Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.:Modernizacja ulic : Kilińskiego z zapleczem, Rynkowa , 30-go Stycznia, Okrężna z kanalizacją deszczową przy ul. Wałowej

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4750916 , fax. 068 3823007
  • Data zamieszczenia: 2009-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 068 4750916, fax. 068 3823007
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym p.n.:Modernizacja ulic : Kilińskiego z zapleczem, Rynkowa , 30-go Stycznia, Okrężna z kanalizacją deszczową przy ul. Wałowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym: Modernizacja ulic : Kilińskiego z zapleczem, Rynkowa , 30-go Stycznia, Okrężna z kanalizacją deszczową przy ul. Wałowej Zakres robót budowlanych obejmuje m.in.: 1.1.Modernizacja kanalizacji deszczowej przy ul. Wałowej: -demontaż istniejącego budynku gospodarczego o pow. 7,3 m2, -wykonanie kanalizacji z rur PVC fi 160-ok.2,6 m. fi 200-ok.18,9 m,fi 300-ok.15 m, fi 400-ok.38,8 m, fi 500 ok.12,8 m -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1200-szt.6, -wykonanie studzienek ściekowych fi 450- 5 szt 1.2. Etap I-ul. Kilińskiego:: -roboty rozbiórkowe , -wykonanie kanalizacji deszczowej fi 110-ok.26,3 m,fi 160 -ok. 61,0 m, fi 200-ok.124,10 m, fi 250-ok.105,60 m , fi 315-ok. 40,0 m,fi 400-ok.81 m, -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1200-szt.8, - wykonanie studzienek systemowych fi 600- 5 szt., -wykonanie studzienek systemowych fi 315- 2 szt. -wykonanie studzienek ściekowych betonowych fi 500- 5 szt. -regulacja studzienek- 5 szt. -wymiana skrzynek wodociągowych-17 kpl. -demontaż istniejącej linii energetycznej kablowej-184,5 m, -demontaż słupów, opraw i osprzętu- 7 kpl. -układanie kabli YAKY 4x35 mm2-ok.188 m, -montaż słupów oświetleniowych wys. 5 m - 6 szt. i opraw stylowych na wysięgnikach- 12szt.. -przebudowa szafki kablowej SK-8, -układanie kabli YAKY -ok. 60 m, -wykonanie nawierzchni jezdni: -kostka granitowa wys. 11 cm-ok. 1031 m2, -kostka bazaltowa wys. 11 cm- 80 m2, -płyty ażurowe gr. 12 cm.-ok. 140 m2, -kostka betonowa gr. 8cm- ok.529,7 m2, -wykonanie nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm- szara-ok. 636 m2, kolorowa-ok. 164,7 m2, - obramowania z cegły klinkierowej-ok.54 m2, -wykonanie trawników z rolki -180 m2, -nasadzenie drzew i krzewów-ok.65 szt. -sadzeni bylin-ok.180 szt, -montaż ławek parkowych- 4 szt. -obramowania świetlików z krawężników granitowych-ok.25,5 m, -przykrycia z blachy stalowej żeberkowej gr. 5 mm- 15 szt., -stopnie schodowe z bloków granitowych-3 mb. -montaż znaków drogowych- szt.12. 1.3.Etap II-ul. Okrężna: -roboty rozbiórkowe , -wykonanie kanalizacji deszczowej fi 110-ok.13,4 m,fi 160-ok.20,5 m, fi 200-ok.149,1 m, fi 250-ok.47,6 m, fi 400-ok.81 m , -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1200-szt.14, -wykonanie studzienek ściekowych betonowych fi 500- 2 szt. -wykonanie studzienek z tworzyw fi 600-3 szt. -regulacja pionowa studzienek -szt. 5, -wymiana skrzynek wodociągowych- 15 kpl. -demontaż istniejącej linii energetycznej kablowej-198,5 m, -demontaż słupów, opraw i osprzętu- 4 kpl. -układanie kabli YAKY 4x35 mm2-ok.373 m, -montaż słupów oświetleniowych wys. 5 m - 6 szt. -montaż słupów aluminiowych ozdobnych-2 szt, -montaż opraw stylowych na wysięgnikach- 14szt.. -wykonanie nawierzchni jezdni: -asfaltowa grysowo-żwirowa-ok.683 m2, - z brukowca wys. 16-20 cm - ok.533 m2, -kostka betonowa gr. 8cm- ok.79,0 m2, -wykonanie nawierzchni chodników: - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm- szara-ok. 230 m2, kolorowa-ok. 3,0 m2, -kostka granitowa -ok. 66 m2 -wykonanie schodów z płyt granitowych- ok. 30 m, -wykonanie ogrodzenia metalowego kutego- ok.28,6 m2 -wykonanie murku oporowego z bloczków-ok.19,3 m2, -montaż znaków drogowych- szt.12. 1.4.Etap III- ul. 30-go Stycznia i Rynkowa: -roboty rozbiórkowe , -wykonanie kanalizacji deszczowej fi 160 -ok. 23,20 m, fi 200-ok.88,00 m, -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1200-szt.5, -wykonanie studzienek ściekowych betonowych fi 500- 5 szt. -wykonanie studzienek z tworzyw fi 600- 1 szt. -regulacja pionowa studzienek -szt. 4, -wymiana skrzynek wodociągowych- 14 kpl. -demontaż istniejącej linii energetycznej kablowej-111,0 m, -demontaż słupów-2 szt., -demontaż opraw - 7 kpl. -układanie kabli YAKY 4x35 mm2-ok.246 m, -montaż słupów oświetleniowych ozdobnych - 8 szt. -montaż opraw stylowych na wysięgnikach- 18szt.. -wykonanie nawierzchni jezdni: -kostka granitowa wys. 11 cm-ok. 785 m2, -kostka bazaltowa wys. 11 cm- 33 m2, -kostka granitowa wys.8 cm.-ok. 165 m2, -kostka betonowa gr. 8cm- szara -ok.781,7 m2,kolorowa-ok.127 m2, -wykonanie nawierzchni chodników: -płyty kamienne -ok.375 szt. -kostka granitowa wys. 4 cm- ok.358 m2, -ustawienie pustaków typu gazon-ok. 88 szt. -obramowania świetlików z krawężników granitowych-ok.40,4 m, -przykrycia z blachy stalowej żeberkowej gr. 5 mm- 22 szt., -stopnie schodowe z bloków granitowych-1 mb. -montaż znaków drogowych- szt.12. 1.5.Zagospodarowanie działki nr 243/41 ul. Kilińskiego: -roboty rozbiórkowe , -wykonanie kanalizacji deszczowej fi 200-ok.80,25 m, fi 250-ok.29,26 m , -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1000-szt.7, - wykonanie studzienek z tworzyw fi 200- 1 szt., -wykonanie studzienek systemowych fi 315- 2 szt. -wykonanie studzienek ściekowych fi 500- 5 szt. -układanie kabli YAKY 4x35 mm2-ok.27 m, -montaż słupów oświetleniowych wys. 5 m - 1 szt. I opraw stylowych na wysięgnikach- 1szt.. -wykonanie nawierzchni : -kostka betonowa gr. 8cm- ok.270, m2, -wykonanie trawników z rolki -176 m2, 1.6. Zagospodarowanie działki 239/33 ul. Kilińskiego: -roboty rozbiórkowe , -wykonanie kanalizacji deszczowej fi 200-ok.10,0 m, -wykonanie studni rewizyjnych betonowych fi 1000-szt.2, - wykonanie studzienek z tworzyw fi 200- 1 szt., -wykonanie studzienek systemowych fi 315- 2 szt. -wykonanie studzienek ściekowych fi 500- 1 szt. -demontaż istniejącej linii energetycznej kablowej-26,5 m, -demontaż słupów, opraw i osprzętu- 1 kpl. -układanie kabli YAKY 4x35 mm2-ok.102 m, -montaż słupów oświetleniowych wys. 5 m - 3 szt. i opraw stylowych na wysięgnikach- 5szt.. -wykonanie nawierzchni : -kostka betonowa gr. 8cm- ok.902,0 m2, -ustawienie korytek odwodnieniowych- ok. 74 m. - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej-ok.58 m2, Wykonanie muru oporowego z pustaków gazonowych z wypełnieniem ziemią-151 szt. -wykonanie trawników z rolki -146 m2, -montaż koszy - 2 szt.. -montaż ławek - 2 szt. 1.7. Wywóz ziemi i gruzu oraz materiałów rozbiórkowych- w cenie Wykonawca uwzględnia koszty transportu do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów z kosztami utylizacji lub koszty transportu i koszty składowania na składowisku odpadów- dotyczy tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada. 2.Dostawa materiałów i urządzeń, koszty przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, koszty opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), koszty opracowania i uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu uwzględniającego kompleksowo ruch w centrum miasta, koszty oznakowania przy tymczasowej zmianie organizacji ruchu i koszty zabezpieczenia robót, koszty zajęcia pasa drogowego, koszty obsługi geodezyjnej z geodezyjną dokumentacja powykonawczą , koszty uporządkowania terenu po stronie Wykonawcy. 3.Szczegółowy zakres robót do wykonania i warunki odbioru zostały określone: - w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez Profil BIS z Zielonej Góry , zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 400/2008 z dnia 19.09.2008 r. , decyzją pozwolenia na budowę Nr 529/2008 z dnia 11.12.2008 r. , decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak:Zn.A.Sko.421-148/2/08z dnia 19.08.2008 r. - w projekcie budowlano-wykonawczym opracowanym przez Usługi Projektowe E. Kądzioła z Zielonej Góry , zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę Nr 144/09 z dnia 30.04.2009 r. , decyzji Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak:Zn.421-29-09(Świebodzin) z dnia 24.04.2009 r.i decyzji Lubuskiego Konserwatora Zabytków Znak Z.A.431-142/09 z dnia 14.09.2009 r.. i w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które stanowią integralną część niniejszej SIWZ. 4. Zamawiający przeprowadził wyprzedzające badania archeologiczne zgodnie decyzją LKZ znak Z.A.431-142.09 z dnia 14.09.2009 r. na części inwestycji przy ul. Wałowej wolnej od infrastruktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wysokości 60 000 zł. Termin wniesienia wadium - do dnia 12.11.2009 r. do godz. 12:00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) wykonali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (nawierzchnie dróg i chodników z kostki betonowej lub granitowej, sieci kanalizacji deszczowej, oświetlenie drogowe itd.) o wartości brutto - min. 1 500 000,00 zł każda. Za roboty budowlane wykonane uznaje się roboty zakończone i odebrane protokołem odbioru robót. b) dysponują lub będą dysponować niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia tj.: - pojazdem samowyładowczym - 2 szt. -koparką -2 szt. -zagęszczarką -2 szt. -walcem-1 szt. c) dysponują lub będą dysponować pracownikami posiadającymi uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia , tj: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w co najmniej ograniczonym zakresie, posiadającym co najmniej 5 letnią praktykę na budowie w kierowaniu robotami i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych i przynależącym do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, Osoby przewidziane na kierownika budowy i kierowników robót muszą być członkami Izby Inżynier- ów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie Z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa(Dz. U. Nr 220 poz. 2174 ). d) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 15 pracowników. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku): a) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na równowartość co najmniej: - 700 000,00 zł, b) dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej: - 700 tys. zł, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia. Wykonawca spełniający warunki otrzyma ocenę: spełnia natomiast Wykonawca niespełniający któregokolwiek z warunków otrzyma ocenę: nie spełnia i zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 10 i ust. 2 pkt 2-4 ustawy Prawo zamówień publicznych zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia, a jego oferta zgodnie z art. 24 ust. 4 zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 2; 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 3; 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w Sekcji III. 2) pkt. 2) lit. a) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4; b)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca -załącznik nr 5; c)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. b), Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia , którymi będzie dysponował - załącznik nr 6; d)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, potwierdzający spełnienie warunku udziału określonego w Sekcji III.2) pkt. 2 ) lit.c) - załącznik nr 7 oraz następujące dokumenty: - uprawnienia budowlane Kierownika budowy i kierowników robót wskazanych w załączniku nr 6, zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub innych wcześniej obowiązujących przepisów, -aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Kierownika Budowy i kierowników robót, e)pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania, jeżeli w wykazie, o którym mowa w lit. d), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- załącznik nr 8; f)Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie- załącznik nr 9; 4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - załącznik nr 10; b)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- załącznik nr 11; 1.5.W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić: a)aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 12; b)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) - załącznik nr 13.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach