Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie realizowanych realizowanych w ramach projektu „Rewitalizacja Włodawy” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020

Burmistrz Włodawy ogłasza przetarg

  • Adres: 22-200 Włodawa, al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (082) 57 21 444 , fax. (082) 57 22 454
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Włodawy
    al. J. Piłsudskiego 41
    22-200 Włodawa, woj. lubelskie
    tel. (082) 57 21 444, fax. (082) 57 22 454
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wlodawa.eu , www.wlodawa.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych p.n.: Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie realizowanych realizowanych w ramach projektu „Rewitalizacja Włodawy” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: „Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie” realizowane w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Włodawy” z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 3.1.1. Planowane przedsięwzięcie zlokalizowane jest w centralnej części miasta na nieruchomości: Park miejski - działka nr 1035 przy ul. Kościuszki we Włodawie; kanalizacja deszczowa - działka nr 1036 i 1056, przez które biegnie trasa kanalizacji deszczowej do sieci kanalizacyjnej w ul. Spokojnej. 3.1.2. Zamówienie swoim zakresem obejmuje m. in.: 1) Roboty na zniszczonej nawierzchni trawiastej z wyrównaniem powierzchni i uzupełnieniem ubytków. 2) Przebudowa alejek (chodników) o nawierzchni z kostki brukowej betonowej kolorowej na podbudowie z chudego betonu. 3) Przebudowa kanalizacji deszczowej – z wykonaniem dodatkowych kratek ściekowych tak by wody opadowe odbierane były z całej powierzchni parku i odprowadzone do sieci kanalizacyjnej w ul. Spokojnej. 4) Przebudowa ogrodzeń z dostosowaniem wizualnym do istniejącego otoczenia oraz spełniającego warunki umocnienia dużych różnic powierzchni terenu. 5) Roboty związane z nasadzeniami, w szczególności z drzewostanem polegające na: a) dokładnym leczeniu i pielęgnacji egzemplarzy rokujących dalszą wegetację; b) dodatkowe nasadzenia uzupełniające drzew i krzewów. c) Zamawiający wymaga aby Wykonawca zabezpieczył nasadzenia objęte przedmiotem zamówienia w szczególności drzewa i krzewy w sposób, który osłoni je przed ewentualnym uszkodzeniem podczas koszenia trawników. d) Istniejące zieleńce, drzewa i krzewy należy zabezpieczyć przed ich ewentualnym zabrudzeniem i zniszczeniem podczas robót, a po zakończeniu robót pozostawić w stanie niepogorszonym. 6) Budowa i montaż urządzeń technicznych parku i placu zabaw. a) Ławka żeliwna z ozdobnymi okuciami – 12 szt. b) Urządzenia placu zabaw ba) bujak sprężynowy wykonany w kształcie „Koguta”- 1 szt. bb) bujak sprężynowy wykonany w kształcie „Konika” - 1 szt. bc) karuzela z kierownicą (2 ławki) – 1 szt. Wszystkie urządzenia zabawowe muszą posiadać deklaracje zgodności lub certyfikaty lub atesty zgodne z obowiązującymi normami Europejskimi PN-EN. 7) Wykonanie oświetlenia elektrycznego całego terenu: latarnia parkowo – ogrodowa – 6 szt. z oprawą oświetleniową LED. UWAGA! Zamawiający dopuszcza obniżenie wysokości latarni z zaproponowanych w dokumentacji technicznej 5m (latarnia uliczna) na 3,5m (latarnia parkowo-ogrodowa) z jednoczesną zmianą oprawy (również stylizowana na historyczną) po uprzednim uzgodnieniu z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie, oddział w Chełmie. W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca, np. spełnienie warunków określonych w decyzji Wojewódzkiego Lubelskiego Konserwatora Zabytków z dnia 14 grudnia 2010 roku, znak: IN.II/4018/W-689/1552/10 wraz ze stanowiskiem do w/w decyzji z dnia IN.II.5183.16.1.2018 z dnia 03.07.2018r. 8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 zawierającym: dokumentację projektową, przedmiary robót (stanowiące opracowania pomocnicze), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. UWAGA! W związku z wcześniejszą realizacją inwestycji polegającej na przebudowie ul. Spokojnej odcinek kanalizacji deszczowej oznaczonej na PZT – rys. nr 1 Projektu budowlano-wykonawczego Sk-S5 o długości 36 m został już wykonany i nie ujęty w przedmiarach robót. 9)Postanowienia dodatkowe: - Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej w skrócie „SIWZ" stanowi wraz z załącznikami kompletny dokument, który obowiązuje Wykonawcę i Zamawiającego podczas całego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz w trakcie jego realizacji. - Modyfikacje SIWZ, zapytania Wykonawców w sprawie treści SIWZ i udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia stanowią integralną część SIWZ. - Wszystkie prace mają być prowadzone przez Wykonawcę zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p. poż. - Zakres robót podlegających trybowi przetargowemu musi być wykonany w oparciu o: a) Ustawę z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1614); b) Ustawę z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067); c) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt (Dz. U. poz. 2183). - Wykonawca prowadzący cięcia pielęgnacyjne w okresie lęgowym ptactwa tj. od 1 marca do 15 października zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 grudnia 2016 r. w sprawie ochrony gatunkowej zwierząt, przed przystąpieniem do prac dokona bezwzględnie przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych gniazd ptasich. W przypadku obecności czynnych gniazd ptasich cięcia pielęgnacyjne drzew, na których znajdują się gniazda, należy zrealizować po okresie lęgowym. 3.1.4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną, warunkami technicznymi, SIWZ, wiedzą techniczną, sztuką budowlaną, obowiązującymi zasadami oraz przepisami zawartymi w Polskich Normach i w prawie budowlanym, przy dołożeniu należytej staranności. 3.1.5 Ze względu na charakter prac, w trakcie prowadzonych robót należy zwrócić szczególną uwagę na właściwe zabezpieczenie terenu i minimalizację uciążliwości związanych z prowadzonymi pracami w pobliżu czynnego pasa ruchu drogowego. Wykonawca zobowiązany jest także do zapoznania się z rzeczywistymi warunkami realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia i uwzględnienia ich w trakcie sporządzania wyceny. 3.1.6 Po zakończeniu robót wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku i czystości na terenie objętym robotami oraz do wywiezienia wszelkich pozostałości budowlanych oraz odpadów zielonych pochodzących m. in. z wycinki i pielęgnacji drzew, z terenu inwestycji i ich utylizowania. 3.1.7 W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania innych zezwoleń lub uzgodnień wymaganych prawem i wynikających z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 3.1.8 Na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Pzp – w przypadkach wątpliwych (np. rozbieżności, braki, ewentualne wady dokumentacji i przedmiarów) – Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawcy nie zgłaszają uwag, Zamawiający uzna, że brak jest zastrzeżeń do dokumentów opisujących przedmiot zamówienia. 3.2. W przypadku wystąpienia w opisie przedmiotu zamówienia lub którymkolwiek z dokumentów składających się na dokumentację projektową nazw producenta, produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). - W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia technologia robót lub zastosowane produkty przy realizacji przedmiotu zamówienia zostają opisane poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający informuje, że zapis ten jest jedynie przykładowym i stanowi wskazanie dla Wykonawcy jakie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe powinny posiadać produkty użyte do realizacji przedmiotu zamówienia, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. - Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji projektowej Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w tych normach. - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane lub materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających rozwiązania równoważne. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45236290-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). 9.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego, numer konta: 71 1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Remont parku przy ul. Kościuszki we Włodawie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 9.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 9.5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 9.5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 9.6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 9.6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 9.6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań szczegółowych w danym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy (wg załącznika nr 1) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Spółkę cywilną traktuje się jako wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 32 ust. 1 ustawy Pzp (tak jak konsorcjum). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentu rejestrowego firmy. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika lub każdego z wykonawców składających ofertę wspólną. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 5.2. SIWZ, gdy Wykonawca korzysta z potencjału podmiotów trzecich. Przez pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego rozumie się oryginał zobowiązania lub kserokopię zobowiązania poświadczoną, za zgodność z oryginałem przez ten podmiot a nie wykonawcę składającego ofertę (zgodnie z wyrokami KIO nr; KIO 786/11, KIO 787/11, KIO 797/11, KIO 830/11, KIO 1008/11). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną