Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont ogrodzenia terenu KPRM w Warszawie, od strony Al. Szucha 14.

Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska 69/71
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6946043,6947628 , fax. 022 6946043, 6947204,6949645
  • Data zamieszczenia: 2010-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
    ul. Powsińska 69/71 69/71
    02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6946043,6947628, fax. 022 6946043, 6947204,6949645
    REGON: 01226172500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: cokprm.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarstwo pomocnicze KPRM

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont ogrodzenia terenu KPRM w Warszawie, od strony Al. Szucha 14.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Remont ogrodzenia terenu KPRM w Warszawie, od strony Al. Szucha 14. Ogólny zakres robót: - demontaż elementów metalowych ogrodzenia, - rozebranie cokołu, - wykonanie nowego cokołu żelbetowego, - wykonanie renowacji ogrodzenia metalowego, - wykonanie renowacji metalowych elementów ozdobnych, - demontaż i ponowny montaż bram, - odtworzenie nawierzchni chodnika i trawnika Szczegółowy opis przedmiotu zamówienie - zawiera dokumentacja projektowa, będąca w posiadaniu Zamawiającego (projekt budowlany i wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót) Warunki realizacji i odbioru - roboty wykonywane będą na terenie wewnętrznym KPRM graniczącym z terenem miejskim. Szczególne obowiązki wykonawcy: - zapewnienie przez Wykonawcę obsługi geodezyjnej (w ciągu całej budowy) oraz wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - opracowanie przez Wykonawcę projektu organizacji ruchu i jego uzgodnienie ze stosownymi służbami miejskimi, a także uzyskanie zgody na zajęcie terenu (poza terenem KPRM), - zapewnienie ciągłości działania oświetlenia zewnętrznego (wykonanie tymczasowych obejść i przełączeń i ujęcie ich w kosztach pośrednich Kp), Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. Roboty te Wykonawca ujmie w kosztach ogólnych budowy. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881). Wymagany okres gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia tj. roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót - min. 3 lata. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się od dnia odbioru końcowego robót budowlanych, potwierdzonego protokółem odbioru końcowego. Wizja lokalna Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja lokalna celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia. Zamawiający zaleca wykonawcom wzięcie udziału w wizji, gdyż uważa ją za niezbędną dla kompleksowego sporządzenia ofert. Termin wizji ustala się na dzień 10.05.2010 r. o godz. 12:00. Zbiórka zainteresowanych wykonawców w biurze przepustek w budynku KPRM, Al. Szucha 14 w Warszawie. Najpóźniej do dnia 7.05.2010 r. zainteresowany wykonawca zobowiązany jest przesłać faksem do Wydziału Zamówień Publicznych - faks: (022) 642 96 45 wykaz osób (imię i nazwisko, nr dowodu osobistego), które mają wziąć udział w wizji. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza powierzenia podwykonawcy wykonania instalacji sanitarnych i elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453420006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 84 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5 500 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zomówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cokprm.gov.p.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach