Stołeczny Zarząd Infrastruktury ogłasza przetarg
- Adres: 00-909 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261846770 , fax. +48261846704
- Data zamieszczenia: 2020-01-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Stołeczny Zarząd Infrastruktury
Al. Jerozolimskie 97
00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261846770, fax. +48261846704
REGON: 01305805000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zamowienia-szi.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna MON
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót budowlanych dla zadania remontowego – Remont pomieszczeń Klubu DGW w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Charakterystyka robót stanowiących przedmiot zamówienia: Zakres robót branży budowlanej: 1.Wymiana (poprawienie) mocowania wypaczonych paneli akustycznych ściennych YELLOW ACOUSTIC w sali kinowej – 28 miejsc; 2.Poprawienie mocowania paneli nad sceną sali kinowej – 2 miejsca; 3.Wymiana okleiny koloru DĄB MILANO 5 w dwóch drzwiach wejściowych do sali kinowej EI 60 – 15 m2; 4.Zlikwidowanie prześwitu w dwóch drzwiach ewakuacyjnych sali kinowej poprzez regulację lub montaż listwy; 5.Zlikwidowanie zacieku przy oknie w galerii – 5 m2; 6.Poprawienie mocowania barierki stalowej tarasu 3 piętra długości 21 m wraz z wymianą obróbki blacharskiej ze stali powlekanej 12 m2, płyty OSB 12 m2 oraz uszczelnieniem z powierzchnią tarasu; 7.Poprawienie odpływu z natrysku w łazienkach dla niepełnosprawnych 6 piętra (2 szt.) i parteru (1 szt.); 8.Wymiana niedziałających siłowników w oknach oddymiających w pom. 5.07, wc damskie V piętro, 5.11, 1.23, 3.02b. Zakres robót branży elektrycznej: 1.Naprawa uszkodzonego okablowania pomiędzy modułem UCS6000 a siłownikami w pomieszczeniu siłownikiem 6 pietra; 2.Poprawienie/wymiana gniazd w czterech mostach oświetleniowych sali kinowej, a w szczególności: demontaż istniejących gniazd 230V (72 szt.) i przewodów wraz z kanałami pcw (24 m), montaż instalacji gniazd 230V (72 szt.) w kanałach ze stali perforowanej; 3. Naprawa układu przełączania zasilania, tj. wymiana niesprawnego napędu silnikowego typ HXC042H (Hager) oraz: sprawdzenie zgodności napięć i kierunków wirowania torów zasilających, sprawdzenie i zestrojenie elementów układu (wyłączników mocy HNC251H, blokad elektrycznych i mechanicznych, sterownika przełącznika zasileń HZI811, układu zasilania podwójnego HZI812, przeprowadzenie prób funkcjonalnych i sporządzenie protokołu technicznego; 4.Uszczelnienie przepustu ppoż. w rozdzielni głównej. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami gwarancji zasadami sztuki budowlanej i innymi obowiązującymi przepisami, normami i aktualnymi warunkami technicznymi odbioru robót w budownictwie. II. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1)Zapewnienie kierownika budowy i kierowanie robotami budowlanymi, 2)Szkolenie pracowników, 3)Przeprowadzenie niezbędnych prób sprawdzających prawidłowe funkcjonowanie instalacji, urządzeń, itp. wraz z udokumentowaniem ich wyników w obecności inspektora Inwestora, w razie potrzeby pracowników Użytkownika i Administratora, 4)Wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów instalacji i analiz (w szczególności pomiarów przepływów, wydatków, ciśnień, temperatur wilgotności, wielkości elektrycznych itp.), 5)Przeprowadzenie utylizacji odpadów, 6)Wykonanie wszystkich prac/czynności towarzyszących koniecznych do prawidłowego zrealizowania umowy. Wycenę ofertową oraz kosztorys ofertowy należy przygotować w oparciu o dokonaną wizję lokalną na obiekcie, mającą na celu uwzględnienie wszystkich koniecznych robót do prawidłowej realizacji robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości 6 000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, Zamawiający żąda: a) Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oprócz dokumentów wymienionych powyżej Wykonawca do oferty musi załączyć : Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ);Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 8 do SIWZ), Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (wzór - Załącznik nr 9 do SIWZ); Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 15 do SIWZ) - dot. wykonawcy, lidera-partnera konsorcjum, partnerów spółki cywilnej, innego podmiotu, podwykonawcy; Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu (Załącznik nr 16 do SIWZ); Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; Ponadto zaleca się załączenie do oferty - kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium. (Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja placów zabaw, siłowni plenerowych i innych obiektów sport.- rekr., w tym wymiana nawierzchni na placach zabaw w Parku Mirowskim, w Parku Dreszera i na Skwerze Karoliny Lanckorońskiej
Dodano: 2024-07-17 - Remont zabytkowej szkoły w Nowej Wsi
Dodano: 2024-07-17 - Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie zespołu szatniowo sanitarnego w Ośrodku Grzybowska przy ul. Grzybowskiej 35Aw Warszawie
Dodano: 2024-07-17 - Oczyszczenie zbiornika wodnego na działce nr 81 w miejscowości Zając
Dodano: 2024-07-17 - Remont stadionu w miejscowości Falęcice – wymiana nawierzchni trawiastej.
Dodano: 2024-07-16 - „Remont dachu i docieplenie budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ulicy Brzozowej 2A w Konstancinie - Jeziornie”.
Dodano: 2024-07-16 - Budowa zatoki postojowej wraz wdroż. SOR w ramach zadania: Projekt i budowa zatoki postojowej w formule Kiss & Ride” w ciągu ul.Partyzantów w rejonie Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach zad 2023/30.
Dodano: 2024-07-16 - Rozbudowa Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt z siedzibą przy ul. Korkowej 170A - część II.
Dodano: 2024-07-16 - „Naprawy odcinkowe nawierzchni dróg powiatowych metodą podwójnego powierzchniowego utrwalenia w roku 2024”.
Dodano: 2024-07-16 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych będących w 100% własnością m.st. Warszawy, administrowanych przez TZOM Młynów, 8 pustostanów.
Dodano: 2024-07-16