Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia wraz z infrastrukturą teletechniczną na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie – etap I – w formule zaprojektuj i wybuduj

CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 05-119 Legionowo, ul. Zegrzyńska 121
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (47) 725 52 57 , fax. (47) 725 35 85
  • Data zamieszczenia: 2022-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE
    ul. Zegrzyńska 121
    05-119 Legionowo, woj. mazowieckie
    tel. (47) 725 52 57, fax. (47) 725 35 85
    REGON: 011968687
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.csp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia wraz z infrastrukturą teletechniczną na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie – etap I – w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia wraz z infrastrukturą teletechniczną na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie – etap I – w formule zaprojektuj i wybuduj.2. Pełen zakres robót ujęty został w Wyciągu z programu inwestycji, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.3. Wszystkie wbudowane wyroby budowlane winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty.4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej obiektu. Termin wizji należy uzgodnić z przedstawicielem Wydziału Inwestycji i Remontów, tel. (47) 725 58 98.6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.7. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części zamówienia Podwykonawcy.8. Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320, z 2021 r., poz. 1162, z 2022 r., poz. 655).9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy minimum trzech osób zgodnie z art. 95 ustawy, które będą wykonywały wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia. Przynajmniej jedna osoba powinna posiadać świadectwo kwalifikacyjne wydane przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją gr. 1 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla urządzeń gr. 1.10. W trakcie realizacji robót budowlanych objętych niniejszą umową, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.11. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w powyższym punkcie czynności. 12. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.13. Zgodnie z art. 310 ustawy Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.14. Zamawiający informuje, iż w sytuacji zaistnienia okoliczności związanych z wystąpieniem COVID-19, które wpływają lub mogą wpłynąć na należyte wykonanie przedmiotu umowy, umowa może zostać zmieniona.15. Zamawiający zastrzega sobie, że całkowita wartość zamówienia nie może przekroczyć posiadanych na ten cel środków finansowych.16. Rozliczenie wykonywanych robót nastąpi w dwóch etapach: – pierwszy etap – po opracowaniu kompletnej dokumentacji projektowej, uzyskaniu wymaganych uzgodnień i sprawdzeniu jej przez Zamawiającego, – drugi etap – po zakończeniu robót budowlanych i dokonaniu przez Zamawiającego odbioru robót budowlanych.17. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej nie może przekraczać kwoty 150 000 zł.18. Termin wykonania kompletnej dokumentacji projektowej do dnia 15 września 2022 r.19. Rozpoczęcie realizacji robót budowlanych możliwe jest po odebraniu przez Zamawiającego kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami.20. Wykonanie robót budowlanych nastąpi w terminie zaproponowanym w ofercie, nie później niż do dnia 15 grudnia 2022 r. – termin wykonania stanowi jedno z kryterium oceny ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej; Zamawiający wymaga złożenia świadectwa kwalifikacyjnego wydanego przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją gr. 1 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla urządzeń gr. 1;2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej; Zmawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, obejmujące swym zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała, rozstroju zdrowia (szkoda osobowa) lub w wyniku utraty, zniszczenia lub uszkodzenia mienia własnego lub osób trzecich, a także szkody spowodowane błędami (szkoda rzeczowa), powstałe w związku z wykonywaniem usługi na kwotę nie niższą niż 100 000,00 (słownie: sto tysięcy złotych);3) Zdolności technicznej lub zawodowej; a) Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: minimum 2 (dwóch) robót budowlanych odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia w zakresie wykonania monitoringu, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) brutto każda, wraz z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie – wzór wykazu stanowi załącznik nr 8 do SWZ;b) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi niezbędną wiedzę i doświadczenie. W tym celu Wykonawca musi złożyć oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. nr 89, poz. 414 ), w pełni pozwalające na realizację przedmiotu zamówienia;c) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawców, iż zatrudniają na podstawie stosunku pracy minimum trzech osób zgodnie z art. 95 ustawy, które będą wykonywać wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, w tym jedną osobę posiadającą świadectwo kwalifikacyjne wydane przez komisję kwalifikacyjną uprawniające do zajmowania się eksploatacją gr. 1 urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji w zakresie: obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno – pomiarowym dla urządzeń gr. 1;W tym celu Wykonawca dołącza oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-07-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach