacji projektowej) o rozpoczęciu i zakończeniu robót oraz prowadzenie robót pod ich nadzorem, 7. Posadowienie i montaż urządzeń powinien być zgodny z planem sytuacyjnym z zachowaniem stref bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty następujących dokumentów:  karty techniczne proponowanych urządzeń zabawowych,  potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu wraz z załącznikami, na urządzenia zabawowe,  autoryzację producenta na położenie nawierzchni bezpiecznej z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na te nawierzchnie,  wymagane dokumenty muszą spełniać normy bezpieczeństwa dotyczące placów zabaw. Zamawiający wymaga aby certyfikaty były wydane przez uprawnioną jednostkę certyfikującą, posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji lub krajowej jednostki akredytującej pozostałych państw członkowskich, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej (WE) nr 765/2008 z dnia 09.07.2008r. ustanawiające wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku, odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylające rozporządzenie (EWG) nr 339/93. Zamawiający dopuszcza także certyfikaty na znak bezpieczeństwa B wydane przez Jednostkę Certyfikującą, posiadającą umowę z Polskim Stowarzyszeniem na rzecz Badań Technicznych i Atestacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 000 zł (sł: trzy tysiące złotych). Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego, 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Nr konta : 06 8642 1155 2015 1506 4929 0003 6. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem, 7. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia: 20.10.2017 r. do godz. 11:00 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę zadania na które jest wpłacane wadium). 8. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej za pośrednictwem banku, skutek wpłaty następuje w dniu i godzinie uznania w/w rachunku bankowego Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium. karty techniczne proponowanych urządzeń zabawowych, potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu wraz z załącznikami, na urządzenia zabawowe, wymagane dokumenty muszą spełniać normy bezpieczeństwa dotyczące placów zabaw, autoryzację producenta na położenie nawierzchni bezpiecznej z potwierdzeniem gwarancji udzielonej na te nawierzchnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach