Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Kolejowej od ul. Krakowskiej do Al. Tysiąclecia.

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34-400 Nowy Targ, ul. Krzywa 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2611244 , fax. 018 2662312
  • Data zamieszczenia: 2013-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1 1
    34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 018 2611244, fax. 018 2662312
    REGON: 00052395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Kolejowej od ul. Krakowskiej do Al. Tysiąclecia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa ul. Kolejowej od ul. Krakowskiej do Al. Tysiąclecia. 2. Zakres robót budowlanych będzie obejmował między innymi : 1/ roboty rozbiórkowe, 2/ wykonanie podbudowy, nawierzchni jezdni z asfaltobetonu oraz nowej nawierzchni chodników, zatok postojowych z kostki betonowej, budowę ronda o śr. zewnętrznej 26 m, przebudowę skrzyżowania ul. Kolejowej z ul. Kasprowicza, przebudowę fragmentów ul. Przechodniej i Królowej Jadwigi, 3/ budowę nowej kanalizacji deszczowej z odwodnieniem, 4/ przebudowę wodociągu, 5/ przebudowę sieci elektroenergetycznej kablowej SN i nN, 6/ przebudowę sieci teletechnicznej napowietrznej oraz przebudowę istniejących teletechnicznych studni kablowych, 7/ oznakowanie poziome i pionowe na podstawie docelowej organizacji ruchu. 8/ przebudowę kanalizacji sanitarnej, 9/ wymianę przyłączy wodociągowych. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa opracowana przez firmę KLOTOIDA Bajor, Zygmunt Sp. j., ul. Bochenka 16a, 30-693 Kraków. Dokumentacja obejmuje również zakres wykraczający poza przedmiot zamówienia niniejszego przetargu a to: 1/ przebudowę sieci elektroenergetycznej napowietrznej nN z przyłączami. 2/ oświetlenie drogowe. 3/ odprowadzenia wód deszczowych z dachów. 4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową wykonaną przez firmę KLOTOIDA Bajor, Zygmunt Sp. j., ul. Bochenka 16a, 30-693 Kraków, pozwoleniem na budowę z zachowaniem warunków wynikających z norm technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zgodnie z wymogami sztuki budowlanej, 2/ roboty należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 3/ rozliczenie budowy będzie kosztorysowe, przy składnikach cenotwórczych podanych w ofercie do przetargu, Oferta winna być przygotowana na podstawie dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ, Wynagrodzenie wykonawcy będzie płatne w oparciu o harmonogram rzeczowo finansowy poprzez faktury częściowe wystawione na podstawie protokołów odbioru częściowego. 4/ wskazane są oględziny terenu budowy przez wykonawcę, 5/ wszelkie niezbędne materiały zabezpiecza wykonawca, 6/ materiały z rozbiórki w uzgodnieniu z Zamawiającym będą kwalifikowane do utylizacji lub dalszego wykorzystania. Utylizację lub wywóz ze składowaniem do 5 km tych materiałów zabezpiecza wykonawca, 7/ należy założyć wykonanie cieków z zastosowaniem kostki pochodzącej z rozbiórki, 8/ krawężnik granitowy należy uwzględnić na rondzie, w pozostałej części będzie zastosowany krawężnik betonowy. Zamawiający rezygnuje z elementów odblaskowych na rondzie. Nie należy uwzględniać kosztów ram i pokryw studni teletechnicznych (12 kpl) elementy te zostaną nieodpłatnie przekazane przez TP S.A, koszty transportu z magazynu w Nowym Targu na plac budowy poniesie wykonawca, 9/ wykonawca zabezpieczy teren budowy, umożliwi bezpieczną komunikację dla lokalnych mieszkańców, pojazdów służb specjalnych i powiadomi o ewentualnych utrudnieniach podczas wykonywanych robót, 10/ wykonawca jest zobowiązany do uzyskania postanowienia o zmianie organizacji ruchu na czas budowy i jej wykonanie, 11/ wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody i następstwa nieszczęśliwych wypadków wynikające z nieprawidłowego wykonania prac lub niewłaściwego oznakowania i zabezpieczenia miejsca wykonywania prac, 12/ wykonawca przyjmie do wykonania pełny zakres robót przedstawionych w zakresie zamówienia, a także tych nie wymienionych w projekcie ani innych dokumentach, a niezbędnych do zrealizowania zamówienia - w tym między innymi badania laboratoryjne zagęszczania zasypów i podbudowy, a wartość umowy zawiera również wartość tych robót i należne opłaty, 13/ wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z nadzorem sprawowanym przez zarządców sieci z tytułu prowadzenia robót w sąsiedztwie tych sieci, 14/ wykonawca umożliwi właścicielom nieruchomości prowadzenie robót w zakresie przyłączy do sieci i będzie koordynował te roboty w obrębie przekazanego placu budowy, 15/ wykonawca musi się liczyć z utrudnieniami z tytułu równoległego prowadzenia robót w zakresie budowy oświetlenia ulicznego i przebudowy sieci nN z przyłączami, 16/ wykonawca zapewni pełną obsługę geodezyjną inwestycji, wraz założeniem reperów roboczych i wytyczeniem głównych osi aż do uzyskania geodezyjnego operatu powykonawczego łącznie z klauzulą Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjno Kartograficznej, 17/ podane w ofercie ceny jednostkowe zawierają również koszt wykonania wszystkich czynności, wynikających z technologii wykonania danej operacji, niezbędnych do jej realizacji, 18/wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo-finansowy prac, 19/ wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z: a) montażem i demontażem obiektów zaplecza tymczasowego, b) niezbędnym do wykonania zamówienia wyposażeniem zaplecza tymczasowego w urządzenia placu budowy, c) zużyciem wody, energii elektrycznej, ciepła itp. do celów budowy, d) opłatami za zajęcie chodników, pasów drogowych oraz innych terenów na cele budowy. 20/ wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków, 21/ wykonawca udzieli minimum 60 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz wszystkie zamontowane urządzenia i użyte materiały z wyłączeniem poziomego oznakowania drogowego dla którego wykonawca udzieli minimum rocznej gwarancji. 22/ w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wszystkich dokumentach stanowiących załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót) wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako przykładowe i należy je rozpatrywać z wyrazem lub równoważne albo nie gorsze niż, 23/ na realizację przedmiotu zamówienia będzie zawarta umowa trójstronna pomiędzy: Gminą Miasto Nowy Targ, Miejskim Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Nowym Targu (na rzecz którego będzie wykonana część zamówienia wymiana przyłączy wodociągowych i przebudowa kanalizacji sanitarnej) i który w tej części będzie płatnikiem) oraz wykonawcą, 24/ Gmina Miasto Nowy Targ i Miejski Zakład Wodociągów i Kanalizacji mogą łącznie uregulować w roku 2013 wynagrodzenie wykonawcy do kwoty 1 500 000 zł pozostała część wynagrodzenia płatna będzie w roku 2014.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj z 2007r. Dz. U. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PeKaO S.A. I o/Nowy Targ Al. Tysiąclecia 35A konto nr 08124015741111000007897577. Kserokopię wpłaty lub kserokopię wadium w inne formie należy dołączyć do oferty. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądzu (poręczenie, gwarancja) zatwierdzonej przez zamawiającego, odpowiednie dokumenty w formie oryginału muszą być złożone za potwierdzeniem u Pani mgr Ewy Balickiej pok. 109 I p. w terminie składania oferty. 5. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 21 czerwca 2013 r., do godz. 09.30. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 7. Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną przez zamawiającego formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nowytarg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach