Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych (modernizacja piętra III i IV) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Żelaznej 99 - etap II ” znak sprawy 5/ZP/17

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2017-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 1525966300161
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych (modernizacja piętra III i IV) w siedzibie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego pn: ,,Modernizacja siedziby Urzędu Dzielnicy przy ul. Żelaznej 99 - etap II ” znak sprawy 5/ZP/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja wnętrz części budynku użytkowo – mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola. 2. Zakres robót obejmuje: a) Przebudowę poziomu +3, +4 oraz niezbędnych części wspólnych instalacji technicznych. b) Przebudowę pomieszczeń sanitarnych w adaptowanej części budynku, c) Przebudowę układu pomieszczeń biurowych i innych poprzez wyburzenia i budowę nowych ścian działowych oraz wykonanie przebić i zamurowań w istniejących ścianach, d) Roboty wykończeniowe wewnętrzne i montaż stałego wyposażenia, e) Wymianę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, f) Wyposażenie pomieszczeń biurowo-administracyjnych w instalację wentylacji mechanicznej nawiewnej i wyciągowej wraz z rekuperacją, g) Wymiana instalacji c.o. wewnętrznej, h) Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilania, i) Wyposażenie pomieszczeń w instalacje teletechniczne (sieć komputerowa, telefoniczna, system sygnalizacji pożarowej, itp.). Zamawiający zaleca skorzystanie z wizji lokalnej, która odbędzie się 08.02.2017 r. godz. 12.00-14.00. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i wymagania dotyczące wykonania i obioru przedmiotu zamówienia określają: 3.1. Dokumentacja projektowa przebudowy i adaptacji budynku użytkowo – mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno – biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola, opracowana przez Woźnicki, Zdanowicz Architekci Al. Niepodległości 157 lok. 6, 02-555 Warszawa, która stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ.W skład dokumentacji projektowej wchodzą: a) Projekt architektoniczno – budowlany, branża architektoniczna. b) Projekt architektoniczno – budowlany, branża sanitarna. c) Projekt architektoniczno – budowlany, branża elektryczna i teletechniczna. d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót elektrycznych. e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót sanitarnych. f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. g) Przedmiary robót branże: budowlana, sanitarna, elektryczna – instalacje elektryczne i teletechniczne do celów informacyjnych (pomocniczo). 3.2. Wzór umowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. UWAGA: Zamawiający wskazuje, że w Projekcie Budowlanym przebudowy i adaptacji części budynku użytkowo – mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno-biurowe dla potrzeb Urzędu Dzielnicy Wola przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ znajdują się wykreślone elementy. Wykreślone elementy wskazują elementy zamówienia, które nie są objęte niniejszym zamówieniem i wyliczając cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy tych prac nie uwzględniać w cenie oferty. 4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności związane z montażem instalacji elektrycznych, montażem instalacji sanitarnych i pracami ogólnobudowlanymi były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z postanowieniami art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ. 5. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) przez cały okres trwania umowy. 6.Wykonawca udzieli gwarancji: na wykonywany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji do 60 miesięcy. Okres gwarancji stanowi drugie kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach