Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji nawierzchni bitumicznych

Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg

  • Adres: 35064 Rzeszów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
  • Data zamieszczenia: 2017-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
    Rynek 1
    35064 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
    REGON: 65061400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji nawierzchni bitumicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na bieżącej konserwacji nawierzchni bitumicznych. Zakres zamówienie obejmuje: 1) profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, wykonywane mechanicznie przy użyciu równiarki samojezdnej i walca wibracyjnego w gruntach kat. II-IV – 5500 m2; 2) górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego, grubość warstwy po zagęszczeniu do 8 cm – 3500 m2; 3) dodatek za każdy 1cm podbudowy z kruszywa łamanego – 3500 m2; 4) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych bitumicznych wraz z skropieniem – 8200 m2; 5) mechaniczne wyrównywanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową – 1093 t; 6) nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych KR 1-2 grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm. – 12300 m2; 7) nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych KR 3-4 grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5 cm. – 4000 m2; 8) nawierzchnia z mieszanki SMA po zagęszczeniu gr. 5 cm – 1200 m2; 9) krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm wraz z wykonaniem ław z betonu B-7,5 na podsypce cem-piaskowej na remontowanym obiekcie – 300 mb; 10) krawężniki betonowe wraz z wykonaniem ław z betonu B-7,5 na podsypce cem-piaskowej - przełożenie na remontowanym obiekcie – 200 mb; 11) oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową odblaskową, linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe, malowane ręcznie – 350 m2; 12) przełożenie progów z kostki betonowej brukowej z wibroprasy, grubości 8 cm – 60 m2; 13) roboty rozbiórkowe, rozbiórka krawężników betonowych z transportem gruzu na wysypisko do 20 km na remontowanym obiekcie – 300 mb; 14) mechaniczne rozebranie nawierzchni z masy mineralno - bitumicznej o grubości średnio 4 cm z transportem urobku na wskazane miejsce do 20 km.(frezarka) – 5000 m2; 15) regulacja pionowa włazów studni kanalizacyjnych, sanitarnych oraz krat ściekowych. – 40 szt.; 16) wymiana wraz z regulacją włazów studni wodno kanalizacyjnych, pokrywa włazu z wypełnieniem betonowym. – 59 szt.; 17) wymiana wraz z regulacją krat ściekowych – 40 szt.; 18) regulacja pionowa włazów studni telekomunikacyjnych – 6 szt.; 19) regulacja pionowa zasuw woda/gaz – 36 szt.; 20) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego grubość po zagęszczeniu do 8 cm. – 2000 m2; 21) powierzchniowe utrwalenie nawierzchni z podwójnym rozsypaniem grysów, grysy kamienne o wymiarach 2-5·mm, samochód 5-10·t (1) – 150 m2; 22) odtworzenie pętli indukcyjnych o wymiarach 20*2 – 1 szt.; 23) odtworzenie pętli indukcyjnych o wymiarach 7*1 – 1 szt.; 24) odtworzenie pętli indukcyjnych o wymiarach 2*2 – 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa : 1) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne, 2) Przedmiar robót 3) wzór umowy wraz z załącznikami. - stanowiące załączniki do SIWZ (dostępne w oddzielnych plikach zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert oznaczonego datą i godziną. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu (oznaczonego datą i godziną) skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 7 b Pzp. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Miasta Rzeszowa PKO BP S.A. nr rachunku: 55 1020 4391 0000 6702 0144 6830. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium oraz określać podmiot w którego imieniu jest wpłacane – w przypadku jeśli przelewu nie dokonuje Wykonawca składający ofertę. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. CZ-I.271.27.72.2017. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (oznaczonego datą i godziną) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym wskazanym powyżej. 5. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie Wydziału Centralnego Zamawiającego przy ul. Joselewicza 4, pok. nr 13 w formie oryginału. Prosimy nie załączać do oferty oryginału gwarancji lub poręczenia. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający, tj. Gmina Miasto Rzeszów – Miejskie Zarząd Dróg w Rzeszowie. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji /poręczenia winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu, na jego pierwsze żądanie, pełnej kwoty wadium we wszystkich okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Pzp. Wadium wniesione w formie przelewu, będzie zwracane na konto z którego wpłynęło, o ile Wykonawca nie wskaże innego numeru konta. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem art. 148 ust. 4 Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach