Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Oddziału Neurologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 864 733 610 , fax. 864 733 210
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 864 733 610, fax. 864 733 210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych obejmujących wymianę wykładziny podłogowej w pomieszczeniach Oddziału Neurologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wymiana wykładzin podłogowych dywanowych na wykładzinę z PCV, w pomieszczeniach Oddziału Neurologicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Piłsudskiego 11 . • Pokój nr 675 lekarza dyżurnego -17,85 m2 • Pokój nr 678 lekarzy-17,85 m2 • Pokój nr 679 pielęgniarki oddziałowej -23,75m2 • Pokój nr 645 pracownia badań EEG-23,75 m2 • Pokój nr 602 pracownia EMG-18,55m2 • Pokój 644 gabinet ordynatora -25,55m2 Zakres robót został określony w STWIOR załącznik nr 6 do SIWZ oraz Przedmiarze robót złącznik nr 5 do SIWZ 2. Wykładzinę PCV gr 2 mm - Centrę 43 (116100060 ) oraz Elektrę 43 (143100310) dostarcza Zamawiający w ilościach określonych przedmiarem robót Pozostałą wykładzinę dostarcza Wykonawca o parametrach określonych STWIOR i w ilościach określonych przedmiarem robót . 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzonych prowadzonymi pracami elementów budynku (np. ścian wewnętrznych obiektu uszkodzonych podczas wykonywania robót budowalnych). Sprzątanie pomieszczeń nie remontowanych, a które zostaną „zabrudzone” podczas robót dokonywane będzie na bieżąco. Wykonawca poniesie koszty usunięcia wszystkich szkód powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Przedmiary robót dołączone do SIWZ stanowią wyłącznie element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. Roboty budowlane ujęte w postepowaniu przetargowym , a nie ujęte w przedmiarach nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i będą finansowane przez Zamawiającego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: a) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia; b) Przedmiar robót – Załącznik nr 5 do SIWZ; d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w części zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące wymagania w zakresie właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót) – załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Wymagany minimalny okres gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia, w tym zastosowane materiały wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczoną wykładzinę podłogową wynosi 120 miesięcy. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót związanych z układaniem wykładziny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenie zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy PZP, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach