Przetargi.pl
„Wykonanie robót budowlanych mających na celu modernizację systemu ochrony p.poż. budynku Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega przy ul. Sandomierskiej 27 w Tarnobrzegu”.

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2020-09-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie robót budowlanych mających na celu modernizację systemu ochrony p.poż. budynku Muzeum Historycznego Miasta Tarnobrzega przy ul. Sandomierskiej 27 w Tarnobrzegu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót wynikający z ekspertyzy technicznej dotyczącej stanu ochrony przeciwpożarowej:  udrożnienie kanałów oddymiających na klatce głównej,  zamurowanie luksferów w obudowie świetlika na strychu nad klatką główną lub wymiana istniejących luksferów na luksfery o klasie odporności ogniowej E60,  wykonanie przedścianki o klasie odporności ogniowej min. EI 120 przed rozdzielnią główną na parterze wraz z montażem drzwi EIS60x210,  montaż drzwi EIS60 90x200 – 4 szt.- w obudowie świetlika na strychu oraz na klatce głównej na piętrze II,  montaż drzwi EIS60 80x200 – 1 szt. Na wejściu do POM. 23,  montaż drzwi EIS60 104x160 łuk – 1 szt. Na wejściu do POM. 009,  montaż drzwi EIS30 80x200 – 7 szt. – w wyjściach na strych na piętrze II (pom. 210, 203, 111) oraz do pom. 25 i 22 na parterze i pom. 209 na Pietrze II, a także z klatki K3 na strych,  zaślepienie spocznika pomiędzy pom. 25 a klatką schodową przegrodą o klasie min EI60,  zabezpieczenie przejść instalacyjnych do wymaganych klas odporności ogniowej EI60/EI120 w miejscach przejść przez elementy oddzieleń ppoż. ( ściany i stropy REI60/REI120, oraz strop pomiędzy strychem a pomieszczeniami użytkowymi),  montaż samozamykaczy w drzwiach ppoż. Na klatce schodowej bocznej oraz do pomieszczeń 33, 32, 216, 213, 211, 212, 209,  przejścia instalacyjne znajdujące się poniżej poziomu terenu należy wyposażyć w przepusty gazoszczelne,  należy poszerzyć drogę pożarową na długości 10m przed dziedzińcem do szerokości 4m,  należy dostosować okładzinę sufitu do niezapalności. Zakres robót branży sanitarnej: - modernizacja układu pomiarowego, - montaż naściennego hydrantu wewnętrznego na kondygnacji piętra II, - wykonanie instalacji hydrantowej. Zakres robót branży elektrycznej: - System sygnalizacji pożarowej: - montaż centrali sygnalizacji pożarowej, - montaż optycznych czujników dymu, - montaż ręcznych ostrzegaczy pomiarowych, - montaż modułu kontrolno- sterującego, - montaż sygnalizatora akustyczno- optycznego wewnętrznego, - montaż zasilacza klap odcinających, - montaż klap ze sprężyną powrotną; - System oddymiania klatek: - montaż centrali oddymiania, - montaż ręcznego przycisku oddymiania, - montaż klap żaluzjowych oddymiających. - Awaryjne oświetlenie ewakuacyjne: - montaż opraw oświetlenia awaryjnego. - Montaż przeciwprądowego wyłącznika prądu. - Montaż linii zasilających siłowniki żaluzji oddymiających, zasilających zasilacz ppoż. do klap odcinających, zasilających sygnalizatory, linii dozorowych i sterujących typu NC. Uwaga! Szczegółowy zakres w/w zadania oraz podstawę do wyceny robót budowlanych określa: - załączona ekspertyza dotycząca stanu ochrony przeciwpożarowej, - załączony projekt budowlany robót budowlanych w zakresie przeciwpożarowym, -załączony projekt budowlany instalacji sanitarnych- „Rozbudowa wewnętrznej instalacji sanitarnej (instalacja wodociągowa –hydrantowa)”, -załączony projekt budowlany modernizacji instalacji: systemu sygnalizacji pożarowej, oddymiania klatek schodowych, awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego, przeciwpożarowego wyłącznika prądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2020 poz. 299). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą ma obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 5. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany poniżej rachunek bankowy Zamawiającego , najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: PKO S.A. I Oddział Tarnobrzeg 71 1240 2744 1111 0000 3990 9563 . Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu; b) wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w formie oryginału w Urzędzie Miasta Tarnobrzega / kasa przy ul. Mickiewicza 7 / przed terminem składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty . 8. Zwrot wadium: a) zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt IX.8 a) specyfikacji b) wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7 a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 11. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach