Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w zakresie termomodernizacji, modernizacji instalacji c.o., instalacji elektrycznej i remontu dachu - budynek przy ul. Matejki 2 w Wałbrzychu

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2015-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w zakresie termomodernizacji, modernizacji instalacji c.o., instalacji elektrycznej i remontu dachu - budynek przy ul. Matejki 2 w Wałbrzychu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje: 1.1 remont pokrycia dachu, 1.2 remont więźby dachowej z impregnacją, 1.3 remont konstrukcji belek stropowych pod poddaszem nieużytkowym, 1.4 remont elewacji budynku, 1.5 docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, 1.6 dociepleniem dachu nad pomieszczeniami ogrzewanymi, 1.7 docieplenie ścian wewnętrznych klatki schodowej, 1.8 modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, 1.9 remont instalacji elektrycznej, 1.10 budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 1.11 zapewnienie normalnego funkcjonowania obiektu w trakcie realizacji zadania, 1.12 przenoszenie i zabezpieczenie mebli i sprzętu znajdującego się w obiekcie w trakcie realizacji zadania, 1.13 sprzedaż złomu uzyskanego z rozbiórek w punkcie skupu złomu w imieniu Zamawiającego, a środki finansowe, po wystawieniu faktury przez Zamawiającego, przelać na wskazane konto. Koszty załadunku, transportu i rozładunku należy wkalkulować w ceny jednostkowe demontaży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10.000 zł (dziesięć tysięcy złotych) najpóźniej do 20.02.2015r. do godz. 10.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/rbmatejki2.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną