Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA I REMONT MIEJSKICH SIŁOWNI PLENEROWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO

Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, Kasztanowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48447339253 , fax. +48447339252
  • Data zamieszczenia: 2018-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Piotrków Trybunalski - Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta
    Kasztanowa 31
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. +48447339253, fax. +48447339252
    REGON: 590648468
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium-piotrkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA I REMONT MIEJSKICH SIŁOWNI PLENEROWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych: modernizacja i remont miejskich siłowni plenerowych zlokalizowanych w Piotrkowie Trybunalskim. Modernizacja i remont obiektów polega na: naprawie oraz wymianie uszkodzonych urządzeń siłowni plenerowych, doposażeniu siłowni. Podstawowym zadaniem modernizacji i remontu jest zwiększenie bezpieczeństwa osób przebywających na miejskich placach zabaw. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT NA OBIEKTACH ZLOKALIZOWANYCH PRZY: ULICY NORWIDA wioślarz - montaż 2 szt. odbojników, wahadło - montaż 2 szt. odbojników, twister - naprawa koła twistera (wymiana łożyska), - montaż na podeście nawierzchni antypoślizgowej, biegacz - montaż brakujących zaślepek, wyciąg górny - montaż 2 szt. odbojników, prasa ręczna - montaż odbojnika, orbitrek - demontaż starego urządzenia, a w zamian montaż nowego urządzenia wolnostojącego, ULICY SADOWEJ wioślarz - demontaż starego urządzenia, a w zamian montaż nowego urządzenia wolnostojącego, wahadło - demontaż starego urządzenia, a w zamian montaż nowego urządzenia, pajacyk - montaż 2 szt. odbojników, wyciąg górny - montaż 2 szt. odbojników, narciarz - montaż 2 szt. odbojników, ULICY TOPOLOWEJ narciarz - demontaż starego urządzenia, a w zamian montaż nowego urządzenia, wahadło demontaż starego urządzenia, a w zamian montaż nowego urządzenia, wyciąg górny - montaż 2 szt. odbojników, wioślarz - montaż 2 szt. odbojników, ULICY WYZWOLENIA wioślarz - montaż 2 szt. odbojników, - montaż brakujących zaślepek, wahadło - montaż 2 szt. odbojników, narciarz - montaż 4 szt. odbojników, - montaż brakujących zaślepek, wyciąg górny - montaż 1 szt. odbojnika - montaż brakujących zaślepek, prasa ręczna - montaż brakujących zaślepek, prasa nożna - montaż dużego odboju, drabinka/drążek - montaż brakujących zaślepek, ULICY LEŚNEJ prasa nożna/prasa ręczna - montaż urządzenia dwustanowiskowego zamontowanego na pylonie. Ponadto umieszczenie na pylonie instrukcji użytkowania urządzeń, wyciąg górny/motyl B (ściskający) - montaż urządzenia dwustanowiskowego zamontowanego na pylonie. Ponadto umieszczenie na pylonie instrukcji użytkowania urządzeń, orbitrek - montaż urządzenia jednostanowiskowego wolnostojącego, stoły piknikowe 2 szt. - Zmiana lokalizacji stołów na terenie obiektu, ławki - 5 sztuk - wymiana siedzisk i oparć na drewniane, zabezpieczenie ich przed szkodliwymi warunkami atmosferycznymi wraz z lakierowaniem, (zmiana lokalizacji na terenie obiektu) regulamin - montaż nowego regulaminu siłowni plenerowej, nawierzchnia - wyłożenie kostki brukowej wraz z obrzeżami pod urządzeniami siłowni zewnętrznej (około 70 m2). - wyrównanie terenu i posianie trawy w miejscu prowadzenia prac, Przykładowe rozmieszczenie urządzeń na obiekcie przy ulicy Leśnej przedstawiono w załączniku Nr 2 do projektu umowy. Ponadto zleca się przesmarowanie wszystkich urządzeń siłowych zlokalizowanych na wyżej wymienionych obiektach. Zamontowane urządzenia muszą być odporne na potencjalne próby demontażu w trakcie aktów wandalizmu, wszelkie warunki atmosferyczne (m.in. mrozy, upały, burze), oraz powinny zapewniać bezpieczne użytkowanie. Ewentualne zmiany w zakresie montowanych urządzeń i nawierzchni należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do prac. Zainstalowany sprzęt ma być zgodny z normą PN-EN 16630:2015. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty karty techniczne proponowanych urządzeń. Montaż wszystkich urządzeń nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu lokalizacji z Zamawiającym. Urządzenia i inne materiały użyte do modernizacji mają posiadać wszystkie świadectwa oraz atesty dopuszczenia do użytkowania przewidziane przepisami dla tego typu inwestycji. Niezależnie od wyżej wymienionego zakresu robót (ma on charakter orientacyjny), Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności koniecznych do właściwego funkcjonowania siłowni plenerowych, będących przedmiotem niniejszego opisu. Bez względu na wytyczne zawarte w niniejszej dokumentacji, na Wykonawcy ciąży zobowiązanie rezultatu. Podczas prowadzonych prac, Wykonawca musi dostosować się do ustaw, norm i przepisów branżowych obowiązujących w chwili wykonywania modernizacji. Na oferowane materiały i urządzenia Wykonawca zobowiązany jest udzielić co najmniej minimalnego okresu gwarancji wynoszącego 48 miesięcy (4 lata). W ramach robót będących przedmiotem umowy, Wykonawca zobowiązany jest do: 1) usunięcia w trakcie realizacji prac wszelkiego rodzaju odpadów poza plac zabaw, odpady stanowią własność Wykonawcy; 2) zabezpieczenia terenu prac na czas wykonania robót zgodnie z wymaganymi przepisami oraz pokrycia kosztów z tym związanych; 3) Wykonywania usługi z zachowaniem obowiązujących przepisów BHP.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37410000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta: Getin Noble Bank S.A. Nr r-ku: 30 1560 0013 2326 8572 1000 0003 b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 1.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 1.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta wskazany w pkt 1.2.a) musi wpłynąć najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! - Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Dział Księgowości i Kadr Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Wadium w przetargu nieograniczonym na: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH: MODERNIZACJA I REMONT MIEJSKICH SIŁOWNI PLENEROWYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO. Wadium wnoszone w postaci poręczeń i gwarancji bankowych, poręczeń spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych lub gwarancji ubezpieczeniowej należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej oryginał wadium, która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 1.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP. 1.6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: 1.6.1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy. 1.6.2. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty (Formularz 2.1.) 2. Formularz cenowy (Formularz 2.2.). 3. Karty techniczne proponowanych urządzeń 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6. Dowód wniesienia wadium w wysokości 1.000,00 zł lub oryginał gwarancji albo poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz złożony zgodnie z zapisem pkt 13 IDW w SIWZ. 7. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego dla wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu). 8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania i spełniania warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Podwykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku dokumentów pobranych w języku obcym Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski. 9. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. 10. Wykonawca w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, może polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 11. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca na potwierdzenie spełnienia powyżej opisanej sytuacji może wykorzystać WZÓR ZOBOWIĄZANIA DO UDOSTĘPNIENIA ZASOBÓW przygotowany przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach