Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 250 "Akwarelka" przy ul. Kinowej 10a”

Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
    Grochowska 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 015259640
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 250 "Akwarelka" przy ul. Kinowej 10a”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Celem inwestycji jest doposażenie ogrodu przedszkolnego w nowe urządzenia zabawowe. 2. Ze względów ekonomicznych inwestycję podzielono na dwa zadania gwarantowane i opcjonalne:1) Zamówienie podstawowe (gwarantowane):a) Prace przygotowawcze tj. zabezpieczenie terenu budowy - BHP, sporządzenie planu BIOZ, przygotowanie zaplecza, wytyczenie geodezyjne.b) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia tj.: zestawu z dwiema zjeżdżalniami, zestawu sprawnościowego nr 1 „dużego”, bujaka sprężynowego „kierunki świata”.c) Wykonanie podbudowy pod nawierzchnię poliuretanową.d) Wybudowanie nawierzchni bezpiecznej, poliuretanowej, bezspoinowej, wykonanej w miejscu wbudowania, otoczonej obrzeżami betonowymi. e) Zakup, dostawa i montaż nawierzchni bezpiecznej z maty przerostowych, kolor czarny.f) Przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym uzyskanie certyfikatu z kontroli pomontażowej stwierdzającego wysokie bezpieczeństwo placu zabaw, o której mowa w § 3 ust. 2 punkt 16 i 17 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ) oraz rysunku powykonawczego zagospodarowania placu zabaw.2) Zamówienie opcjonalne – prawo opcji:a) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia tj.: zestawu sprawnościowego nr 2. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 3 ust. 2 punkt 16 i 17 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ). b) Zakup, dostawa i montaż wyposażenia tj.: zestawu sprawnościowego nr 3 , ławki parkowej z oparciem, wielobarwnej 2 szt.. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 3 ust. 2 punkt 16 i 17 wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: Opis doposażenia w urządzenia zabawowe dla zadania pn. „Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 250 "Akwarelka" przy ul. Kinowej 10a” , Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót oraz opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do umowy. 4. W zakresie robót do wykonania znajdują się wszystkie prace, jakie należy wykonać, aby wykonane elementy spełniały zakładaną funkcję oraz te, które wynikają z technologii robót, sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, nawet jeśli nie były oddzielnie opisane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wraz z usunięciem wszelkich wad i usterek związanych z wykonaniem robót.5. Wykonawca oświadcza, że:1) zapoznał się z terenem, warunkami technicznymi realizacji przedmiotu umowy oraz dokumentacją techniczną - zweryfikował przedmiary robót z stanem rzeczywistymi i dokumentacją techniczną, dokonał ich sprawdzenia i nie wnosi zastrzeżeń do ich zgodności i kompletności,2) dokumentację j.w. uznaje za wystarczającą podstawę do realizacji przedmiotu umowy,3) dostarczy dniu zawarcia umowy kosztorys ofertowy, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.6. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, lub skorzystać z niego w mniejszym zakresie, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, na co Wykonawca wyraża zgodę i akceptuje warunki określone w umowie oraz dokumentacji przetargowej.7. Zawiadomienie o uruchomieniu prawa opcji zostanie przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej doręczonym osobiście lub drogą elektroniczną (skan pisma przy emailu), nie później niż do 2 tygodni od dnia zawarcia umowy. 8. Koszt wynagrodzenia za wybrany zakres robót opcjonalnych określa kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do umowy.9. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w umowie, dokumentacji przetargowej i sporządzonej przez Wykonawcę oferty.10. Dodatkowe informacje1) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej ternu inwestycji (zapisy we wzorze umowy § 1 ust. 5 pkt 1). Termin wizyty należy ustalić z użytkownikiem tel. 22 810 81 88, Przedszkole nr 250 „Akwarelka” ul. Kinowa 10a.2) Wykonawca jest zobowiązany do dołączenia do oferty kart technicznych i aktualnych certyfikatów urządzeń zabawowych: - zestawu z dwiema zjeżdżalniami, - zestawu sprawnościowego nr 1 „dużego”, - zestawu sprawnościowego nr 2, - zestawu sprawnościowego nr 3,- bujaka sprężynowego „kierunki świata”.3) Wykonawca jest zobowiązany, do przedstawienia Zamawiającemu przed wbudowaniem kart technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, atestów higienicznych dot. nawierzchni poliuretanowej, nawierzchni z mat przerostowych oraz ławki do akceptacji.4) Kolory nawierzchni poliuretanowych, granulatu EPDM – RAL 5017, kolor może ulec zmianie jedynie po akceptacji (pisemnej) zamawiającego.5) Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany do zlecenia na własny koszt przeprowadzenia inspekcji placu zabaw przez certyfikowaną firmę. Kontrola przeprowadzona powinna być przez jednostkę inspekcyjną spełniającą wymogi normy PN-EN ISO/IEC 17020:2012 "Ocena zgodności". Inspekcja obejmuje swoim zakresem ocenę zgodności urządzeń i nawierzchni bezpiecznej z obowiązującymi Normami, wg opisu w dokumentacji projektowej. Kontrolą pomontażową objęte są wszystkie elementy placu zabaw (będące w zakresie robót wykonawcy) wraz z sprawdzeniem amortyzacji nawierzchni bezpiecznej pod urządzeniami zabawowymi. Wymagane jest przedstawienie Zamawiającemu certyfikatu wskazującego na wysokie bezpieczeństwo placu zabaw wraz z protokołem z przeglądu.Dokument ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót.6) Wykonawca opracuje rysunek zagospodarowania placu zabaw, sporządzony na mapie zasadniczej. Należy zinwentaryzować cały plac zabaw. Rysunek ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót.7) W przypadku wystąpienia robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych rozliczenie nastąpi na podstawie cen jednostkowych podanych w kosztorysie ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do umowy w przypadku braku odpowiednich pozycji w kosztorysie ofertowym na podstawie KRN i średnich cen aktualnego cennika Sekocenbud lub oferty producenta/hurtowni.8) Zastosowane materiały powinny spełniać normy PN-EN 71-3 Bezpieczeństwo zabawek Część 3: Migracja określonych pierwiastków oraz Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dn. 18.12.2006 r. REACH w zakresie zawartości wielopierścieniowych węglowodorów aromatycznych, kadmu oraz ftalanów. Zamawiający zastrzega prawo do zlecenia na koszt Wykonawcy wykonania badania laboratoryjnego próbki materiałowej (np. maty przerostowej, granulatu SBR, EPDM, kleju poliuretanowego) i wymaga przedstawienia wyniku zgodności wyrobu z ww. wymaganiami.9) Prowadzenia prac z zachowaniem w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania przedszkola. Utrzymywanie w czasie realizacji robót terenu budowy w stanie uporządkowanym tj. bez zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. Uzgodnienie z użytkownikiem miejsca gromadzenia odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu.II. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SWZ.III. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy PzpZamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 t.j.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, wykonujących następujące czynności: roboty związane m.in.: z budowaniem nawierzchni poliuretanowych, z mat przerostowych oraz robót związanych z montażem elementów małej architektury.Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez nawiązanie stosunku pracy z nowymi pracownikami/pracownikiem lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy. Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy (załącznik nr 8 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112723-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach