Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Ludowa – chcę tu mieszkać” modernizacja drogi wewnętrznej, wydzielenie miejsc postojowych i zagospodarowanie skweru na ul. Ludowej – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
  • Data zamieszczenia: 2019-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, , fax. 746 655 155
    REGON: 57959500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.walbrzych.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: „Ludowa – chcę tu mieszkać” modernizacja drogi wewnętrznej, wydzielenie miejsc postojowych i zagospodarowanie skweru na ul. Ludowej – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.:„ Ludowa – chcę tu mieszkać” modernizacja drogi wewnętrznej, wydzielenie miejsc postojowych i zagospodarowanie skweru na ul. Ludowej – Wałbrzyski Budżet Partycypacyjny 2017 Zakres prac do wykonania obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych oraz czynności, w ramach remontu drogi wewnętrznej ( dz. nr. ewd. 70/1,71/3, obręb nr 18 Biały Kamień przy ul. Ludowej) w zakresie: a) roboty przygotowawcze, b) roboty rozbiórkowe nawierzchni szutrowo gruntowej istniejącej drogi – prace ziemne, c) usunięcie i utylizacja materiału rozbiórkowego, d) profilowanie i wyrównanie koryta drogi, e) stabilizacja mechaniczna gruntu istniejącego, f) wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego granitowego, g) rozbiórka obrzeży i wykonanie nowych krawężników betonowych na ławach betonowych, h) wykonanie odwodnienia, i) wykonanie regulacji studzienek, j) wykonanie nowej nawierzchni drogi z kostki granitowej 18/20 (materiał Zamawiającego), k) wykonanie miejsc utwardzonych z płyt ażurowych, l) wykonanie palisady betonowej w miejscach skarp, m) wykonanie regulacji trawnika istniejącego, ewentualna odbudowa trawnika po robotach drogowych, n) wykonanie rozścielenia kory sosnowej pomiędzy drzewami a palisadą, o) wykonanie regulacji/karczowania zieleni niskiej oraz samosiejek, p) dostawa i montaż elementów małej architektury (ławki parkowe ze stali nierdzewnej), q) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach . oraz pozostałe roboty wynikające z dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisują: 1) umowa, 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia, 3) Dokumentacja projektowa opracowana przez: Biuro Realizacji Inwestycji Sławomir Sobsiak z siedzibą przy Pl. Zwycięstwa 6/1, 58-330 Jedlina – Zdrój, 4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) Tabela elementów rozliczeniowych;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w tym zakresie w niniejszym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). Oferta musi zawierać: a) „Formularz oferty”, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, b) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdziale VI pkt 1 niniejszej SIWZ, c) dokument, z którego wynika upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy; jeśli ofertę podpisuje pełnomocnik – dokument pełnomocnictwa oraz dokument, z którego wynika uprawnienie dla osoby udzielającej pełnomocnictwa, do dokonania takiej czynności, jeżeli takie umocowanie nie wynika z dokumentów ogólnie dostępnych w bazach CEiDG lub KRS. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo rodzajowe do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) wypełnioną Tabele Elementów Rozliczeniowych; e) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach