Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy Bloku Operacyjnego i Oddziału Chirurgii wraz dobudową szybu windowego szpitala w Iłży – Etap I

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży ogłasza przetarg

  • Adres: 27-100 Iłża, ul. Bodzentyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6163175 w. 52, 6163063 , fax. 486 163 175
  • Data zamieszczenia: 2019-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
    ul. Bodzentyńska 17
    27-100 Iłża, woj. mazowieckie
    tel. 048 6163175 w. 52, 6163063, fax. 486 163 175
    REGON: 67090229300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalilza.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy Bloku Operacyjnego i Oddziału Chirurgii wraz dobudową szybu windowego szpitala w Iłży – Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest na wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy Bloku Operacyjnego i Oddziału Chirurgii wraz dobudową szybu windowego szpitala w Iłży – Etap I W zakres rzeczowy zamówienia wchodzą: • Roboty budowlane; • Roboty instalacyjne kanalizacyjne; • Roboty instalacyjne wodociągowe; • Roboty instalacyjne co.; • Instalacje elektryczne energetyczne, niskoprądowe, sygnalizacyjne, przyzywowe, radiolinie; • Instalacje gazów medycznych; • Instalacje wentylacji i klimatyzacji; Zamawiający posiada prawomocne zezwolenia na budowę. Szczegółowy zakres robót dostępny jest w formie elektronicznej na stronie http://www.szpitalilza.com.pl i zawarty jest w dokumentacji branżowej, przedmiarach i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dostępny jest także do wglądu w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty potencjalny Wykonawca przeprowadził wizję lokalną terenu objętego inwestycją. Termin wizji do uzgodnienia z Zamawiającym. Niezależnie od powyższego Wykonawca zrealizuje zadanie z zachowaniem następujących zaleceń: 1. Przed zgłoszeniem do odbioru dokona rozruchu instalacji i urządzeń; 2. Wykona konieczne instrukcje wraz z przeszkoleniem personelu; 3. Wszystkie prace nie mogą zakłócić 24-ro godzinnej pracy szpitala; 4. Całość robót musi być przeprowadzona zgodnie z zasadami BHP, Polskimi Normami, przepisami p.poż, wymogami sanitarno-epidemiologicznymi, przepisami Prawo Budowlane; 5. Wykonawca robót zobowiązany jest do wnikliwego i dokładnego zapoznania się z dokumentacją projektowo –wykonawczą . Oznacza to, że do Wykonawcy należy realizacja wszelkich robót wynikających z dokumentacji projektowej i opracowania BIOZ; 6. Wykonawca zorganizuje pomieszczenia magazynowe i socjalne zaplecze dla pracowników na własny koszt; 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji technicznej. Dopuszcza się do stosowania materiały o równoważnych parametrach po wcześniejszej akceptacji Zlecającego zgodne z PN; 8. Transport wszelkich materiałów niezbędnych do realizacji zadania zapewnia Wykonawca na własny koszt; 9. Wszelkie prace powinny być wykonane przy użyciu sprzętu będącego w dyspozycji Wykonawcy; 10. W przypadku zaistnienia dokonania zmian w projekcie Wykonawca uzyska stosowną zgodę projektanta i Zleceniodawcy; 11. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą w trzech egzemplarzach (także w wersji elektronicznej); 12. Wykonawca jest zobowiązany do sukcesywnego wywożenia odpadów i ich utylizację na własny koszt; 13. Pracownicy wykonujący zlecenie muszą posiadać wymagane prawem uprawnienia budowlane (dotyczy nadzoru i wykonawstwa); 14. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zlecającego o wszelkich napotkanych przeszkodach i naruszeniach prawa budowlanego podczas realizacji zadania; 15. Wykonawca udziela Zamawiającemu min. 60 miesięcy gwarancji na cały przedmiot zmówienia. Niezależnie od powyższego Zamawiający może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zlecenia; 16. Strony dokonają przeglądu gwarancyjnego w ostatnim tygodniu gwarancji, a stwierdzone usterki zostaną naprawione niezwłocznie w ramach udzielonej gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. 2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 38 000,00zł 3. Wadium musi być wniesione do dnia 1 lipca 2019 roku do godz. 10.00 4.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: prowadzony przez ING BANK ŚLĄSKI : 70 1050 1432 1000 0022 8167 9957; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Na poleceniu przelewu należy wpisać „ Wadium DZP/07/2019 ”. O uznaniu prawidłowego wniesieniu wadium przelewem decyduje data wpływu środków na rachunek wadialny Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub art.14 RODO- złącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach