Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania dawnego Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 237 dla potrzeb Domu Sąsiedzkiego Przystań – Chylońska 237”

Gmina Miasta Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-382 Gdynia, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Gdyni
    Al. Marszałka Piłsudskiego
    81-382 Gdynia, woj. pomorskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania dawnego Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 237 dla potrzeb Domu Sąsiedzkiego Przystań – Chylońska 237”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. „Przebudowa i remont ze zmianą sposobu użytkowania dawnego Zespołu Szkół Ekologicznych w Gdyni przy ul. Chylońskiej 237 dla potrzeb Domu Sąsiedzkiego Przystań – Chylońska 237”. 2. Roboty budowlane polegają m.in. przebudowie drogi pożarowej, przebudowie ogrodzenia i placu zabaw przedszkola, przebudowie chodników, przebudowie drogi wewnętrznej, wykonaniu miejsc parkingowych w tym dla osób z niepełnosprawnością zagospodarowaniu zieleni wewnętrznej (siłownia pod chmurką, ogródki sąsiedzkie, trawniki, kwietniki), przebudowie kanalizacji deszczowej na terenie działki, wymianie przyłącza zimnej wody wraz z przeniesieniem układu wodomierzowego, budowie wewnętrznej linii zasilającej na terenie działki, budowie oświetlenia terenu (oprawy na budynku) i monitoringu na terenie działki, budowie 2-ch wiat na pojemniki na odpady stałe, przebudowie instalacji zewnętrznej kanalizacji sanitarnej, remoncie i przebudowie dawnej części szkolnej z salą sportową na funkcję sportową dla mieszkańców, przebudowie dawnej części szkolnej w celu uruchomienia funkcji opieki społecznej oraz biblioteki miejskiej wraz ze zmianą sposobu użytkowania, dostosowanie obiektu dla osób z niepełnosprawnością w tym m.in. wykonanie szybu wraz z montażem windy, przebudowie wewnętrznych instalacji: elektrycznej, wodociągowej w tym hydrantowej, kanalizacji sanitarnej, c.w.u, c.o i cyrkulacji modernizacji węzła cieplnego, wykonania wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i klimatyzacji, instalacji p.poż., teletechnicznych w tym bezpieczeństwa budynku i ludzi, instalacji fotowoltaicznej, rozbiórce dwóch garaży oraz murowanego śmietnika oraz wykonaniu wszystkich towarzyszących robót budowlanych. 3. Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych wraz ze wszystkimi innymi towarzyszącymi pracami oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania przez Komendę Miejską Państwowej Straży Pożarnej w Gdyni oraz Państwową Stację Sanitarno – Epidemiologiczną w Gdyni. 4. Zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 4.1. Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, w tym m.in.: 4.1.1. Dokumentacja projektowa; 4.1.2. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 4.2. wzór Umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ 5. Zamawiający wymaga prowadzenia robót budowlanych w sąsiedztwie czynnego obiektu (przedszkola i żłobka znajdujących się w sąsiednim skrzydle budynku) przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich warunków higieniczno – sanitarnych, dostawie ciepła oraz energii elektrycznej w celu możliwości normalnego funkcjonowania sąsiedniego skrzydła budynku. Wykonawca zobowiązany jest do: 5.1. zapewnienia ciągłości w dostawie ciepłej wody w okresie funkcjonowania sąsiedniego skrzydła budynku tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkowników żłobka i przedszkola w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót. 5.2. zapewnienia ciągłości w dostawie ciepła w okresie grzewczym w celu normalnego funkcjonowania sąsiedniego skrzydła budynku tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, w celu możliwości użytkowania przez Użytkowników żłobka i przedszkola i prawidłowy w bezpieczny sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót. 5.3. zapewnienia ciągłości w dostawie energii elektrycznej w okresie funkcjonowania sąsiedniego skrzydła budynku tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy w celu możliwości użytkowania przez Użytkowników żłobka i przedszkola w bezpieczny i prawidłowy sposób podczas prowadzenia przez Wykonawcę robót; 5.4. uzgodnienia terminów ewentualnych przerw w dostawie mediów nie powodujących braku możliwości normalnego funkcjonowania sąsiedniego skrzydła budynku, z odpowiednimi służbami oraz Użytkownikami żłobka i przedszkola. 6. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną nie mniej niż 36 miesięczną gwarancję. Niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady, która wygasa po upływie 60 miesięcy od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 7. Wykonawca obejmie, w ramach niniejszego zamówienia, serwisem zamontowane urządzenia przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Serwis winien obejmować wszelkie wytyczne producenta w tym m.in. częstotliwość serwisowania urządzeń, wymianę elementów objętych serwisem, w celu zapewnienia prawidłowej eksploatacji zamontowanych urządzeń oraz zapewniania utrzymania warunków gwarancji. 8. Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 9. W przypadku gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Ustawy Pzp należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. 10. Warunki równoważności rozwiązań: 10.1. Nie mniejszy zakres zastosowań, 10.2. Nie mniejsza funkcjonalność rozumiana jako zbiór funkcji realizowanych przez rozwiązanie, 10.3. Sposób realizacji funkcji zgodny pod względem ergonomicznym, 10.4. Nie gorsze parametry techniczne dotyczących trwałości, wydajności, bezpieczeństwa eksploatacji. 10.5. Nie gorszy poziom wsparcia technicznego oferowanego przez producenta rozwiązania równoważnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości a) 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy 00/100 zł); 2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Konto bankowe: 39 1440 1026 0000 0000 0040 6236 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu MBI.271.16.2020 – Wykonanie robót budowlanych – Przystań Chylońska 237 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. 2019 r., poz. 310 z późn.zm.). 3. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą. 4. Za wniesione wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 10.08.2020r., do godz. 10:00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być w formie i treści umożliwiającej jego wyegzekwowanie przez Zamawiającego 8. Wadium wnoszone w formie wymienionej w pkt IV.1.2) ppkt 2 lit b) – e) powyżej muszą być złożone w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę (np. bank, ubezpieczyciel) oraz dołączyć do oferty i musi obejmować cały okres związania ofertą. 9. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 10. Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta składa się z: 1.1. Formularza Oferty (wzór formularza oferty został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ); 1.2. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do SIWZ); 1.3. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ); 1.4. zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów, o ile Wykonawca polega na takich zasobach w celu wykazania spełnienia warunków (Załącznik nr 5 do SIWZ); 1.5. dowodów, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, że mimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 16 – 20 oraz art. 24 ust 5 pkt 1 i 8) ustawy Pzp, podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności; w szczególności mogą udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu – jeżeli dotyczy; 1.6. dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostępny w publicznych otwartych bezpłatnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskazał w Formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski. 1.7. pełnomocnictwa wskazującego, że osoba występująca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca występujący w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to dokumentów potwierdzających zasady reprezentacji. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału bądź notarialnie potwierdzonej kopii; 1.8. dowodu wniesienia wadium: oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie, niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień ROZDZIAŁU 17 SIWZ. 2. Ponadto Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na Platformie informacji z otwarcia ofert, składa na Platformie bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. Wykonawca nie jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu informacji, o którym mowa w niniejszym punkcie, jeśli w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie wpłynie tylko jedna oferta. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności/braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3. Na potwierdzenie, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w III.1.2) oraz pkt III.1.3), w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów (zobowiązania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ). 4. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa wyżej, nie potwierdzą spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby Wykonawca w wyznaczonym terminie od otrzymania wezwania: - zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub - zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, na których polegał korzystając z potencjału podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach