Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.

Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-206 Szczecin, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 918 127 981 , fax. 918 127 981
  • Data zamieszczenia: 2020-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ochotnicze Hufce Pracy Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda w Szczecinie
    ul. Dworcowa 19
    70-206 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 918 127 981, fax. 918 127 981
    REGON: 10370340000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorska-bip.ohp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa podległa MRPiPS

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji budynku w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla ZWK OHP polegających na wykonaniu termomodernizacji w OSiW Łobez etap I wraz z prawem opcji dla etapu II. Miejsce wykonania robót budowlanych - ul. Krótka 2, 73-150 Łobez Zamawiający w niniejszym postępowaniu przewiduje prawo opcji o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp tzn. przy ustaleniu wartości zamówienia Zamawiający uwzględnił największy możliwy zakres tego zamówienia z uwzględnieniem prawa opcji. 1. Zakres zamówienia podstawowego (etap I) obejmuje w szczególności: 1) Termomodernizacje ścian powyżej terenu polegającą między innymi na: • rozebraniu rur spustowych, • odbiciu tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej, • oczyszczeniu podłoża, • zabezpieczeniu okien folią • przygotowaniu podłoża pod system dociepleń- zagruntowanie powierzchni emulsją gruntującą • wykonaniu systemu docieplenia na styropianie - płyty o grubości 20 cm, • wykonaniu systemu docieplenia na styropianie - warstwa zbrojona i tynk na ościeżach, • ręcznym malowaniu tynków strukturalnych farbami silikonowymi, • montażu profili ochronnych narożnikowych, • obróbkach blacharskich, • montażu okrągłych rynien spustowych oraz półokrągłych dachowych. 2) Remont posadzki- docieplenie spodu płyt stropowej loggi polegająca między innymi na: • rozebraniu posadzek jednolitych cementowych, lastrykowych, • wykonaniu izolacji cieplnych i przeciwdźwiękowych z płyt styropianowych, • wykonaniu izolacji poziomej przeciwwilgociowej, • wykonanie posadzki z płytek o wymiarach 30 x 30 cm oraz cokolików o wysokości równej 15 cm. 3) Ocieplenie stropów piwnic od spodu na wełnie mineralnej. 4) Okładziny elementów niedocieplanych polegająca między innymi na: • Przygotowanie podłoża, • wykonanie cienkowarstwowych mozaikowych tynków strukturalnych na ścianach, • wykonanie okładzin schodów z płytek o wymiarach 30 x 30, • malowanie farbą olejną krat i balustrad z prętów prostych, • wymianie daszków nad schodami zewnętrznymi. 5) Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania podstawowego dla etapu I znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 11 a do niniejszej SIWZ. 2. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może skorzystać z prawa opcji na zamówienie obejmujące prace określone jako etap II w dokumentacji projektowej. 1) Wykonanie cokół budynków: • wykonanie systemu na styropianie (EPS) - zestaw dekoracyjny dyspersyjny „mozaikowy” na płytach o grubości 12 cm, • rozebranie nawierzchni z kostki betonowej na podsypce piaskowej, • ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, • wykonanie chodników z płyt betonowych na podsypce piaskowej. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania niniejszego zadania dla etapu II (prawo opcji) znajdują się w dokumentacji projektowej, audycie energetycznym oraz przedmiarze robót stanowiącym Załącznik nr 11 b do niniejszej SIWZ. 3. Prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe. 4. Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę o woli skorzystania z prawa opcji, o którym mowa powyżej w okresie do 18 miesięcy od dnia podpisania umowy, na warunkach określonych we wzorze umowy. 5. Przed wdrożeniem zamówienia objętego prawem opcji Wykonawca wniesie Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, stanowiące 5% wynagrodzenia brutto za wykonanie etapu II (prawo opcji). 6. Zamawiający złoży oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji w sytuacji, gdy zaistnieje taka potrzeba, oraz gdy posiadać będzie środki na sfinansowanie zamówienia w zakresie objętym opcją. 7. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyn i nie stanowi podstawy jego odpowiedzialności z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 8. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie z tytułu wykonania zamówienia objętego prawem opcji zgodne z ofertą Wykonawcy. 9. Wykonawca powinien dokładnie i szczegółowo zapoznać się z dokumentacją oraz szczegółowym zakresem robót zwracając uwagę na to, czy zawierają wszystkie informacje niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy przy kalkulowaniu oferty cenowej. Prace budowlane muszą być zgodne z projektem budowlanym oraz audytem energetycznym dla poszczególnych etapów, Wykonawca nie będzie mógł żądać dodatkowej zapłaty, jeżeli na etapie realizacji okaże się, iż przedmiar nie zawierał wszystkich elementów. 10. Wynagrodzenie wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia będzie wynagrodzeniem ryczałtowym nie podlegającym weryfikacji, w konsekwencji czego konieczność wykonania prac, bez których przedmiot zamówienia nie mógłby być zrealizowany, a których Wykonawca wcześniej nie przewidział nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia – nie będzie stanowiła podstaw do podwyższenia ceny określonej w ofercie. 11. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 12. Podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne pod względem jakości w stosunku do przywołanych w specyfikacji. Materiały i urządzenia równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w dokumentacji projektowej. Wykonawca Zobowiązany jest ustalić z przedstawicielem Zamawiającego materiały które będą użyte do remontu. 13. Dodatkowe uwagi: 1) Wykonawca zapewni kierownika robót budowlanych oraz kadrę niezbędną do prawidłowej realizacji zamówienia. 2) Przedmiot zamówienia objęty będzie przynajmniej 3 letnim okresem gwarancji, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu końcowego odbioru robót. 14. Zamawiający zgodnie z przepisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu Pracy) osób wykonujących roboty budowlane. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji robót budowlanych będą wykonywane przez co najmniej 2 osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Warunek, o którym mowa zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już 2 osób w charakterze pracowników ogólnobudowlanych/montażowych. a) W wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę o pracę Wykonawca zapewni prawidłową realizację powierzonych zadań, b) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać od dnia rozpoczęcia do dnia zakończenia wykonywania przedmiotu umowy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się, w terminie 3 dni od dnia rozwiązania umowy z zatrudnioną osobą, do zatrudnienia na to miejsce innej osoby, posiadającej tożsamą wiedzę i doświadczenie do wykonywania prac określonych w pkt 14. c) Warunek zostanie uznany za spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowego pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionej już osoby. d) Wykonawca w terminie 2 dni od dnia rozpoczęcia realizacji umowy oraz na każde żądanie Prowadzącego postępowanie w terminie 2 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania, zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii zanonimizowanych umów o pracę osoby wykonującej czynności, o których mowa w pkt 14 wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że osoby te są zatrudnione przez niego na umowę o pracę. Kopia umowy/ umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 30.08.2019 (Dz.U. 2019 poz. 1781) oraz z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. e) W przypadku niewypełniania któregokolwiek z obowiązków określonych w niniejszym ustępie Wykonawcy zostanie naliczona przez Zamawiającego kara umowna w wysokości 5% wartości brutto wskazanej w umowie dla zamówienia podstawowego w przypadku realizacji zamówienia podstawowego lub wartości brutto zamówienia objętego prawem opcji w przypadku realizacji zamówienia objętego prawem opcji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach