Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kościoła garnizonowego wraz z rozbiórką kaplicy – budynku nr 36 w Koszalinie (PKOB 1274).

Rejonowy Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg

  • Adres: 70-240 Szczecin, Narutowicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 26 1452026 , fax. 26 1452024
  • Data zamieszczenia: 2021-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Rejonowy Zarząd Infrastruktury
    Narutowicza 17B
    70-240 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 26 1452026, fax. 26 1452024
    REGON: 81006093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rziszczecin.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie kościoła garnizonowego wraz z rozbiórką kaplicy – budynku nr 36 w Koszalinie (PKOB 1274).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest budowa kościoła garnizonowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka istniejącego budynku nr 36 pełniącego funkcję kaplicy (PKOB 1274). W ramach zadania inwestycyjnego przewidziano zagospodarowanie terenu przyległego do zaprojektowanego kościoła obejmujące: rozbiórkę, budowę, przebudowę zewnętrznych instalacji podziemnych oraz przyłączy: kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym i przepompownią, wodociągowej, gazowej, cieplnej, elektroenergetycznej, kanalizacji kablowej, telekomunikacyjnych linii kablowych, rozbiórkę istniejących i budowę nowych nawierzchni utwardzonych oraz parkingu, budowę płyty fundamentowej wraz z posadowieniem jednostki zewnętrznej klimatyzacji wraz z ogrodzeniem lamelowym, wykonanie opasek przyściennych, częściową rozbiórkę oraz budowę nowych odcinków ogrodzenia, budowę obiektów małej architektury, wycinkę drzew oraz rekultywację terenów zielonych na terenie zamkniętym kompleksu wojskowego na działce 2/26 obręb 0028 Koszalin, powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie stanowiącej teren zamknięty MON. Zadanie inwestycyjne obejmuje również budowę przyłącza kanalizacji deszczowej do istniejącej studni zlokalizowanej w ul. Zwycięstwa oraz przebudowę zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 26 (ul. Zwycięstwa) zlokalizowanych na działkach nr 408 i 1 obręb 0028 Koszalin, powiat koszaliński, województwo zachodniopomorskie. Powyższy zakres realizowany będzie w oparciu o dokumentację projektową na podstawie której przewiduje się dokonanie zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej robót nie wymagających uzyskanie pozwolenia na budowę. Wykonawca będzie realizował roboty budowlane w oparciu o Decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 30/O/2019 z dnia 25.09.2019 r., Decyzję o pozwoleniu na budowę Nr 5/O/2020 z dnia 04.05.2020 r. oraz Zaświadczenia Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie z dnia 06.02.2020 r., stwierdzającego brak podstaw do wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia robót budowlanych, Decyzję z dnia 03.12.2019 r. Zarządu Dróg i Transportu w Koszalinie zezwalającą na usunięcie drzew – 36 szt. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w następujących dokumentach: -projektach budowlanych i wykonawczych, -specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, Ponadto w przedmiarach robót, które należy traktować jako materiały pomocnicze. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Wymiary poziome po obrysie ścian zewnętrznych ok. 46,52 m x 19,36 m, Powierzchnia użytkowa budynku ok. 951,70 m2, Powierzchnia zabudowy ok. 655,55 m2, Kubatura użytkowa budynku ok. 5184,48 m3, Kubatura całkowita budynku ok. 6067,40 m3, Ilość kondygnacji 3 (bez podpiwniczenia) , Wysokość bryły nawy głównej (do kalenicy) ok. 14,88 m, Wysokość wieży dzwonnicy (do kalenicy) ok. 26,19 m, Wysokość części zaplecza kościoła ok. 11,60 m. Przedmiotem zamówienia w szczególności są następujące prace: 1.Budowa nowego obiektu a w szczególności: -wykonanie robót rozbiórkowych budynku nr 36 (kaplica), -wykonanie fundamentów bezpośrednich (w postaci żelbetowych ław i stóp fundamentowych), -wykonanie ścian fundamentowych z bloczków betonowych klasy 15 na zaprawie cementowej M10 o gr. 24 cm lub żelbetowych, -wykonanie posadzek betonowych zbrojonych wraz z wykończeniem, -budowę ścian nośnych nadziemia gr. 24 cm z bloczków silikatowych klasy 15 MPa, na zaprawie cienkospoinowej, -wykonanie ścian działowych nadziemia gr. 12 i 24 cm z bloczków silikatowych klasy 15 MPa, -wykonanie ściany oddzielenia przeciwpożarowego w osi 8 z bloczków silikatowych klasy 15 MPa na zaprawie cienkospoinowej, -wykonanie elementów żelbetowych tj. słupy, rdzenie, tarcze, podciągi, belki, nadproża, wieńce, -wykonanie nadproży prefabrykowanych typu „L19N” lub żelbetowych wylewanych na budowie, -budowę konstrukcji dachu z drewna klejonego oraz kratownicy stalowej w nawie głównej oraz płatwiowo-kleszczowej w części zaplecza kościoła, -wykonanie monolitycznych, żelbetowych stropów między kondygnacjami, -wykonanie wieży dzwonnicy wraz z dostawą i montażem dzwonów wyposażonych w napęd elektryczny -wykonanie wewnętrznych żelbetowych schodów klatki schodowej, -wykonanie pionowych i poziomych izolacji przeciwwilgociowych, -wykonanie izolacji termicznych, -wykonanie tynków wraz z wykończeniem ścian, -wykonanie obudów z płyt gipsowo-kartonowych ogniochronnych w klasie REI60 i REI30, -wykonanie wentylacji grawitacyjnej, -montaż stolarki okiennej aluminiowej oraz PCV z parapetami z blachy tytanowo-cynkowej, parapety wewnętrzne granitowe oraz z konglomeratu, -montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej drewnianej, wewnętrznej płytowej, specjalnej-stalowej, -wykończenie pokrycia dachowego dachówką ceramiczną wraz z izolacją przeciwwilgociową oraz termiczną, -montaż na połaci dachowej śniegołapów, law i stopni kominiarskich, -wykonanie sufitów podwieszonych w odpowiedniej klasie ppoż., -wykonanie podbitek dachowych, -wykonanie obróbek blacharskich -montaż odpowiedniego sprzętu ppoż., -dostawa i montaż stalowego krzyża na wieży dzwonnicy, -wykonanie zadaszeń o konstrukcji lekkiej nad drzwiami zewnętrznymi, -dostawa i montaż lameli aluminiowych na wieży kościoła, -wykonanie zadaszenia ze szkła hartowanego, -wykonanie robót elewacyjnych, -dostawę i montaż wyposażenia, -wykonanie konstrukcji żelbetowej pod przyszłe wykonanie ołtarza, -dostawa i montaż ołtarza, ambonki kamiennej, chrzcielnicy kamiennej, -wykonanie stalowych konstrukcji wsporczych do montażu centrali wentylacyjnej i jednostek klimatyzacji, -montaż wewnętrznych wycieraczek obiektowych z wkładami czyszczącymi, -dostawa i montaż ścian mobilnych wraz z podkonstrukcją, -montaż pilastrów z drewna klejonego w nawie głównej, -wykonanie robót sanitarnych (instalacje wewnętrzne: wod.-kan., grzewcze, kotłownia gazowa, instalacja gazowa, wentylacja i klimatyzacja), -wykonanie instalacji elektrycznych, -wykonanie instalacji teletechnicznych (system sygnalizacji pożarowej, instalacja audiowizualna, teleinformatyczna sieć strukturalna, instalacja RTV, instalacja wyświetlania, telewizyjny system nadzoru, kanalizacja kablowa). 2. Zagospodarowanie terenu: -wykonanie wycinki drzew (szt. 36) i krzewów – opłata za wycinkę wynikająca z Decyzji TZ.5040.5.2019.AK z dnia 03.12.2019 r. wydanej przez Zarząd Dróg i Transportu została opłacona przez Zamawiającego, natomiast drewno użytkowe Zamawiający odsprzeda Wykonawcy. -wykonanie rozbiórki ogrodzenia, nawierzchni drogowych, -wykonanie robót ziemnych i niwelacji terenu, -wykonanie chodników i opasek, -wykonanie drogi wewnętrznej, parkingów i znaków drogowych, -wykonanie nasadzeń drzew, krzewów, bylin oraz pielęgnacja, -dostawa i montaż krzyża zewnętrznego, -dostawa i montaż ławek i koszy na śmieci, stojaków na rowery, -dostawa i montaż lameli z furtką, -wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych wraz z bramą. 3.Wykonanie przyłączy: -przyłącze wodociągowe, -przyłącze kanalizacji sanitarnej, -kanalizacja deszczowa, -kanalizacja deszczowa, – instalacja podziemna i przyłącza do budynków 12 i 13, -kanalizacja elektroenergetyczna, -kanalizacja kablowa, telekomunikacyjnych linii kablowych. 4.Wyposażenie obiektu: -dostawa oraz montaż sprzętu, urządzeń oraz mebli stanowiących wyposażenie obiektu. Uwaga: -Ołtarz, ambona i chrzcielnica winny być przed montażem uzgodnione z Użytkownikiem w zakresie kolorystyki marmuru, kształtu. -Sprzęt musi spełniać wymagania norm PN-EN 527 1-3. -Przy znakowaniu sprzętu należy zachować informację dotyczącą roku produkcji. -Przed złożeniem zamówienia na kwaterunek Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu atest higieniczny potwierdzając wykonanie w klasie higieny E1 wydany nie później niż 5 lat (nie dopuszcza się protokołów badań) na płytę wiórową, płytę pilśniową, sklejkę, farbę proszkową, piankę tapicerską, tkaninę tapicerską. Tkanina tapicerska winna charakteryzować się wysoką odpornością na ścieranie oraz plamienie. -Kolorystykę i fakturę wyposażenia należy uzgadniać z Użytkownikiem podczas realizacji zamówienia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1)Wykonawca wykona instrukcję bezpieczeństwa pożarowego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 07.06.2010r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U.2010.109.719) – Rozdział 2, § 6.1. instrukcję eksploatacji dla wykonanych instalacji, urządzeń i systemów, instrukcję eksploatacji obiektu. 2)Wykonawca przeprowadzi szkolenia wytypowanych przedstawicieli Administratora i Użytkowników z obsługi, zasad eksploatacji i podstawowej konserwacji bieżącej wszystkich urządzeń montowanych na obiekcie w terminie wyprzedzającym zgłoszenie gotowości Wykonawcy do odbioru. Terminy przeprowadzenia szkoleń winny być ujęte w harmonogramie rzeczowo- finansowym. Z przeprowadzonego szkolenia Wykonawca sporządzi protokół zawierający temat, zakres, datę oraz listę uczestników (z podpisami) szkolenia. 3)Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć instalacje i rurociągi (oznaczenie instalacji co 3 m i przy zmianie kierunków) - opisać, jakie media znajdują się w rurociągach, zaznaczyć kierunki przepływu danego medium. Należy opisać również zawory – co odcinają (jakie medium oraz jakie pomieszczenia). Dla zaworów regulujących należy podać nastawy zaworów. 4)Wykonawca zobowiązany jest opisać zainstalowane urządzenia – typ, model, numer seryjny oraz dane, co dane urządzenie obsługuje. Opisy należy wykonać na tabliczkach PCV lub metalowych i zamontować w sposób trwały. Dla każdej instalacji należy umieścić schemat instalacji w miejscach uzgodnionych z inspektorem nadzoru. 5)Wykonawca wykona dokumentację kolaudacyjną – zgodnie z wytycznymi Zamawiającego oraz przekaże Zamawiającemu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 07.07.1994 r Prawo budowlane. z późniejszymi zmianami, materiały wymienione w art. 60 – to jest dokumentację budowy i dokumentację powykonawczą. Przekazaniu podlegają również decyzje dotyczące obiektu, a także instrukcje eksploatacji: obiektu, instalacji i urządzeń związanych z tym obiektem. 6)Wykonawca jest wytwórcą odpadów budowlanych. Po stronie Wykonawcy leży wykonanie na swój koszt utylizacji odpadów powstałych w wyniku robót budowlanych zgodnie z Ustawą o Odpadach z dnia 14.12.2012 r. - tekst jednolity Dz. U. 2013 poz. 21. (sposób postępowania z odpadami został określony w §4 wzoru umowy). 7)Wykonawca przed przystąpieniem do przedmiotowego zakresu robót wykona inwentaryzację fotograficzną oraz po ich zakończeniu, wykona dokumentację powykonawczą fotograficzną. Dokumentacja fotograficzna (min 10 zdjęć) zostanie dostarczona Zamawiającemu odpowiednio do 14 dni licząc od daty przekazania terenu budowy oraz po zakończeniu robót zostanie dołączona do dokumentacji kolaudacyjnej. 8)Wykonawca opracuje świadectwo charakterystyki energetycznej budynku zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.11.2008r. w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno-użytkowa oraz sposobu sporządzania wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej (Dz. U. 2015.376) oraz w okresie gwarancyjnym po odbiorze końcowym robót budowlanych w pierwszym sezonie grzewczym po uzgodnieniu z Zamawiającym przeprowadzi badanie kamerą termowizyjną w celu sprawdzenia poprawności zaizolowania całego budynku i sprawdzi czy nie występują mostki termiczne na wykonanym dociepleniu obiektu. 9)Wykonawca jest zobowiązany prowadzić serwis urządzeń przez okres gwarancji. 10)Wykonawca ma obowiązek w terminie do 7 dni od wykonanego przeglądu serwisowego dostarczyć do Zamawiającego kopię protokołu przeglądu serwisowego, potwierdzonego przez Administratora. 11)Wykonawca uzyska decyzję o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z Decyzją Nr 30/O/2019 z dnia 25.09.2019 r., Decyzją Nr 5/O/2020 z dnia 04.05.2020 r. oraz Zaświadczenia Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie z dnia 06.02.2020 r. (na podstawie udzielonego Wykonawcy pełnomocnictwa). 12)Wykonawca w ramach czynności i wynagrodzenia wynikającego z zawartej umowy, na podstawie pełnomocnictw Zamawiającego uzyska z GDDKiA Oddział w Szczecinie pozwolenie na zajęcie części pasa drogowego pod budowę chodnika i miejsc parkingowych, opracuje projekt organizacji ruchu i pokryje koszty zajęcia pasa drogowego. UWAGA: -Roboty budowlane będą realizowane na terenie komplesku wojskowego. -Wszystkie roboty mają być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. - Wszystkie materiały, urządzenia, których znaki towarowe lub nazwy własne zostały wskazane w dokumentacji projektowej należy traktować, jako przykładowe i dopuszcza się możliwość zastosowania materiałów równoważnych o parametrach nie niższych niż wskazane w dokumentacji projektowej, po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego. - Odstępstwa od wymagań podanych w STWiORB mogą mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach, potwierdzonych uzgodnieniami z przedstawicielem Zamawiającego, wyznaczonym do nadzorowania prac. 2.Szczegółowy zakres i sposób wykonania oraz cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia zostały określone w projektach budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ), projektach wykonawczych (załącznik nr 8 do SIWZ), specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz pomocniczo przedmiarze robót (załącznik nr 10 do SIWZ). 3.Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. Wykonawca, jak również jego Podwykonawcy, zobowiązani są do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy, osób biorących udział przy realizacji zamówienia, wykonujących czynności opisane poniżej. Wymóg zatrudnienia, o którym mowa w zdaniu pierwszym, obowiązuje. Zamawiający, działając w oparciu o art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy, osób wykonujących następujące czynności: 1)Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia wymagane do wykonania przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a)czynności bezpośredniego nadzoru i kierowania pracami branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej: - jako majster budowlany (1 osoba może nadzorować więcej niż 1 pracę w przypadku posiadania odpowiednich kwalifikacji), b)czynności w zakresie prac: - ziemnych - rozbiórkowych - murarskich, tynkarskich, malarskich - izolacyjnych - wykończenia wnętrz - elewacyjnych - instalacyjnych elektrycznych, teletechnicznych wewnętrznych i zewnętrznych - instalacyjnych wodociągowych, kanalizacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych, c.o., wentylacji - chodnikowych, brukarskich - montażowych, stolarskich, ślusarskich - montaż instalacji i wyposażenia zabezpieczeń technicznych, •zatrudnienie osób do wykonywania w/w czynności musi trwać co najmniej przez okres realizacji tych czynności wynikający z harmonogramu rzeczowo-finansowego (HRF) uzgodnionego z Zamawiającym, •w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną do wykonywania czynności wykazanych w poz. 1 przed upływem czasu wykonania tej czynności Wykonawca powinien zatrudnić bez zbędnej zwłoki na to miejsce na podstawie umowy o pracę inną osobę(y), które będą spełniały warunki udziału w postepowaniu będą mogły wykonywać powierzone czynności. 2)Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w poz. 1): Wykonawca jest zobowiązany prowadzić ewidencję osób, dokumentującą zatrudnienie na podstawie umowy o pracę: a)Wykonawca/Podwykonawca na etapie realizacji zamówienia jest zobowiązany do prowadzenia listy obecności, która powinna obejmować osoby zatrudnione do wykonywania czynności, o których mowa w poz. 1) i być zgodna z harmonogramem realizacji zamówienia, b)Wykonawca/Podwykonawca na etapie realizacji zamówienia jest zobowiązany do posiadania dokumentacji dotyczącej zatrudnienia jak: kopii umów o pracę, deklaracje zgłoszenia do ZUS, dokumentów potwierdzających opłacenie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub innych dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę do wykonywania czynności, o których mowa w poz. 1. 3)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę/Podwykonawcę wymagań, o których mowa w poz. 1) oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: •żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, •żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, •przeprowadzania kontroli zatrudnienia na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem zapisów Prawa w zakresie ochrony danych osobowych. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę osób wykonujących czynności określonych powyżej: a)oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Przekazane Zamawiającemu oświadczenia powinny zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności określone w HRF wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy; obowiązek ochrony danych ciąży na Wykonawcy; b)do wglądu - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji Umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy, Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Prawa (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c)do wglądu w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodnie z przepisami Prawa, zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. Z dokonanej kontroli, zostanie sporządzony protokół podpisany przez przedstawicieli Wykonawcy - kierownika budowy i Zamawiającego – inspektora nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach