Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu – naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego ogłasza przetarg

  • Adres: 45-058 Opole, Ozimska
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
  • Data zamieszczenia: 2019-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
    Ozimska 51 a
    45-058 Opole, woj. opolskie
    tel. 0-77 4544777, , fax. 774 538 487
    REGON: 12513262000380
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji oraz remoncie biurowca KRUS PT w Nysie, obejmujące swym zakresem: wymianę stolarki okiennej, remont elewacji budynku, naprawę dachu, uszczelnienie bramy do garażu – naprawę odwodnienia, montaż klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie przez Wykonawcę robót budowlanych w siedzibie Placówki Terenowej KRUS w Nysie przy ul. Siemiradzkiego 1a. 2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następujących robót/czynności: 1) remont dachu: - rozbiórka pokrycia z dachówki, -demontaż rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich, -demontaż wyłazów dachowych, -ołacenie oraz wzmocnienie krokwi przez nabicie desek, -położenie nowej dachówki, -montaż nowych rur spustowych, rewizji z osadnikami, rynien oraz wyłazów okiennych, -wymiana instalacji odgromowej, -wymiana boazerii ściennej, - wykonanie izolacji cieplnej na stropie poddasza. 2) naprawa elewacji budynku: -oczyszczenie podłoża, -uzupełnienie tynków zewnętrznych, -malowanie farbą silikonową. 3) wymiana stolarki okiennej: -demontaż aktualnie osadzonej stolarki okiennej oraz jej utylizacja – szt. 48, -montaż nowej stolarki okiennej z PCV –szt. 48, -montaż rolet okiennych. 4) uszczelnienie bramy garażowej: -usuniecie elementów metalowych pozostałych po demontażu starej bramy garażowej, -uszczelnienie oraz zabetonowanie progu garażowego. 5) montaż klimatyzacji: -demontaż oraz utylizacja klimatyzatora naściennego znajdującego się w pomieszczeniu biurowym oraz jednostki zewnętrznej, -montaż 8 szt. klimatyzatorów naściennych zgodnie ze specyfikacją techniczną, -przeprowadzenie rozruchu urządzeń oraz przeszkolenie z zakresu ich obsługi. 3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy określony został w Załączniku do SIWZ. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również wykonanie prac pomocniczych, tj.: - przygotowanie pomieszczeń do remontu w zakresie zabezpieczenia mebli i wyposażenia, przeniesienie mebli i wyposażenia, uporządkowaniu pomieszczeń po zakończeniu prac z wniesieniem wyposażenia i mebli, - wywiezienie i utylizacja materiałów rozbiórkowych powstałych podczas wykonywania prac, - posprzątaniu pomieszczeń po przeprowadzonych pracach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium na konto nr 37 1010 1401 0050 4718 9320 0000 przed terminem składania ofert. W tytule przelewu należy wpisać: "Wadium do sprawy 1100-OP.261.1.7.2019". Zamawiający ustalił wysokość wysokość wadium w wysokości 3% wartości zamówienia brutto, tj. 9 930,00 zł. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się w pełnej wysokości na rachunku bankowym Zamawiającego. Należy dołączyć do oferty potwierdzenie dyspozycji przelewu na konto Zamawiającego potwierdzone przez Wykonawcę. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Szczegóły dotyczące wadium określa Rozdział X SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 7 do SIWZ). Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust 12-23 Ustawy Pzp (załącznik nr 2 do SIWZ). Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach