Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21: Zadanie 1: Budowa bieżni, skoczni i strefy street workout na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21 Zadanie 2: Remont wiaty śmietnikowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21

Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
  • Data zamieszczenia: 2020-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
    Al. Niepodległości 49
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
    REGON: 51592200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.umtychy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21: Zadanie 1: Budowa bieżni, skoczni i strefy street workout na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21 Zadanie 2: Remont wiaty śmietnikowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Budowa bieżni, skoczni i strefy street workout na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Budowlano – Wykonawczy budowy bieżni, skoczni i strefy street workout autorstwa Brzeskiego Przedsiębiorstwa Zieleni, 49-300 Brzeg ul. Jana Pawła II 17/4 wraz ze STWOiR i obejmuje m.in.: - prace przygotowawcze i rozbiórkowe istniejącej nawierzchni w tym: wytyczenie obiektów w terenie, przeniesienie ławki i kosza na śmieci, rozbiórka istniejących obrzeży betonowych, korytowanie pod warstwy konstrukcyjne nowych nawierzchni, - wykonanie instalacji odwadniającej wraz z osadzeniem studzienek rewizyjnych, - ułożenie obrzeży betonowych i gumowych, - wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, - ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, - ułożenie nawierzchni syntetycznej w postaci granulatu EPDM i SBR wraz z malowaniem linii, - ułożenie nawierzchni piaskowej, - montaż deski treningowej do odbicia przy zeskoku w dal, - montaż zestawu street workout wraz z wykonaniem fundamentów, - wykonanie nasadzeń, - odtworzenie zniszczonych nawierzchni trawiastych, - geodezyjna obsługa zadania Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zadanie 2: Remont wiaty śmietnikowej na terenie Szkoły Podstawowej nr 35 przy al. Piłsudskiego 21 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt Wykonawczy remontu wiaty śmietnikowej autorstwa Brzeskiego Przedsiębiorstwa Zieleni, 49-300 Brzeg ul. Jana Pawła II 17/4 wraz ze STWOiR i obejmuje m.in.: - prace rozbiórkowe istniejącej wiaty śmietnikowej wraz z utylizacją gruzu, - remont istniejącej posadzki betonowej, - posadowienie wiaty śmietnikowej na przygotowanych fundamentach, Dokumentacja projektowa stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie 1 - 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100 PLN); Zadanie 2 - nie dotyczy 11.2 Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.1 wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2 oświadczenia wymienione w pkt 6.4.2; 7.1 – 7.4 SIWZ (załącznik nr 2 i 2a do SIWZ); 1.3 dowód wpłaty wadium; 1.4 pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach