Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ ZLOKALIZOWANEGO PRZY HALI SPORTOWO WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA W BYDGOSZCZY PRZY UL. TORUŃSKIEJ 59

Urząd Miasta Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-52 32 88 157 , fax. (052) 58 58 273
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Bydgoszczy
    ul. Jezuicka 1 1
    85-102 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 0-52 32 88 157, fax. (052) 58 58 273
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bydgoszcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ ZLOKALIZOWANEGO PRZY HALI SPORTOWO WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA W BYDGOSZCZY PRZY UL. TORUŃSKIEJ 59
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA BUDOWIE BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO O NAWIERZCHNI ASFALTOWEJ ZLOKALIZOWANEGO PRZY HALI SPORTOWO WIDOWISKOWEJ ŁUCZNICZKA W BYDGOSZCZY PRZY UL. TORUŃSKIEJ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania czynności i działalności obejmującej przedmiot zamówienia, 2) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia w tym legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotowego zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) oraz legitymującymi się zaświadczeniem o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie potwierdzone wykonaniem w ostatnich 5. latach co najmniej 1. zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonanie 1 zamówienia związanego z realizacją budowy boiska o nawierzchni asfaltowej lub placu bądź drogi o nawierzchni asfaltowej o powierzchni min. 400m2, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 uPzp. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez stwierdzenie spełnia/nie spełnia na podstawie analizy załączonych do wniosku dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunków udziału w postępowaniu, czyli ustalenia zdolności określonego podmiotu (wykonawcy) do wykonania zamówienia. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do dnia 30 czerwca 2009 roku, z zastrzeżeniem iż w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych lub niesprzyjających warunków gruntowych lub kolizji z niezinwentaryzowanymi instalacjami sieci podziemnych lub znalezisk skutkujących koniecznością wstrzymania robót, potwierdzonych stosownym wpisem do dziennika budowy uniemożliwiających wykonanie zamówienia w ww. terminie, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres czasu niezbędny do prawidłowego wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp, b)aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:- konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, e) wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, f) *pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt e), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, g) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5. lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, h) dokumenty (referencje) potwierdzające, że zamówienie na roboty budowlane wymienione w ww. wykazie zostało wykonane należycie - 1 szt., i) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, j) wszystkie ww. dokumenty oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach