Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich przy zabytkowej kaplicy pw. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych na działce nr 3445/3 w Starym Sączu

Gmina Stary Sącz ogłasza przetarg

  • Adres: 33-340 Stary Sącz, ul. Stefana Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 446 02 70 , fax. 18 446 02 73
  • Data zamieszczenia: 2019-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stary Sącz
    ul. Stefana Batorego 25
    33-340 Stary Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 446 02 70, fax. 18 446 02 73
    REGON: 49189311500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stary.sacz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich przy zabytkowej kaplicy pw. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych na działce nr 3445/3 w Starym Sączu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych i konserwatorskich przy zabytkowej kaplicy pw. Najświętszej Maryi Panny Wspomożenia Wiernych w zakresie fundamentów, ścian, sklepienia, dachu, stolarki okiennej i drzwiowej oraz otoczenia obiektu zgodnie z projektem budowlanym opracowanym przez mgr inż. arch. Łukasza Krawontke. Zakres prac przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia składa się z dwóch etapów: a. etap I – prace związane z wykonaniem robót ziemnych, podbiciem fundamentów oraz otoczeniem budynku wskazane w przedmiarze robót dla etapu I, b. etap II – na który składają się pozostałe roboty budowlano-konserwatorskie określone w projekcie budowlanym. Roboty budowlano-konserwatorskie przewidziane do wykonania w ramach etapu II są współfinansowane ze środków PROW na lata 2014-2020 w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczności”. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia określa projekt budowlany (Załącznik nr 8 do SIWZ). Zamieszczone wraz w projektem przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny. 3. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej są podane jedynie przykładowo i mogą być zastąpione przez inne urządzenia i materiały o równoważnych parametrach wynikających z dokumentacji techniczno-budowlanej przedmiotu zamówienia. 4. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia – minimum 36 miesięcy, liczone od dnia podpisania Protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć i oznakować prowadzone roboty oraz dbać o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały czas trwania realizacji robót. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów. 6. Koszty związane z zagospodarowaniem lub usunięciem odpadów powstałych w związku z realizacją robót objętych przedmiotem zamówienia, obciążają Wykonawcę. 7. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) organizacja placu budowy i zabezpieczenie placu budowy przed dostępem osób trzecich, b) prowadzenie robót budowlanych przy przestrzeganiu zasad bhp, ochrony zdrowia i środowiska oraz ochrony przeciwpożarowej oraz zgodnie z zasadami Kodeksu Pracy, w szczególności w zakresie wskazanym w pkt. 9 poniżej, c) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej i wody, zagospodarowania lub usunięciem powstałych odpadów zgodnie z wymogami prawa, pokrycie kosztów związanych z opracowaniem projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót – jeżeli dotyczy, d) pokrycie kosztów związanych z wyłączeniem lub uszkodzeniem mediów w trakcie prowadzonych robót budowlanych oraz pokrycie kosztów prób oraz wydatków związanych z organizacją końcowego odbioru technicznego robót budowlanych w tym uzyskania wszelkich niezbędnych dokumentów, e) uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód, decyzji i uzgodnień wymaganych do prawidłowej realizacji zadania oraz ponoszenie wszelkich kosztów i opłat z tym związanych. 8. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: • wykonanie robót ziemnych i rozbiórkowych, • wykonanie robót betoniarskich i zbrojeniowych, • wykonanie robót związanych z konstrukcją dachu i pokryciem, • demontaż/montaż stolarki okiennej i drzwiowej, • wykonanie tynków, wylewek, posadzek, okładzin ścian, malowania, • wykonanie instalacji elektrycznych, niskoprądowych. Powyższy wymóg dotyczy również podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykonujących wskazane wyżej prace (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212350-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Oryginał dokumentu wadialnego, w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz. 3. Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ – przykładowy wzór) – jeżeli dotyczy. 4. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ustawy). UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt 1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach