Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych pn.: Część I.,,Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza”. Część II.,,Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trzech placów zabaw

Urząd Miasta Skierniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 96-100 Skierniewice, ul. Rynek
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48468345100 , fax. +48468345151
  • Data zamieszczenia: 2017-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Skierniewice
    ul. Rynek 1
    96-100 Skierniewice, woj. łódzkie
    tel. +48468345100, fax. +48468345151
    REGON: 000524306
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych pn.: Część I.,,Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza”. Część II.,,Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trzech placów zabaw
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Informacje ogólne 1. Nazwa i adres Zamawiającego: Miasto Skierniewice, ul. Rynek 1, 96-100 Skierniewice, strona internetowa: www.bip.um.skierniewice.pl nr telefonu 0-46 834-51-00; 832-57-74 nr faksu 0-46 834-51-51; 0-46 832-57-74, zwane dalej Zamawiającym, zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym Wykonanie robót budowlanych pn.: Część I.,,Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza”. Część II.,,Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej”. w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trzech placów zabaw” 2. Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 3. Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony przeprowadzany jest na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej „ustawą” lub „ustawą Pzp”. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych według poniższego wykazu. Część I „Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza” Część II „Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej” 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani równoważnych. 6. Przewiduje się udzielenie zamówień podobnych: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień podobnych: Zamawiający dopuszcza udzielenie zamówień podobnych zgodnie z art.67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp. Zamówienia polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i będą zgodne z przedmiotem niniejszego zamówienia. 7. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienie należy zrealizować w następujących terminach: Zakończenie całości robót: Część I „Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza” do 30.06.2017r. Część II „Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej” do 30.06.2017r. 8. Źródła finansowania zadania: Środki własne budżetu Miasta Skierniewice 9. Nazwa zadania oraz jego lokalizacja Wykonanie robót budowlanych pn. Część I „Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza” Część II „Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej” w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trzech placów zabaw” 9.1 Wspólny słownik kodów CPV: - 03441000-3 Rośliny ozdobne, trawy, mchy lub porosty - 37535200-9 Wyposażenie placów zabaw - 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - 45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni, - 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych 9.2 Zakres robót a) Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem oraz wymagania dotyczące wykonania i odbioru poszczególnych robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia łącznie z dokumentacją techniczną i przedłożonymi przedmiarami robót. Zakres zamówienia obejmuje również roboty nie objęte przedmiarem, a niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiary robót mają charakter orientacyjny. Prace konieczne dla wykonania umowy, a nie objęte przedmiarami robót nie stanowią podstaw do zwiększenia wynagrodzenia. b) Wykonawca pisemnie powiadamia zainteresowane służby o rozpoczęciu i zakończeniu robót. c) W przypadku możliwości ponownego wykorzystania materiałów pochodzących z rozbiórki, na wniosek Zamawiającego Wykonawca przekaże je Zamawiającemu lub w ramach zamówienia wywiezie je na wskazane przez Zamawiającego miejsce. d) Pozostałe odpady i materiały pochodzące z rozbiórki Wykonawca jest zobowiązany do wywiezienia i utylizacji w ramach zamówienia. e) Do zakresu podstawowego należą również: inwentaryzacja powykonawcza 3 egz. papierowe, próby techniczne, odbiory robót zanikających odbiór końcowy, sporządzenie przez Wykonawcę dokumentacji powykonawczej w 2 egz., opłaty za pobór mediów, m.in. wody, energii elektrycznej na czas budowy. Opłaty za pobór mediów, w przypadku wystawianych przez Zamawiającego re-faktur, regulowane będą w terminie 14 dni od dnia wystawienia re-faktury. II. Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa zadania: Wykonanie robót budowlanych pn. Część I.,,Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza”. Część II.,,Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej”. W ramach zadania inwestycyjnego pn. „Budowa trzech placów zabaw” Adres budowy: 96-100 Skierniewice, ul. Domarasiewicza, dz. nr ew. 8/9 obręb 16 96-100 Skierniewice, ul. Podmiejska, dz. nr ew. 1/3 obręb 11 · Charakterystyka przedmiotu zamówienia: Część I.,,Budowa placu zabaw przy ul. Domarasiewicza”. Adres budowy: 96-100 Skierniewice, ul. Domarasiewicza, dz. nr ew. 8/9 obręb 16 Celem inwestycji jest uzupełnienie o nowe urządzenia istniejącego placu zabaw zlokalizowanego pomiędzy blokami przy ul. Domarasiewicza 1a i 2. W wyznaczonej strefie bezpieczeństwa każdego urządzenia zabawowego przewidziano do wykonanie nawierzchnię bezpieczną z piasku, natomiast w przestrzeniach pomiędzy elementami nawierzchnię trawiastą. W zakres zamówienia wchodzi również remont-wymiana ogrodzenia. Nowe elementy zagospodarowania placu zabaw: - huśtawka „kiwak” - 2 szt. - huśtawka „ważka” - 1 szt. - zestaw sprawnościowy z drabinkami i ściankami wspinaczkowymi – 1 szt. - kosz na śmieci – 1 szt. - ławka – 2 szt. Część II.,,Budowa placu zabaw przy ul. Podmiejskiej”. Adres budowy: 96-100 Skierniewice, ul. Podmiejska, dz. nr ew. 1/3 obręb 11 Teren przedmiotowej inwestycji obejmuje fragment niezabudowanej, nieogrodzonej działki, pokrytej w chwili obecnej dziką zielenią, w większości trawą. Na terenie działki znajduje się także wybudowana w 2016 r. siłownia plenerowa. W wyznaczonej strefie bezpieczeństwa każdego urządzenia zabawowego przewidziano do wykonanie nawierzchnię bezpieczną z piasku, natomiast w przestrzeniach pomiędzy elementami nawierzchnię trawiastą. Zakres zamówienia oprócz urządzeń zabawowych obejmuje także budowę ogrodzenia oraz budowę ścieżek z kostki betonowej. Elementy zagospodarowania placu zabaw: - huśtawka „kiwak” - 1 szt. - piaskownica - 1szt. - huśtawka „ważka” - 1 szt. - huśtawka podwójna – 1 szt. - drabinki ze zjeżdżalnią – 1 szt. - ścianka wspinaczkowa - kosz na śmieci – 2 szt. - ławka – 6 szt. - stojak na rowery 6-cio stanowiskowy. Nawierzchnie trawiaste w chwili zgłoszenia inwestycji do odbioru będą miały wysokość min. 3,0cm. i będą po jednokrotnym koszeniu (trawa z siewu lub z rolki). Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - roboty budowlane; - wykopy ręczne; - roboty brukarskie; w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w SIWZ jeżeli wykonywanie czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności: - roboty budowlane; - wykopy ręczne; - roboty brukarskie; w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w § 12 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 8 do SIWZ. UWAGA: a) Przez termin „zakończenie całości robót” należy rozumieć wykonanie robót, zgłoszenie ich do odbioru oraz ich odbiór przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, usterek i wad potwierdzony przez inspektora nadzoru wymienionego w umowie pomiędzy stronami. b) Przed rozpoczęciem prac należy przedstawić do akceptacji Zamawiającego harmonogram rzeczowo-finansowy prac. Tam, gdzie w opracowaniu zostały wskazane normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań RÓWNOWAŻNYCH. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Dopuszcza się innych producentów materiałów budowlanych, niż podani w opracowaniu, pod warunkiem zagwarantowania RÓWNORZĘDNYCH parametrów technicznych i technologicznych oraz zgodności z obowiązującymi wymaganiami prawnymi oraz w porozumieniu z projektantem. 
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03441000-3

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach