Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie

Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. 1 Maja 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2673003 , fax. 032 2674444
  • Data zamieszczenia: 2011-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie
    ul. 1 Maja 2 2
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 2673003, fax. 032 2674444
    REGON: 27671823200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.bedzin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 Nr 113, poz. 759 ze zm.), obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie, zgodnie z dokumentacją, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 2. Zakres robót budowlanych, z zastrzeżeniem ust. 3 niniejszego punktu ogłoszenia, obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe, 2) remont zewnętrznych schodów wejściowych, 3) wykonanie dylatacji wewnętrznych pionowych i poziomych, 4) roboty wykończeniowe: 1) zakładanie stolarki budowlanej, 2) zabudowa parapetów wewnętrznych, 3) elementy z płyt gipsowo - kartonowych, 4) drzwi i ścianki aluminiowe, 5) płytki ceramiczne na ścianach i posadzkach, 6) prace malarskie, 7) zabudowa odbojnic na ścianach hallu i tabliczek z numerami pomieszczeń na ścianach korytarzy, 5) demontaż istniejących wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych, 6) wykonanie nowych wewnętrznych instalacji wodno - kanalizacyjnych. 3. Zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia nie obejmuje pozycji 83 - 87 wykazanych w dokumencie - przedmiar robót: instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 23-PR-11 stanowiących punkt 5 przedmiaru robót o nazwie: Klimatyzacja. 4. Szczegółowy zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 niniejszego punktu ogłoszenia zawierają załączone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia zwanej dalej SIWZ następujące dokumenty: 1) przedmiar robót - część architektoniczno - budowlana (zakres 1) - nr opracowania: 21-PR-11, jako materiał pomocniczy do obliczenia ceny ofertowej (cena ryczałtowa), 2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - część architektoniczno - budowlana (zakres 1) - nr opracowania: 21-ST-11, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 3) projekt budowlano - wykonawczy - tom 1: część architektoniczno - budowlana - nr projektu: 19-P-11, 4) przedmiar robót - instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 23-PR-11, jako materiał pomocniczy do obliczenia ceny ofertowej (cena ryczałtowa) - z wyłączeniem punktu 5 dotyczącego klimatyzacji, to jest pozycji 83 - 87 wykazanych w przedmiarze robót, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - instalacje wodno - kanalizacyjne - nr opracowania: 22-ST-11, obejmująca wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, 6) projekt budowlano - wykonawczy - tom 2: instalacje wodno - kanalizacyjne - nr projektu: 20-PB-11. 5. Do wykonania zamówienia należy zastosować materiały i urządzenia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, o których mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia oraz dopuszczone do stosowania przez Instytut Techniki Budowlanej, poświadczone odpowiednimi dokumentami. Zaproponowane materiały nie mogą być gorszej jakości niż wynika to z dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. 6. Materiały i urządzenia wskazane w dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia należy traktować jako przykładowy standard wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować materiały i urządzenia równoważne o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji, o której mowa w ust. 4 niniejszego punktu ogłoszenia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do rozwiązań opisanych przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i złożyć w ofercie stosowne dokumenty, uwiarygodniające te materiały i urządzenia, które zostaną zaopiniowane przez Zamawiającego. Opinia ta stanowić będzie podstawę do podjęcia decyzji przez Zamawiającego o przyjęciu bądź odrzuceniu oferty z powodu niespełnienia wymogu równoważności zaproponowanych przez Wykonawcę materiałów lub urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest: 1) zorganizować zaplecze robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia w uzgodnieniu z Dyrektorem Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie, 2) zabezpieczyć teren robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia i utrzymywać go w czasie robót w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych, 3) organizować roboty budowlane w taki sposób, by nie zakłócały one prowadzonych w tym czasie zajęć edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 1 w Będzinie, z uwagi na fakt, iż prace będą realizowane w trakcie roku szkolnego, 4) usuwać i składować urządzenia pomocnicze, zbędne materiały, odpady, śmieci oraz inne urządzenia w miejscu niestwarzającym zagrożenia dla osób trzecich, 5) zrealizować obowiązki wynikające z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 ze zm.) oraz wydanych na jej podstawie aktów wykonawczych wobec organów administracji publicznej i osób trzecich, 6) uporządkować teren robót i przekazać uporządkowany teren Zamawiającemu po zakończeniu robót w terminie ustalonym jako dzień odbioru robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie IV.4.4) niniejszego ogłoszenia. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należność wymieniona w ust. 1 niniejszego punktu ogłoszenia winna zostać przekazana na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Będzinie GETIN NOBLE BANK S.A. o.Będzin nr 24 1560 1010 2101 0023 6412 0056 z dopiskiem: Wadium dotyczące oferty w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych obejmujących zmianę sposobu użytkowania oraz przebudowę pomieszczeń piwnicy i parteru budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Będzinie przy ul. Krasickiego 17 pod potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Będzinie. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11 niniejszego Rozdziału. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVII SIWZ. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6 niniejszego punktu ogłoszenia, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w Rozdziale XVII SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.bedzin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach