Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzeń oraz ułożeniu kostki brukowej dla ZWK OHP w podziale na dwie części.

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-206 Szczecin, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 127 981 , fax. 918 127 981
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie
    ul. Dworcowa 19
    70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 127 981, fax. 918 127 981
    REGON: 10370340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzeń oraz ułożeniu kostki brukowej dla ZWK OHP w podziale na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzeń oraz ułożeniu kostki brukowej dla ZWK OHP w podziale na dwie części: Część I – Budowa ogrodzenia i ułożenie kostki brukowej w OSiW Barlinek. Część II - Budowa ogrodzenia na terenie OSiW w Łobzie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub obie części. 1. Część I – Budowa ogrodzenia i ułożenie kostki brukowej w OSiW Barlinek. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia oraz ułożeniu kostki brukowej w OSiW Barlinek. Miejsce wykonania robót budowlanych - ul. Św. Bonifacego 36, 74-320 Barlinek 1) Zakres zamówienia dla części I obejmuje w szczególności: 1) Prace związane wykonaniem parkingu polegające na: a) korytowaniu pod utwardzenia wraz z rozebraniem starej podbudowy i wywiezieniem nadmiaru urobku, b) wykonaniu warstwy odsączającej, c) montażu krawężników, d) wykonaniu podbudowy, e) montażu kostki betonowej gr. 8 cm, 2) Prace związane z budową ogrodzenia polegające na: a) demontażu starego betonowego ogrodzenia, b) montażu nowego ogrodzenia panelowego pełnego wys. 1,7 m wraz z cokołem, c) montażu bramy przesuwnej np. PI95 lub równoważnej, d) wykonaniu automatyki do bramy np. BFT ARES ULTRA BT lub równoważnego wraz z wykonaniem zasilania (ok. 20 m), e) demontażu starego ogrodzenia z siatki na kątownikach i słupkach stalowych, f) wykonaniu nowego ogrodzenia z siatki - materiał inwestora, g) montażu 2 kpl. furtek stalowych kompletnych wys. 150 cm, h) montażu bramy dwuskrzydłowej kompletnej wys. 150 cm, i) montażu bramy przesuwnej kompletnej. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania robót dla części I znajdują się w projekcie budowlanym (załącznik nr 6a), przedmiarze robót (załącznik 6b) oraz STWiORB (załącznik nr 6c) do SIWZ. 2) Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy kalkulowaniu oferty cenowej. Wykonawca powinien dokonać własnych pomiarów i kalkulacji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów. 3) Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 4) Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 5) Podane w STWiORB nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne pod względem jakości w stosunku do przywołanych w specyfikacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca Zobowiązany jest ustalić z przedstawicielem Zamawiającego materiały które będą użyte do budowy. 6) Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kadrę niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia objęty będzie przynajmniej 2 letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 2. Część II - Budowa ogrodzenia na terenie OSiW w Łobzie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie ogrodzenia na terenie OSiW w Łobzie. Miejsce wykonania robót budowlanych - ul. Krótka 2, 73-150 Łobez 1) Zakres zamówienia dla części II obejmuje w szczególności: a) Wymianę ogrodzenia polegającą na: • rozebraniu ogrodzenia z siatki w ramkach na słupkach stalowych, • ręcznym profilowaniu i zagęszczeniu podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, • wykonaniu podmurówki systemowej, • wykonaniu ogrodzenia panelowego 3D o wysokości 1,6 m, • wykonaniu bramy skrzydłowej Security ocynk + lakier RAL 6005 o wym. 1650x4800mm, wraz z przygotowaniem pod automatykę, • wykonaniu bramy skrzydłowej Security ocynk + lakier RAL 6005 o wym. 1650x3000mm, wraz z przygotowaniem pod automatykę, • wykonaniu furtki security 1650x1000mm, ocynk + RAL 6005, • montażu zestawu automatyki FAAC 415 24V + lampa LED / 3 piloty, • montażu zestawu automatyki FAAC S418 24v, • wywiezieniu gruzu spryzmowanego. b) Roboty elektryczne polegające między innymi na: • ułożeniu kabli eklektycznych, • montażu na gotowym podłożu gniazd bezpiecznikowych, • sprawdzeniu i pomiarze kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego. c) Wypełnienie panelem barier zejścia do piwnicy. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania robót dla części II znajdują się w STWiORB (załącznik nr 7b oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 7a do SIWZ. 2) Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy kalkulowaniu oferty cenowej. Wykonawca powinien dokonać własnych pomiarów i kalkulacji. Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów. 3) Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 4) Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 5) Podane w STWiORB nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne pod względem jakości w stosunku do przywołanych w specyfikacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji. Wykonawca Zobowiązany jest ustalić z przedstawicielem Zamawiającego materiały które będą użyte do remontu. 6) Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kadrę niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia objęty będzie przynajmniej 2 letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 3. Część wspólna dla obu części: Zamawiający przewiduje dla obu części wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp.: a) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, co najmniej jednej osoby w pełnym wymiarze etatu na podstawie umowy pracę, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2018r poz.917) w trakcie realizacji zamówienia: - wykonywanie prac związanych z budową ogrodzenia/pracownik ogólnobudowlany. b) W przypadku prac wykonywanych zgodnie z art. 12 ustawy Prawo Budowlane tj. tych, które może wykonywać osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, Zamawiający nie wymaga zatrudnienia osób na wyżej wymienionych warunkach. c) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 3 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac określonych w pkt 4, lit a. d) Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby. e) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy oraz na każde żądanie Zamawiającego w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osoby wykonującej czynności, o których w pkt 4, lit a wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione przez niego na umowę o pracę. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 10.05.2018 (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. f) W przypadku niewypełniania któregokolwiek z obowiązków określonych w niniejszym ustępie Wykonawcy zostanie naliczona przez Zamawiającego kara umowna w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach