Przetargi.pl
wykonanie robót budowlanych pod klucz w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach w celu utworzenia pracowni i warsztatów umożliwiających kształcenie w zawodzie kucharz oraz pracowni technicznych wraz z niwelowaniem barier architektonicznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 12 „Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 12.2.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT

Powiat Gliwicki ogłasza przetarg

  • Adres: 44100 Gliwice, ul. Zygmunta Starego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 332 66 20 , fax. 32 332 66 47
  • Data zamieszczenia: 2017-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gliwicki
    ul. Zygmunta Starego 17
    44100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 332 66 20, fax. 32 332 66 47
    REGON: 27625498500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie robót budowlanych pod klucz w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach w celu utworzenia pracowni i warsztatów umożliwiających kształcenie w zawodzie kucharz oraz pracowni technicznych wraz z niwelowaniem barier architektonicznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 12 „Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 12.2.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod klucz w ramach projektu „Rozbudowa i modernizacja budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach w celu utworzenia pracowni i warsztatów umożliwiających kształcenie w zawodzie kucharz oraz pracowni technicznych wraz z niwelowaniem barier architektonicznych” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 12 „Infrastruktura edukacyjna”, Poddziałanie 12.2.1 „Infrastruktura kształcenia zawodowego – ZIT”. Realizacja zamówienia ma na celu stworzenie/zmodernizowanie infrastruktury Zespołu Szkół Specjalnych w Pyskowicach dla zawodów kucharz i murarz-tynkarz oraz pomocy obsługi hotelowej i pomocy stolarza/pracownika obróbki drewna poprzez stworzenie pracowni z wyposażeniem dla ww. zawodów oraz szerokie dostosowanie placówki do potrzeb osób niepełnosprawnych, zwłaszcza ruchowo, m.in. poprzez budowę windy. W zakres robót budowlanych wchodzi między innymi: a) rozbudowa i nadbudowa istniejącego budynku sanitariatów, b) przebudowa pomieszczeń budynku głównego w celu uzyskania komunikacji pomiędzy piętrami budynku, poprzez projektowaną windę, c) przebudowa/modernizacja pomieszczeń na II piętrze budynku głównego, d) przebudowa zewnętrznej kanalizacji deszczowej i sanitarnej, e) doprowadzenie instalacji gazowej do budynku sanitariatów, f) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z kotłownią gazową o mocy 45 kW, instalacji elektrycznej, instalacji gazowej, instalacji wodno – sanitarnej, instalacji wentylacji mechanicznej, g) dostawa i montaż windy, h) dostawa i montaż mebli do zabudowy dla pracowni kucharz i pracowni pomocy obsługi hotelowej, i) dostawa i montaż kuchenki gazowej z piekarnikiem dla pracowni kucharz, j) zainstalowanie w pobliżu wejścia do budynku ogrzewanego i wentylowanego kontenera sanitarnego mogącego obsłużyć wszystkich pracowników i uczniów (zapewniając minimum 6 oczek w tym jedno oczko dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich), w tym także poruszających się na wózkach inwalidzkich, przez cały okres trwania prac budowlanych. Kontener powinien być połączony z wejściem do budynku szkolnego, ogrzewanym tymczasowym zadaszonym korytarzem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214230-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Getin Noble Bank S.A. O/Gliwice 57 1560 1081 0000 9040 0005 2121, w tytule przelewu wpisując: „Wadium w postępowaniu nr WIZ.272.0001.2017”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w depozycie, w kasie Zamawiającego w budynku Starostwa Powiatowego. Godziny otwarcia kasy: od poniedziałku do środy 8.00-15.00, czwartki 8.00-17.00, piątki 8.00-13.00. 6. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach