Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa parteru przychodni na Zakład Opiekuńczo Leczniczy z dobudową klatki schodowej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 8, stanowiącym etap III inwestycji realizowanej w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu.

Powiat Gostyński w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Gostyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 256
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5722663 , fax. 065 5723146
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gostyński w imieniu którego działa Zarząd Powiatu Gostyńskiego
    ul. Wrocławska 256 256
    63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5722663, fax. 065 5723146
    REGON: 41110356100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.gostyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa parteru przychodni na Zakład Opiekuńczo Leczniczy z dobudową klatki schodowej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 8, stanowiącym etap III inwestycji realizowanej w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Przebudowa parteru przychodni na Zakład Opiekuńczo Leczniczy z dobudową klatki schodowej w Gostyniu, 63-800 Gostyń, ul. Wrocławska 8 stanowiącym etap III inwestycji realizowanej w ramach Projektu pt. Przebudowa wraz z rozbudową SP ZOZ w Gostyniu. Przedmiot zamówienia (etap III) obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową parteru Zespołu Przychodni Zdrowia na Zakład Opiekuńczo Leczniczy poprzez wprowadzenie ścianek działowych zmieniających układ funkcjonalny budynku. Planowana jest także dobudowa wejścia i klatki schodowej na I i II kondygnację oraz do piwnic. Powierzchnia użytkowa objęta przebudową wynosi - 744,05 m2 Zakres przedmiotowy zadania (etap III) obejmuje: demontaż podłóg, wykładzin, płytek posadzkowych, zdemontowanie stolarki drzwiowej wewnętrznej, wyburzenie ścianek działowych oraz otworów w ścianach konstrukcyjnych i osadzenie nadproży okiennych, rozebranie klatki schodowej między piwnicą a parterem oraz między parterem a piętrem, montaż stropu typu Kleina w kubaturze rozebranej klatki schodowej w celu stworzenia pomieszczenia na parterze i w piwnicy, przebudowę istniejącej klatki schodowej wraz z klapą dymową na ostatniej kondygnacji, osadzenie nowych nadproży stalowych przy poszerzaniu otworów drzwiowych, wykonanie nowych ścianek działowych, osadzenie stolarki drzwiowej i okiennej, wykonanie wylewek samopoziomujących, wykonanie wyjścia ewakuacyjnego i schodów zewnętrznych, zamurowanie otworów okiennych w gabinetach wewnątrz klatki lub oszklenie tych okien szkłem pyran o 60 min. odporności ogniowej, wykonanie tarasu w części wschodniej, demontaż stropodachu na łączniku z częścią wschodnią, ułożenie płytek ceramicznych z cokolikiem w pomieszczeniach sanitarnych oraz wykładzin PCV z cokolikiem, gipsowanie i malowanie ścian, licowanie ścian płytkami, wykonanie listew brudnikowych szer. 30 cm z wykładzin PCV, zamontowanie osłony przeciwuderzeniowej i narożników zabezpieczających, wykonanie sufitów podwieszanych z płyt STG w części pomieszczeń (korytarze, pomieszczenia sanitariatów), wykonanie nowych instalacji wod-kan, wentylacji, co oraz elektrycznej uwzględniając istniejące przyłącza, wykonywanie instalacji przyzywowej oraz p-poż. Przy dobudowie klatki schodowej konieczne są: prace fundamentowe, uskoki fundamentowe w celu połączenia z poziomem fundamentów budynku istniejącego, wykonanie ścian fundamentowych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, prace murarskie - ściany zewnętrzne, wykonanie stropu żelbetowego i klatki schodowej żelbetowej oraz stropodachu drewnianego z izolacją cieplną z wełny mineralnej, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie posadzki z płytek ceramicznych, montaż stolarki drzwiowej i okiennej aluminiowej w formie szklanej fasady, wykończenie elewacji. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa, na którą składają się: projekt budowlany i projekt wykonawczy wraz z przedmiarami robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowią załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 1) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz co najmniej 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone i wbudowane urządzenia; 2) zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie udzielił 30 dniowego terminu płatności licząc od dnia dostarczenia zamawiającemu faktury za wykonany i odebrany przedmiot umowy; 3) zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy zamawiający żąda, aby wykonawca ubiegający się o zamówienie wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 zł, słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.gostyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach