Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski ogłasza przetarg
- Adres: 63-400 Ostrów Wielkopolski, Aleja Powstańców Wielkopolskich 18
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 5822400, 7366241 , fax. 062 5918206
- Data zamieszczenia: 2011-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ostrów Wielkopolski
Aleja Powstańców Wielkopolskich 18 18
63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
tel. 062 5822400, 7366241, fax. 062 5918206
REGON: 00063197600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i telekomunikacyjnych związanych z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie robót budowlanych, elektrycznych i telekomunikacyjnych związanych z rozbudową systemu monitoringu wizyjnego miasta Ostrowa Wielkopolskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn. System monitoringu miasta. I. Zakres zamówienia obejmuje: 1) wykonanie monitoringu Placu Bankowego z przyległymi ulicami, w szczególności: a) wykonanie przyłącza energetycznego, b) wykonanie punktu kamerowego, c) dostawa i montaż videoserwera o rozdzielczości min. 4 CiF (704 x 576 piksela) współpracującego z oprogramowaniem Omnicast 4.1, d) dostawa i montaż odbiornika światłowodowego kompatybilnego z nadajnikiem pracującym na jednym włóknie jednomodowym (SM) oraz innych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania kamery w ramach istniejącego systemu monitoringu, e) uzyskanie rozszerzenia licencji oprogramowania Omnicast 4.1, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. g) wykonanie inwentaryzacji powykonawczej wraz z jej zarejestrowaniem w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej - 3 egz. 2) wykonanie monitoringu skrzyżowania ulic Kaliskiej, Limanowskiego i Piłsudskiego, w szczególności: a) wykonanie zasilania energetycznego, b) wykonanie punktu kamerowego wraz z konwerterem światłowodowym, c) dostawa i montaż videoserwera o rozdzielczości min. 4 CiF (704 x 576 piksela) współpracującego z oprogramowaniem Omnicast 4.1, d) dostawa i montaż odbiornika światłowodowego kompatybilnego z nadajnikiem pracującym na jednym włóknie jednomodowym (SM) oraz innych urządzeń i akcesoriów niezbędnych do uruchomienia i prawidłowego funkcjonowania kamery w ramach istniejącego systemu monitoringu, e) uzyskanie rozszerzenia licencji oprogramowania Omnicast 4.1, f) wykonanie dokumentacji powykonawczej - 3 egz. II. W odniesieniu do zamówienia określonego w pkt 3.1.1. wykonawca jest zobowiązany do: 1. prowadzenia prac związanych z wykonaniem przewiertu pod jezdnią w okresie zmniejszonego natężenia ruchu, np. w godzinach późnowieczornych lub w dniu wolnym od pracy, 2. wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z opinią nr 304/2009 z dnia 12.11.2009 r. wydaną przez ZUD, w szczególności zapewnić i pokryć koszty płatnego nadzoru i odbioru prac przez przedstawiciela Netia S.A., 3. wykonawca jest zobowiązany miejsca skrzyżowań i zbliżeń z siecią TP zabezpieczyć rurami dwudzielnymi oraz zapewnić odbiór tych miejsc przed zasypaniem przez pracownika TP S.A., 4. wykonawca jest zobowiązany uzyskać pozwolenie na prowadzenia robót z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad, zgodę na zajęcia pasa drogowego oraz odpowiednio zabezpieczyć i oznakować miejsce prowadzenia robót, 5. wykonawca jest zobowiązany udostępnić wykop w celu położenia światłowodu przez Przedsiębiorstwo PROMAX na odcinku prowadzonych robót. III. Inne wymagania: 1. Przed złożeniem oferty wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia wizji lokalnej w terenie. 2. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady fizyczne przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 5 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. 3. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat (słownie: pięć lat), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji nie dotyczy urządzeń, na które obowiązują gwarancje fabryczne producentów). 4. wykonawca jest zobowiązany przed końcowym odbiorem robót przeprowadzić próbę prawidłowego funkcjonowania monitoringu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323235008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert wykonawca wnosi wadium w wysokości: 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl/cache/15//1124/1216/6353/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o rozwiązania mobilne (radiową transmisję danych)
Dodano: 2016-07-20 - Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania w oparciu o rozwiązania mobilne (radiową transmisję danych)
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa monitoringu wizyjnego do siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a i siedziby Oddziału przy ul. Gajowej 6 oraz kontrola wejścia do budynku siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a
Dodano: 2015-04-03 - Dostawa monitoringu wizyjnego do siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a i siedziby Oddziału przy ul. Gajowej 6 oraz kontrola wejścia do budynku siedziby Oddziału przy ul. Siemiradzkiego 5a
Dodano: 2015-03-09 - MODERNIZACJA I ROZBUDOWA SYSTEMU MONITORINGU WIZYJNEGO MIASTA TURKU W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU TUREK - MIASTO BEZPIECZNE
Dodano: 2014-12-03 - Budowa systemu monitoringu wizyjnego - I etap
Dodano: 2014-10-31 - Rozbudowa monitoringu wizyjnego Poznania
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa monitoringu wizyjnego do Obwodu Drogowego w Swadzimiu i Zamysłowie oraz uzupełnienie systemu monitoringu w obiekcie socjalnym w Sianożętach
Dodano: 2014-09-17 - Dostawa i montaż zestawów monitoringu wizyjnego w autobusach komunikacji miejskiej
Dodano: 2013-10-31 - modernizacja i rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznania
Dodano: 2013-10-18