Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku krytej pływalni przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie – Etap I

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 20-609 Lublin, ul. Filaretów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 466 51 00 , fax. 81 466 51 01
  • Data zamieszczenia: 2019-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji "Bystrzyca" w Lublinie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Filaretów 44
    20-609 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 466 51 00, fax. 81 466 51 01
    REGON: 60972765000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednoosobowa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Gminy Lublin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku krytej pływalni przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem postępowania jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej w budynku krytej pływalni przy Al. Zygmuntowskich 4 w Lublinie – Etap I, celem poprawienia jakości powietrza w pomieszczeniach basenów oraz pomieszczeniach technicznych istniejącego Aquaparku. 2. Modernizacja obejmuje budowę, przebudowę instalacji wentylacyjnej, przeróbki instalacji technologii basenowej i wykonania zasilenia w energię cieplną nagrzewnic w centralach wentylacyjnych, wykonania instalacji elektrycznej związanych z systemem wentylacji oraz towarzyszące roboty ogólnobudowlane. 3.Zakres przebudowy opisany w dokumentacji technicznej został podzielony na dwa etapy: Etap pierwszy obejmuje roboty związane z wentylacją pomieszczeń w podbaseniu technicznym. Etap II obejmuje roboty związane z wentylacją pomieszczeń hal basenowych. Przedmiotem zamówienia są roboty przewidziane w Etapie I. 4.Zakres Inwestycji Etapu I: 4.1.Wykonanie nowego układu wentylacyjnego N3W3 dla podbasenia technicznego pod dużą rekreacją. 4.2.Wykonanie nowego układu wentylacyjnego N5W5 dla podbasenia technicznego pod małą rekreacją. 4.3.Wymiana centrali wentylacyjnej N16W16 obsługującej główne podbasenie. 4.4.Przebudowa instalacji wentylacyjnej obsługującej podbasenia, szyb windy, pomieszczenie hydroforni, węzła cieplnego. 4.5.Demontaż istniejących kanałów wentylacji mechanicznej w podbaseniu wraz z klapami ppoż. 4.6.Przebudowa układu N50. 4.7.Wykonanie nowej instalacji ciepła technologicznego (inst. glikolowa) dla nagrzewnic wentylacyjnych – etap I. 4.8.Instalacje elektryczne w zakresie etapu I. 4.9.Podłączenie nowych central do systemu BMS, zmiany w systemie SAP w zakresie etapu I. Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca odpowiednio załącznik Nr 2 do SIWZ, na którą składają się: Projekt Budowlany (PB), Projekt Wykonawczy (PW), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) oraz przedmiar robót (stanowiący materiał pomocniczy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331210-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe przed terminem składania ofert, w wysokości 15 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu nie występuje taka okoliczność.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Dokument określony powyżej składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. II. Dokumenty składane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu wymienione w pkt 6.1 oraz 6.2 SIWZ, składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2) Oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt. 6.3 SIWZ a także formularz oferty są składane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3) Do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa. 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Z treści pełnomocnictwa winien dokładnie wynikać zakres umocowania. Pełnomocnictwo do pełnienia tej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno być podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w tym również Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Wszelka korespondencja i rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt 6.1 ppkt. 1) oraz w pkt 6.3 ppkt. 1) SIWZ. Dokument określony w pkt 6.2 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe dokumenty wymienione pkt 6.1 oraz pkt 6.3 SIWZ wymagane będą od Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach