Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Termomodernizacja i remont budynku przedszkola z przebudową urządzeń budowlanych i budową elementów małej architektury" – etap II „Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9”.

Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 41-600 Świętochłowice, ul. Katowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 491 800 , fax. 32 349 18 12
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świętochłowice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Świętochłowice
    ul. Katowicka 54
    41-600 Świętochłowice, woj. śląskie
    tel. 323 491 800, fax. 32 349 18 12
    REGON: 51589100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Termomodernizacja i remont budynku przedszkola z przebudową urządzeń budowlanych i budową elementów małej architektury" – etap II „Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 9”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania na rzecz Zamawiającego robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie budynku Przedszkola Miejskiego nr 9 w Świętochłowicach. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: - wyniesienie, zeskładowanie oraz zabezpieczenie w miejscu uzgodnionym z Dyrektorem placówki elementów wyposażenia oraz umeblowania znajdujących się w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, jak również po zakończeniu realizacji zamówienia ich ponownego wniesienia (rozmieszczenia), - roboty rozbiórkowe oraz demontaże, - ocieplenie (wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych) ścian piwnicznych i fundamentowych z odtworzeniem lica cokołu, wykonaniem opaski żwirowej oraz odtworzeniem nawierzchni utwardzonych, - naprawę uszkodzonych elementów konstrukcyjnych (m.in. belki żelbetowej), - wykonanie niezbędnych zamurowań, - wymianę zewnętrznej stolarki otworowej (okien i drzwi) wraz z wymianą parapetów, - montaż zewnętrznych żaluzji okiennych, - docieplenie ścian części nadziemnej wraz z wieńcem obwodowym, okapem dachu oraz podsufitką przybudówki oraz montażem stalowych elementów dekoracyjnych, - demontaż oraz ponowny montaż zadaszenia nad wejściem głównym, - remont strefy wejściowej przy wejściu głównym oraz tarasu od strony ogrodu, - ocieplenie stropu parteru od strony piwnicznej (segment NS), - ocieplenie stropu poddasza nad piętrem wraz z zabudową podestów serwisowych (segment NS), - docieplenie wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachu (segment WE) oraz stropodachu przybudówki (segment NS), - wymianę systemu odprowadzenia wód opadowych (rynien oraz rur spustowych), - docieplenie przewodów kominowych w przestrzeni poddasza (segment NS) oraz remont przewodu kominowego przewidzianego do wykorzystania dla potrzeb instalacji wentylacji, - kompleksowy remont pomieszczenia wymiennikowni, - wykonanie nowych stalowych elementów konstrukcyjnych (wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym), - wykonanie otworów w stropach/przebić w ścianach dla potrzeb przejść projektowanych przewodów instalacji wewnętrznych, - modernizację węzła cieplnego, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania, - wykonanie instalacji ciepła technologicznego, - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, - wymianę instalacji wodno-kanalizacyjnej (w tym: instalacji wody bytowo-gospodarczej, hydrantowej, ciepłej wody użytkowej, cyrkulacji, oraz kanalizacji sanitarnej), - wymianę/wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych oraz niskoprądowych (w tym m.in.: zasilenie obiektu od złącza kablowego, zabudowę tablic rozdzielczych [tablicy głównej, tablic lokalnych], instalacji oświetleniowej [oświetlenia podstawowego, awaryjnego ewakuacyjnego, zewnętrznego oraz nocnego], instalacji gniazd wtyczkowych [ogólnego stosowania oraz komputerowych „DATA”], instalacji dla odbiorników energii elektrycznej wymagających indywidualnego zasilania, instalacji odgromowej, ochrony przepięciowej oraz przeciwporażeniowej, sieci strukturalnej, instalacji domofonowej), - wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych, - montaż sufitów podwieszonych modułowych oraz obudowę przewodów wentylacji, - obudowę szachtów instalacyjnych, - zabezpieczenie (impregnację) drewnianej konstrukcji dachu, - budowę ściany osłonowej (działowej) na poddaszu wraz z montażem włazu kontrolnego, - częściową wymianę posadzek (w tym wykonanie ocieplenia podłogi na gruncie), - budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, - wykonanie nowych ścian działowych (murowanych oraz w systemie suchej zabudowy), - wykonanie nowych/poszerzeń istniejących otworów drzwiowych, - wymianę (częściową) i montaż nowej wewnętrznej stolarki drzwiowej, - wymianę uszkodzonych (luźnych) tynków wewnętrznych wraz z uzupełnieniem ubytków powstałych w skutek prowadzenia robót (m.in. w skutek wymiany instalacji), - wykonanie izolacji przeciwwilgociowych pomieszczeń mokrych, - wykonanie nowych okładzin ściennych oraz podłogowych, - malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń kondygnacji parteru oraz piętra, - montaż osłon grzejnikowych, - dostawę i montaż elementów białego montażu oraz armatury, - dostawę i montaż elementów wyposażenia sanitariatów (m.in. luster, dozowników do mydła w płynie, pojemników na papier oraz ręczniki, koszy na śmieci, uchwytów dla osób niepełnosprawnych, systemowych wydzieleni kabin sanitarnych itp.), - wykonanie elementów informacji wizualnej (oznaczenia przeciwpożarowego, oznakowania przegród przeszklonych, oznakowania informacyjnego itp.), - wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy, - przekazanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie i/lub w wyniku realizacji zamówienia do odzysku, zagospodarowania lub unieszkodliwienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - opracowanie aktualizacji instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, - pozostałe roboty/czynności niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, - roboty towarzyszące. Przedmiot zamówienia nie obejmuje robót etapu I, tj.: - przebudowy (rozbiórki oraz budowy) ogrodzenia, - budowy zadaszonej obudowy śmietnika, - budowy obiektów małej architektury – rozbudowy istniejącego placu zabaw, - wymiany nawierzchni utwardzonych ciągów pieszych wokół budynku (za wyjątkiem odtworzenia zdemontowanych w celu wykonania izolacji ścian piwnicznych i fundamentowych części nawierzchni). Ponadto (odmiennie niż wskazano w zapisach dokumentacji projektowej) przedmiot zamówienia nie obejmuje: - wykonania wewnętrznych obramowań okiennych z płyt meblowych – w zamian należy wykonać obróbkę tynkarska wraz z jej wykończeniem powłoką malarską. - wykonanie nowych okładzin podłogowych pomieszczeń 1.04 (nie dotyczy części podlegającej ociepleniu podłogi na gruncie), 1.05, 1.26-1.29, 1.31-1.34, 2.02, 2.06-2.08. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, uzgodnieniach branżowych, które to dokumenty wraz z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia należy rozpatrywać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszystkich czynności i robót budowlanych wynikających z ww. dokumentów. Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa (w tym m.in. rysunki, część opisowa dokumentacji), przedmiary robót, STWiORB, uzgodnienia branżowe są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie roboty budowlane i elementy ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w STWiORB i/lub w przedmiarze robót, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów. II. Klauzule społeczne 1. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę osób wykonujących na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym, czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu robót rozbiórkowych, murarskich, tynkarskich, malarskich, elewacyjnych, ciesielskich, instalacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 75 000 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca samodzielnie decyduje o formie wniesienia wadium. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miejskiego w Świętochłowicach PKO BP S.A. II Regionalne Centrum Korporacyjne w Katowicach: 73 1020 2313 0000 3602 0574 0586 z dopiskiem: „Wadium – INZP.271.7.2020”. 6. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 7.07.2020 r. do godz. 10:00. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem bankowym Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 7. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć poprzez załączenie do oferty oryginalnego dokumentu gwarancji/poręczenia w formie elektronicznej opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być dołączony do oferty w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą Pzp (tzn. w osobnym pliku). Beneficjentem wadium wnoszonego w innej formie niż w pieniądzu jest Gmina Świętochłowice. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców, którzy złożyli ofertę wspólną uważa się za wniesione prawidłowo. 9. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, dokumenty wadialne (gwarancja) wystawione w walutach obcych innych niż złoty polski zostaną przeliczone przez Zamawiającego dla potrzeb oceny wniesienia wadium w wymaganej wysokości, według średniego kursu złotego dla danej waluty podanej przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego kolejnego dnia, w którym Narodowy Bank Polski opublikuje informacje. 10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres związania ofertą. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Wykonawcom uczestniczącym w przedmiotowym postępowaniu niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem tego Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Zamawiający na wniosek Wykonawcy zwróci wadium w przypadku wycofania oferty przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 16. Zgodnie z treścią przepisu art. 46 ust. 5 ustawy Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego wyłącznie wtedy gdy: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (treść formularza zamieszczona w załączniku nr 3), 2) kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej, 3) oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem nazw ( firm) podwykonawców ( w treści formularza ofertowego), 4) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), 5) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub Wykonawca w przypadku osób fizycznych, 6) dokument wadium w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, 7) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach