Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n. Remont jazu Mazanów -rzeka Wyżnica km 14+456, m.Mazanów, gm.Józefów, pow.Opole Lubelskie.

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 20-027 Lublin, ul. Karłowicza 4
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. 081 5321257
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Karłowicza 4 4
    20-027 Lublin, woj. lubelskie, fax. 081 5321257
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n. Remont jazu Mazanów -rzeka Wyżnica km 14+456, m.Mazanów, gm.Józefów, pow.Opole Lubelskie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu p.n. Remont jazu Mazanów -rzeka Wyżnica km 14+456, m.Mazanów, gm.Józefów, pow.Opole Lubelskie Zakres prac obejmuje: -wykonanie obwodnicy i grodzy ziemnych na czas remontu jazu; -naprawę elementów żelbetowych jazu : przyczółki wylotowe, skrzydełka wlotowe, filar, kładka robocza środkami Ombran lub równoważnymi; -remont umocnień betonowych jazu - stanowisko dolne i górne; -remont elementów stalowych jazu; - odmulenie koryta rzeki w zasięgu cofki oraz stanowiska dolnego jazu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452460003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustanawia się wadium w kwocie 6000 zł ( słownie : sześć tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1) Wykażą się wykonawstwem w okresie pięciu lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dwóch robót budowlanych związanych z wykonaniem, remontem lub modernizacją budowli wodnych, wałów przeciwpowodziowych lub zbiorników wodnych o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 350 000 zł. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu ( opinie, referencje, protokoły, itp.). 2.2) Dysponują kadrą techniczną niezbędną do wykonania przedmiotowego zadania, a w szczególności zatrudniają kierownika z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi w specjalności budownictwo wodne bądź melioracyjne z minimum 5 letnim doświadczeniem w pracy na stanowisku kierownika budowy; 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł. 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. 5) Zobowiążą się do ubezpieczenia robót będących przedmiotem zamówienia od ryzyk i zdarzeń losowych w trakcie ich realizacji; 6) Udzielą gwarancji na wykonane roboty minimum 3 lata, łącznie z ich ubezpieczeniem przed zdarzeniami losowymi obejmującymi szkody spowodowane huraganem, osuwiskami i ulewnymi deszczami. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków zamówienia dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach dołączonych przez wykonawców
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty poświadczające i oświadczenia : 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy. 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, albo wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu , wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł; 1.5.Wykaz wykonanych przez wykonawcę robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych związanych z wykonaniem, remontem lub modernizacją budowli wodnych, wałów przeciwpowodziowych lub zbiorników wodnych. Zrealizowane roboty muszą być potwierdzone odpowiednimi dokumentami od zleceniodawców o należytym ich wykonaniu (opinie, referencje, protokoły itp.); 1.6.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności..Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/wzmiuw
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach