Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych, polegajacych na budowie kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 , przy I Liceum Ogólnokształcącym na działce nr ew. 15 obręb 23, przy ul. Okrzei 3 w Błoniu, gmina Błonie.

Urząd Miasta i Gminy Błonie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-870 Błonie, Rynek 6
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7253004, 7253006 , fax. 022 7253067
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Błonie
    Rynek 6 6
    05-870 Błonie, woj. mazowieckie
    tel. 022 7253004, 7253006, fax. 022 7253067
    REGON: 00052488400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.blonie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych, polegajacych na budowie kompleksu sportowego w ramach programu Moje Boisko-Orlik 2012 , przy I Liceum Ogólnokształcącym na działce nr ew. 15 obręb 23, przy ul. Okrzei 3 w Błoniu, gmina Błonie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres prac obejmuje: 1.1. budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni syntetycznej, 1.2. budowę boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej, 1.3. adaptacja istniejących pomieszczeń szkoły na zaplecze sanitarno-szatniowe w budynku szkoły przy I Liceum Ogólnokształcącym w Błoniu, 1.4. budowę ogrodzenia boisk z bramą wjazdową i furtką wejściową wraz z piłkochwytami, 1.5. budowę ciągu komunikacyjnego, 1.6. budowę oświetlenia boisk z naświetlaczami i instalacją odgromową, 1.7. uporządkowanie terenu po wykonaniu robót. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. budowa boiska do piłki nożnej z ogrodzeniem po obwodzie; - wymiary: 30,0m x 62,0m, o pow. całkowitej1860,0 m? (pole gry 26,0m x 56,0m), - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia syntetyczna (sztuczna trawa), wysokość włókien 60mm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego o gr.10cm, - boisko należy oddzielić od sąsiadujących elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 8 x 30 x 100cm układanych na ławie z betonu B15 z oporem, - na powierzchni boiska należy wyprofilować spadki o wartości min. 0,5% - typ włókna: monofil, - skład chemiczny włókna: polietylen - ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, - gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m? Wyposażenie: - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. - siatki do bramek - 2 szt. 2.2. budowa boiska wielofunkcyjnego ( boisko do koszykówki i siatkówki): - wymiary 19,1 x 32,1m, o pow. 613,11 m? (pole do gry 15,1 x 28,1m), - podbudowa: warstwa odsączająca z piasku o gr. 10cm, warstwa konstrukcyjna z kruszywa łamanego o frakcji 31,5-63mm, gr. 10cm, warstwa klinująca z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5mm, gr. 5cm, podbudowę należy oddzielić od pozostałych elementów terenu za pomocą obrzeży betonowych 100x30x8cm, ustawianych na ławie betonowej z betonu B10 z oporem lub odwodnieniem liniowym (na krawędziach spadków). - nawierzchnia: poliuretanowa - technologie układania nawierzchni: I Sposób: technologia typu EPDM - nawierzchnia gładka, przepuszczalna dla wody wykonana dwuwarstwowo. W przypadku zastosowania podbudowy przepuszczalnej nawierzchnie tego typu należy wykonać na podbudowie elastycznej typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana) Dolna warstwa z granulatu SBR min 7 mm, górna warstwa wykonana z kolorowego granulatu EPDM min. 7 mm. II Sposób: technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET (w przypadku nieprzepuszczalnej podbudowy betonowej, asfaltowej lub asfaltowo-betonowej warstwa ET nie jest wymagana). Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - wyposażenie do piłki koszykowej: obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 szt. tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105x180cm - 2 szt. mechanizm regulacji wysokości - 2 szt. konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, montowana w tulejach - 2 szt. - wyposażenie do piłki siatkowej: słupki do siatkówki, aluminiowe wielofunkcyjne (badminton, - 2 szt. tenis, siatkówka), siatka do siatkówki - 1 szt. - wyposażenie do piłki ręcznej: bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 szt. siatki do bramki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 15.000 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych). Szczegóły w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. oraz wymogi Zamawiającego: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.1. złożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), W przypadku składania ofert przez spółkę cywilną Wykonawca winien złożyć zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności dla każdego członka spółki oraz kserokopię umowy spółki oraz (zgodnie z art. 23 Pzp) załączyć do oferty pełnomocnictwo dla ustanowionego przez wspólników pełnomocnika spółki w postępowaniu o udzielenie zamówienia; brak pełnomocnictwa spowoduje odrzucenie oferty, 1.2. złożą oświadczenie o nie zaleganiu z podatkami do właściwego Urzędu Skarbowego oraz o nie zaleganiu z opłacaniem składek do właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub złożą oświadczenie, iż uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w przypadku składania zaświadczeń winny one być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 budowy w zakresie boiska sportowego, w tym jednego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego z nawierzchnią poliuretanową lub boisk z programu Orlik 2012 oraz wykaz robót w zakresie remontowania pomieszczeń w budynku, z podaniem ich wartości, opisu robót, daty i miejsca wykonania oraz załączą referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie i w terminie, 2.2. wykażą, iż dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w ilości niezbędnej do jego realizacji, o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych oraz osoby o kwalifikacjach zawodowych umożliwiających kierowanie robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w tym: - kierownik budowy (uprawnienia budowlane drogowe do kierowania i wykonywania robót), - kierownik robót budowlanych (uprawnienia konstrukcyjno-budowlane), - kierownik robót elektrycznych (uprawnienia budowlane elektryczne), posiadającymi aktualne zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, 2.3. złożą oświadczenie, iż dysponują niezbędnym sprzętem umożliwiającym wykonanie robót objętych przedmiotem zamówienia (wg Specyfikacji Technicznej), 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1. dołączą aktualną polisę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym robót objętych przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł, z potwierdzeniem wpłaty należnej składki, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5. dołączą do oferty następujące dokumenty: 5.1. dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: a). certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny, b). karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, c). atest PZH dla oferowanej nawierzchni, d). autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. 5.2. dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej: a). raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (np. Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf, b). certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd, lub dokument równoważny, c). karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta, d). atest PZH dla oferowanej nawierzchni, e). autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla Wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na nawierzchnię. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców w ofercie. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK , NIE (spełnia , nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale Zawartość ofert specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.blonie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach