Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa i remont budynku dawnego internatu na cele szkoleniowo biurowe Prokuratury Okręgowej w Zamościu , wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczym, energetycznym za licznikowym, oraz budowa budynku gospodarczo-garażowego, ogrodzenia i parkingu, przebudowa zjazdu publicznego i chodnika przy ul. Orlej 2 w Zamościu.

Prokuratura Okręgowa w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 47
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6396091 do 93, 6396977 , fax. 084 6393325
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Zamościu
    ul. Szczebrzeska 47 47
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6396091 do 93, 6396977, fax. 084 6393325
    REGON: 95022103300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.po.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pod nazwą Przebudowa i remont budynku dawnego internatu na cele szkoleniowo biurowe Prokuratury Okręgowej w Zamościu , wraz z przyłączami wodociągowym, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczym, energetycznym za licznikowym, oraz budowa budynku gospodarczo-garażowego, ogrodzenia i parkingu, przebudowa zjazdu publicznego i chodnika przy ul. Orlej 2 w Zamościu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku przy ul. Orlej 2 w Zamościu w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z Prawem budowlanym, pozwolenia na użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem terenu działki i wykonaniem parkingu, ogrodzenia, budową budynku gospodarczo garażowego polegających w szczególności na 1 adaptacji dawnego budynku internatu na biura dla Prokuratury Okręgowej w Zamościu, 2 wykonaniu przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczego, energetycznego za licznikowym, 3 budowie budynku gospodarczo garażowego, 4 budowie parkingu, 5 przebudowie zjazdu publicznego, 6 zagospodarowaniu terenu(ogrodzenie, zieleń). 2.Planowany zakres robót 1.wymiana pokrycia dachu, 2.wymiana rynien i rur spustowych wody opadowej, obróbek blacharskich, 3.odkopanie fundamentów budynku i wykonanie izolacji poziomej i pionowej ścian, 4.wymiana stropów drewnianych na strop[y prefabrykowane, 5.wymiana schodów wejść bocznych, 6.wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna o konstrukcji drewnianej, 7.wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych na drzwi o konstrukcji drewnianej, 8.wymiana ścianek działowych drewnianych na murowane, 9.wykonanie nowych ścianek działowych dzielących pomieszczenia, 10.rozebranie istniejących podłóg drewnianych i posadzek, 11.wykonanie nowych warstw posadzkowych z ociepleniem podłoży, 12.wymiana wewnętrznych tynków na nowe, 13.wymiana drzwi wewnętrznych drewnianych na drzwi o konstrukcji z płyt MDF 14.wykonanie okładzin ścian i stropów (podwieszanych), 15.demontaż wewnętrznej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej, 16.wykonanie nowej instalacji wody i kanalizacji sanitarnej, 17.demontaż instalacji c.o., 18.wykonanie nowej instalacji c.o., 19.wykonanie nowej instalacji klimatyzacji, 20.demontaż instalacji elektrycznej, 21.wykonanie nowej instalacji elektrycznej, 22.wewnętrzne roboty malarskie, 23.wymiana tynków elewacji z zachowaniem walorów architektonicznych, 24.wykonanie kolorystyki elewacji, 25.wykonanie nowych przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej, 26.wykonanie oświetlenia posesji, 27.wykonanie przyłącza energetycznego, 28.wykonanie instalacji teleinformatycznej, 29.wykonanie instalacji zabezpieczenia budynku, 30.wykonanie miejsc postojowych dla pojazdów osobowych, 31.wykonanie wjazdu na posesję i dróg wewnętrznych, 32.budowa garażu jednostanowiskowego dla pojazdu osobowego i budowa wiaty, 33.wykonanie ogrodzenia działki, 34.wykonanie terenów zielonych, nasadzeń drzew i krzewów. 3.Zamawiający dopuszcza w niniejszym postępowaniu zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej siwz. Określenie wszystkich dobranych przez projektanta materiałów i technologii konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako parametry przedmiotu zamówienia standardowe dopuszczając w ofercie do zastosowania równoważników z zastrzeżeniem, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych i jakościowych od wskazanych w siwz, zagwarantują te same lub wyższe parametry techniczne, będą posiadały niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. 4.Na rozwiązania równoważne Wykonawca może powołać się wyłącznie na etapie składania oferty. W takiej sytuacji jest obowiązany wykazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania Zamawiającego opisane w siwz tj. posiadają podane tam właściwości funkcjonalne i jakościowe, a wartości techniczne nie są niższe niż zaprojektowano. W takiej sytuacji należy podać w ofercie opis rozwiązania równoważnego. Należy dołączyć stosowne dokumenty uwiarygadniające te materiały lub urządzenia i technologie. Będą one podlegały ocenie eksperta pracującego w komisji przetargowej, który sporządzi stosowną opinię .Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji przez Zamawiającego o akceptacji równoważności lub odrzuceniu oferty. 5.Szczegółowy zakres i opis robót wymienionych wyżej znajduje się w Załączniku Nr 10 do SIWZ; Kody CPV 45.11.00.00-1 roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; 45.26.00.00-4 wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych 45.31.00.00-3 roboty związane z montażem instalacji elektrycznych i osprzętu 45.32.00.00-6 roboty izolacyjne 45.33.00.00-9 wykonywanie instalacji cieplnych, wodnych, wentylacyjnych i gazowych 45.41.00.00-4 tynkowanie 45.42.10.00-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.43.00.00-0 roboty związane z wykładaniem podłóg i ścian 45.44.21.00-8 roboty malarskie 45.22.33.00-9 roboty budowlane w zakresie parkingów 45.34.20.00-6 wznoszenie ogrodzeń 45.11.12.91-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 6.1 Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej rękojmi i gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót budowlanych. 6.2 Niezależnie od rękojmi/gwarancji Wykonawcy, o której mowa w pkt 1, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego przedmiotu umowy dokumenty gwarancji producenta na okna minimum 10 lat. 7.Uwaga: budynek przy ul. Orlej 2 nie jest wpisany do rejestru zabytków, ani nie znajduje się w strefie zabytkowej Zamościa. 8.Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę Decyzja Prezydenta Miasta Zamość Nr 31 2014 z dnia 6 lutego 2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 30 000,00 zł ,słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wadium składanego w formie pieniężnej, decyduje data i godzina wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1 pieniądzu 2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3 gwarancjach bankowych, 4 gwarancjach ubezpieczeniowych 5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz 275. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczeń powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania z ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Pzp. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 85 1010 1339 0253 4813 9120 1000 z adnotacją wadium sprawa VII G 22092014 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust 4a uPzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń , o których mowa w art. 26 ust 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.po.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach