Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY

Łódzki Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 94-102 Łódź, ul. Nowe Sady
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzki Zakład Usług Komunalnych
    ul. Nowe Sady 19
    94-102 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://lzuk.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO SĄ ROBOTY BUDOWLANE PN.: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA DOSTARCZENIU, MONTAŻU I URUCHOMIENIU INSTALACJI SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻAROWEJ W BUDYNKU UŻYTKOWYM POŁOŻONYM W ŁODZI PRZY UL. TUWIMA 36 Z WYŁĄCZENIEM LEWEJ OFICYNY, realizowane na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez Biuro Realizacji Inwestycji FRONTON Sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi przy ul. Nastrojowej 42/11 – Projekt wykonawczy pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części 1A/Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” oraz przez Pracownię Projektową Doroty Mokrosińskiej ,,emig ARCHITEKCI” z siedzibą w Warszawie przy ul. Borowskiego 2/307 – Projekt wykonawczy zamienny pt. ,,Projekt instalacji słaboprądowych w części – Instalacja sygnalizacji pożaru i oddymiania” w ramach zadania pod nazwą: „Remont i przebudowa budynku przy ul. Tuwima 36 w Łodzi” oraz na podstawie przedmiaru (kosztorysu nakładczego) Załącznik nr 2a do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (OPZ) ZNAJDUJE SIĘ W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO SIWZ, ZAŚ WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST ZREALIZOWAĆ ZAMÓWIENIE NA ZASADACH I WARUNKACH OPISANYCH WE WZORZE DO UMOWY STANOWIĄCYM ZAŁĄCZNIK DO SIWZ ORAZ NA PODSTAWIE INNYCH MATERIAŁÓW DOSTARCZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonanie instalacji zostało podzielone na dwa etapy i obejmuje swoim zakresem: • wykonanie instalacji SSP w piwnicy, na poddaszu oraz na pozostałych kondygnacjach w części frontowej i prawej oficynie budynku (z wyłączeniem lewej oficyny); • zastosowanie rozwiązań umożliwiających w przyszłości rozbudowę instalacji SSP w lewej oficynie budynku; • uruchomienie instalacji SSP; • prace naprawcze po montażu instalacji; • przeszkolenie personelu w zakresie obsługi SSP. Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji pożaru SSP zostało podzielone na dwa etapy: Etap I a). Montaż przewodów instalacji pożarowej w budynku. b). Montaż optycznych czujek dymu w przestrzeni pomiędzy stropami, a sufitami podwieszanymi. Etap II a). Montaż certyfikowanej adresowalnej centrali sygnalizacji pożaru. b). Montaż pozostałych optycznych czujek dymu. c). Montaż czujek temperaturowych. d). Montaż czujki zasysającej. e). Montaż ręcznych ostrzegaczy pożarowych. f). Montaż przycisków oddymiania. g). Montaż modułów kontrolno-sterujących. h). Montaż sygnalizatorów optyczno-akustycznych. i). Montaż zasilacza pożarowego z awaryjnym źródłem zasilania. j). Programowanie, uruchomienie, testowanie systemu sygnalizacji pożarowej wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych. k). Opracowanie dokumentacji powykonawczej. l). Prace naprawcze budowlane oraz malarsko – szpachlarskie po wykonaniu swoich prac montażowych. m). Opracowanie instrukcji eksploatacji. n). Przeszkolenie personelu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: [NUMERACJA ZGODNA Z SIWZ]: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium. 9.1. Zamawiający zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP żąda od Wykonawcy wniesienie wadium w kwocie: 6000 ZŁOTYCH (SŁOWNIE: SZEŚĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH 00/100) 9.2 Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 9.2.1 pieniądzu; 9.2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 9.2.3 gwarancjach bankowych; 9.2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 9.2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 359, z późń. zm.). 9.3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: Getin Noble Bank nr: 06 1560 0013 2026 0003 6256 0001 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania: 3/2020 9.4 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 9.5 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty – oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy. 9.6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te winny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 9.6.1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib; 9.6.2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/gwarancją; 9.6.3. kwotę wadium; 9.6.4. termin ważności poręczenia/gwarancji – nie krótszy niż termin związania ofertą; 9.6.5. zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłaty kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji, jeżeli Wykonawca: 9.6.5.1. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; 9.6.5.2. którego oferta została wybrana: 9.6.5.2.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 9.6.5.2.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 9.6.5.2.3. zawarcie umowy zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 9.7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów, które nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 9.6. SIWZ. 9.8. Zamawiający zatrzyma wadium lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 9.9. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE PRECYZUJE W TYM ZAKRESIE ŻADNYCH WYMAGAŃ, KTÓRYCH SPEŁNIENIE WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST WYKAZAĆ W SPOSÓB SZCZEGÓLNY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć na wezwanie Zamawiającego KOSZTORYS OFERTOWY – wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2a do SIWZ - stanowiący potwierdzenie zaproponowanej w formularzu ofertowym wartości oraz stanowiący podstawę do późniejszego rozliczania się Stron; 2) WSZYSCY WYKONAWCY zobowiązani są do wpłacenia WADIUM - patrz zapisy SIWZ oraz ogłoszenie - sekcja IV.1.2), 3) Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest złożyć ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY w wysokości 5 % wynagrodzenia całkowitego podanego w ofercie - patrz: zapisy SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach