Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGOW DĘBICY PRZY UL. SŁONECZNEJ 3 – dokończenie robót budowlanych dotychczas nie wykonanych zgodnie z Szczegółowym Protokołem Inwentaryzacji na dzień 22.06.2020r.

Sąd Okręgowy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, Pl. Śreniawitów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 756 200, , fax. 178 756 299
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Rzeszowie
    Pl. Śreniawitów 3
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 756 200, , fax. 178 756 299
    REGON: 32425700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rzeszow.so.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGOW DĘBICY PRZY UL. SŁONECZNEJ 3 – dokończenie robót budowlanych dotychczas nie wykonanych zgodnie z Szczegółowym Protokołem Inwentaryzacji na dzień 22.06.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGOW DĘBICY PRZY UL. SŁONECZNEJ 3 – dokończenie robót budowlanych dotychczas nie wykonanych zgodnie z Szczegółowym Protokołem Inwentaryzacji na dzień 22.06.2020r.”, Do wykonania pozostały: roboty wewnętrzne i zewnętrzne m.in.: ścianka HPL w WC na I-piętrze, obłożenie schodów zewn. płytkami, altana śmietnikowa, ławki, śmietniki i odnowienie istniejącego ogrodzenia oraz w zakresie instalacji niskoprądowych: CCTV ( kamery ), kontrola dostępu, instalacja SSWiN i instalacja LAN. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. W/w roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Dębicy przy ul. Słonecznej 3 na dz. Nr 33/5, 17/6 obr. 1…..” opracowanej przez GPVT Pracownia Architektoniczna s.c, ul. Pamiątkowa 2/37, 61-512 Poznań wraz ze wszystkimi zmianami, która stanowi integralną część Załącznika nr 1 do SIWZ oraz zgodnie z pozwoleniem na budowę: Decyzja nr 750/2015 z dnia 20.10.2015r. oraz Decyzja nr 738/2016 z dnia 26.10.2016r. i Decyzja nr 1007/2018 z dnia 05.12.2018r. 4. Przedmiar robót został załączony wyłącznie pomocniczo. 5. Powyższe prace są objęte następującymi kodami ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):  Główny przedmiot- 45216112-2- Roboty budowlane w zakresie budynków sądowych  45000000-7 Roboty budowlane  45410000-4 Tynkowanie  45442100-8 Roboty malarskie  45431000-7 kładzenie płytek  32421000-0 okablowanie sieciowe  32420000-3 urządzenia sieciowe  32333200-8 kamery video  34928480-6 pojemniki i kosze na odpady i śmieci  39113600-3 ławki 6. Wymagany od Wykonawcy minimalny okres rękojmi i gwarancji na roboty budowlane zakresie zastosowanych materiałów i produktów oraz wykonanych robót budowlanych wynosi 60 miesięcy licząc od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru końcowego. 7. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przy realizacji Przedmiotu umowy (Przedmiotu zamówienia) stosowanie do art. 29 ust. 3a Ustawy Pzp zatrudnienia przez Wykonawcę pracowników według poniższych zasad. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem wszystkich robót budowlanych, tj.:  tynkarskich  malarskich  płytkarskich  montażowych  rozbiórkowych  instalacyjnych w zakresie instalacji teletechnicznych 9. Wymóg nie dotyczy osób wskazanych w § 6 ust. 4 wzoru umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ) do pełnienia funkcji kierownika budowy i robót, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 10. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 12. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 wzoru umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 8 czynności. 13. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216112-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa w terminie oznaczonym w niniejszym ogłoszeniu oraz SIWZ formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. PODMIOT TRZECI a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w swoich oświadczeniach z art. 25a ust.1 pkt1 ustawy Pzp tj.: - w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.1) SIWZ ) , podpisanym przez wykonawcę i - w swoim oświadczeniu dotyczącym spełniania warunków udziału w postępowaniu -załącznik nr 3 do SIWZ ( zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.2) SIWZ) , podpisanym przez wykonawcę . b)Ponadto w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda również od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty tj.: - zgodnie z wymaganiami pkt. VIII.4.1) SIWZ aktualny na dzień złożenia odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawyPzp. c) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust.2 ustawy Pzp, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca wraz z ofertą już na etapie składania ofert składa powyższe zobowiązanie z art. 22a ust.2 ustawy Pzp podmiotu trzeciego, z którego musi wynikać: zakres udostępnianych zdolności przez podmiot trzeci oraz to w jaki sposób i w jakim zakresie podmiot ten będzie wykonywał zamówienie, jak również musi wynikać, że zdolności te będą dostępne przez cały czas realizacji zamówienia w niezbędnym zakresie, zapewniającym należyte wykonanie zamówienia. PODWYKONAWCY niebędący PODMIOTEM, na którego zasoby powołuje się wykonawca Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach : - w swoim oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania - załącznik nr 4 do SIWZ (zgodnie z wymaganiami pkt VIII.3.1) SIWZ ) , podpisanym przez wykonawcę Wykonawcy zagraniczni. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VIII.4.1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokumenty, o których mowa w pkt. VIII.6.4) lit.a) SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VIII.6.4) lit.a) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VIII.6.4) lit.b) SIWZ stosuje się. d)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. f) Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymaganych w niniejszym postępowaniu w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu i w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach