Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków CMKP w Warszawie przy ul. Schroegera 82 i ul. Kleczewskiej 61/63 oraz remontu dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem działki nr 50.

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225 693 700 , fax. 225 693 712
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    Marymoncka 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225 693 700, fax. 225 693 712
    REGON: 00028909300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.cmkp.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków CMKP w Warszawie przy ul. Schroegera 82 i ul. Kleczewskiej 61/63 oraz remontu dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem działki nr 50.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych dotyczących termomodernizacji budynków CMKP w Warszawie przy ul. Schroegera 82 i ul. Kleczewskiej 61/63 oraz remontu dróg wewnętrznych i parkingów wraz z zagospodarowaniem działki nr 50. 2. Przedmiotowe zamówienie polega na wykonaniu robót budowlanych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się projekty budowlano-wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej łącznie nazywane „dokumentacją projektową”. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych ujętych w dokumentacji projektowej, a w tym m.in.: 1) wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych oraz piwnic zespołu istniejących budynków CMKP, obejmujące m.in.: a) termomodernizację ścian zewnętrznych tj. ścian kondygnacji naziemnych, ścian piwnic oraz ścian lukarn dachowych (bez zmian konstrukcji dachu i pokrycia dachowego), b) wykonanie nowej elewacji budynków, c) wykonanie elementów uzupełniających elewacji budynku: daszków, balustrad, stolarki drzwiowej, d) docieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ścian piwnic, e) remont wejść i schodów do budynku, f) remont podjazdu do budynku, g) wymianę studzienek doświetleniowych okien piwnicznych, h) roboty remontowe w obrębie elewacji budynków, i) wymianę rynien i rur spustowych; 2) wykonanie nowej opaski wokół obiektu wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi i remontem istniejących schodów zewnętrznych i tarasu; 3) przebudowa i remont istniejących nawierzchni chodnikowych, jezdni i miejsc postojowych dla samochodów, remont budynków gospodarczych oraz wykonanie nawierzchni na składowanie śniegu; 4) wykonanie oświetlenia terenu zewnętrznego; 5) remont elementów kanalizacji deszczowej; 6) zagospodarowanie terenu zielonego – rabat i trawników z wykonaniem nowych nasadzeń roślin, zapewnienie odpowiedniej ochrony i pielęgnacji zieleni w czasie wykonywania robót budowlanych oraz wykonanie niezbędnych elementów małej architektury; 7) wykonanie instalacji nawadniającej tereny zielone. 4. Informacje o obiekcie. Zespół budynków Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego, których dotyczy przedmiotowe zamówienie, został zbudowany w latach 50-tych XX wieku (dokumentacja inwentaryzacyjna budowlana pochodzi z 1975 r.). Brak jest dokumentacji pierwotnej budynku. Usytuowany jest w Warszawie, w zabudowie pierzejowej między ulicami: Przybyszewskiego, Schroegera i Kleczewską. Zespół połączonych budynków jest w całości podpiwniczony, trzykondygnacyjny i przekryty dachem wielospadowym, krytym dachówką ceramiczną karpiówką. W budynku przy ulicy Schroegera i Przybyszewskiego mieści się poddasze użytkowe. Pomieszczenia poddasza doświetlone są przez lukarny przekryte dachami dwuspadowymi z pokryciem wykonanym z blachy stalowej ocynkowanej. Budynki wykonane w technologii tradycyjnej murowanej z cegły ceramicznej pełnej (piwnice i parter) i cegły dziurawki (pierwsze, drugie piętro i ściany poddasza użytkowego). Grubości ścian zróżnicowane: 38 cm – 48 cm. Ściany lukarn grubości 38 cm (wraz z grubością tynku). Stropy: Kleina oraz DMS gęstożebrowe (międzypiętrowe). W sali wykładowej budynku przy ulicy Schroegera płyta żelbetowa krzyżowo zbrojona żebrowana. Schody żelbetowe wylewane. Poszczególne kondygnacje w elewacjach oddzielone są gzymsami. W elewacji budynku przy ulicy Kleczewskiej występują pilastry. W ramach dotychczas wykonanych prac remontowych zostały wymienione: pokrycia dachowe, obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe, wyremontowane kominy oraz przeprowadzono remont wnętrz i instalacji wewnętrznych. Zespół budynków nie jest wpisany do rejestru zabytków, znajduje się natomiast w strefie zabudowy objętej ochroną konserwatorską. Budynki stanowią zwarty czterokondygnacyjny zespół, w całości podpiwniczony: 1) część budynku od strony ulicy Przybyszewskiego – biurowo-administracyjna – przy ulicy Schroegera - jest trzykondygnacyjna, podpiwniczona z poddaszem użytkowym, o wysokości ~16,1 m n.p.t.; 2) część budynku od strony ulicy Schroegera – dydaktyczno-biurowa – jest trzykondygnacyjna, podpiwniczona z poddaszem użytkowym, o wysokości ~16,1 m n.p.t.; 3) część budynku od strony ulicy Kleczewskiej – zamieszkania zbiorowego – jest trzykondygnacyjna, podpiwniczona, z poddaszem nieużytkowym, o wysokości ~17,2 m n.p.t. 5. Zamawiający złożył do właściwego urzędu wnioski o uzyskania pozwolenia na budowę oraz o pozwolenie na wycinkę drzew. Wykonawca przystępując do realizacji prac jest zobowiązany do uzyskania wszelkich innych niezbędnych zgód i pozwoleń wymaganych odrębnymi przepisami prawa oraz w ofercie musi uwzględnić ewentualne koszty wynikające z konieczności ich uzyskania. Wykonawca może przystąpić do realizacji prac wyłącznie po uzyskaniu wymaganych prawem do ich prowadzenia zgód i pozwoleń. 6. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.) osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej i bezpośrednio związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. Wymaganie to nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz dostawców materiałów i urządzeń. Wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający określił we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com). W przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać część niniejszego zamówienia przy udziale podwykonawców Zamawiający żąda wskazania którą część zamówienia, Wykonawca zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom oraz (o ile są już znani) podania firm podwykonawców. 8. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie mającym charakter hotelowo-dydaktyczno-biurowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy a także terminów oraz czasu wykonywania robót głośnych do wymagań postawionych w tym zakresie przez Zamawiającego oraz zachowania dużej staranności w utrzymaniu porządku w obiekcie m.in. poprzez zabezpieczanie elementów narażonych na zniszczenie. 9. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać prace głośne i uciążliwe wyłącznie w godzinach 7:00-9:00 oraz 14:00-21:00. 10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 11. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót. 12. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu zamówienia, wszystkie niezbędne urządzenia i materiały oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją robót, a także sprzęt niezbędny do wykonania tych robót. 13. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom prawa budowlanego dla wyrobów wprowadzonych do obrotu i dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej. 14. Wszystkie urządzenia i materiały zastosowane przy wykonaniu przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 15. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia (urządzenia, materiały i robociznę) wynosi nie mniej niż 36 miesięcy i nie więcej niż 84 miesiące, licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia konserwacji zamontowanych urządzeń zgodnie z zaleceniami producenta. 16. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z dokumentacją projektową, na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego numer: 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, ze wskazaniem w tytule przelewu: „Wadium w postępowaniu nr ZP-560/2019”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, wskazanym w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wadium wnoszonego w formie innej niż pieniądz: 1) w przypadku składania oferty w postaci papierowej - oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie, a jego kopia została spięta/zszyta wraz z pozostałymi oświadczeniami i dokumentami składającymi się na ofertę; 2) w przypadku składania oferty w postaci elektronicznej - oryginał dokumentu gwarancji/poręczenia został złożony za pośrednictwem Platformy z wykorzystaniem zakładki „Załączniki” w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym gwaranta/wystawcy dokumentu. /UWAGA: Gwarancja/poręczenie składane w postaci elektronicznej nie może zawierać postanowień, z których wynikałoby, że dana gwarancja/poręczenie wygasa w przypadku zwrotu dokumentu przed upływem okresu jego ważności – ponieważ w posiadaniu oryginału dokumentu elektronicznego będzie jednocześnie Zamawiający, Wykonawca oraz gwarant/poręczyciel./ 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego złożone w terminie związania ofertą. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć na dzień składania ofert: 1) wypełniony formularz ofertowy, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności oświadczenie o: a) łącznej cenie ofertowej za wykonanie zamówienia, b) okresie gwarancji oraz terminie wykonania zamówienia, c) warunkach płatności i terminie związania ofertą, d) akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń; 2) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), w przypadku gdy: a) Wykonawca dokonuje czynności w postępowaniu przez przedstawiciela (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów), a uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców, b) Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia i ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie wskazanym w rozdziale V SIWZ (oraz pkt III ogłoszenia o zamówieniu), którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ: a) dotyczące Wykonawcy albo każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – w celu wykazania braku istnienia wobec danego Wykonawcy podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym dany Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) zawierające informacje o innych podmiotach, na których zasoby powołuje się Wykonawca – w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania – w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu; 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, składając dokumenty, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Wykonawca – w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na platformie zakupowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – zobowiązany jest złożyć w celu potwierdzenia braku podstawy wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp: 1) oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; 2) dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – jeżeli Wykonawca złożył oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej. /UWAGA: Wzór oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, oświadczenie, o którym mowa powyżej, zobowiązany jest złożyć każdy z nich./ 3. Korzystając z dyspozycji art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, tj. brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach