Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z instalacjami wewnętrznymi z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja 18 – etap III mieszkalny”

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 442 614 , fax. 757 447 811
  • Data zamieszczenia: 2018-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 7
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 442 614, fax. 757 447 811
    REGON: 23028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbskg.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z instalacjami wewnętrznymi z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja 18 – etap III mieszkalny”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Kod CPV: 45211340-4 Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45261000-4 Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45443000-4 Roboty elewacyjne 45430000-0 Pokrywanie podłóg i ścian 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, nadbudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących budynków ujeżdżalni i stajni wraz z instalacjami wewnętrznymi z przeznaczeniem na budynek mieszkalno-usługowy w Oławie przy ul. 3 Maja 18 – etap III mieszkalny”. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 775/2017 z dnia 11.09.2017 r. wydaną przez Starostę Oławskiego i projektami wykonawczymi opracowanymi przez jednostkę projektową APA „ARC-HIT” Józef Pałka, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego, budowlanego oraz Konserwatora Zabytków. Budynek stajni, na którym wykonane mają być roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia, wchodzą w skład zespołu dawnych koszar przy ul. 3 Maja w Oławie (budynki stajni i ujeżdżalni) i wpisane są do rejestru zabytków decyzją nr A/4002/678/W z dnia 02.04.1993 r. Od kilkudziesięciu lat przedmiotowe budynki są opuszczone i nie użytkowane, co jest przyczyną częściowej korozji ścian nośnych zewnętrznych wykonanych z cegły pełnej. Część kompleksu została przebudowana i zaadaptowana na budynek mieszkalno-usługowy i oddana do użytkowania 31 stycznia 2013 r. Obecnie trwają prace na budynku ujeżdżalni i części stajni – planowany termin zakończenia robót styczeń 2019 r. Niniejsze zamówienie jest trzecim etapem prac na przedmiotowym kompleksie budynków – obejmuje część budynku położonego na działce nr 23/75. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać prace polegające na przebudowie i nadbudowie obiektu na budynek mieszkalny wielorodzinny, dla którego projekt zakłada budowę 30 mieszkań. Projektowany obiekt to budynek czteroklatkowy, IV-kondygnacyjny z częściowym podpiwniczeniem oraz z użytkowym poziomem poddasza przeznaczonym na cele mieszkalne. Dodatkowo wykonać należy zgodnie z projektem pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze, komunikację ogólną i klatki schodowe. Do budynku doprowadzone są przyłącza, teren jest uzbrojony Charakterystyka techniczna inwestycji: • liczba mieszkań 30 • powierzchnia użytkowa mieszkań 1.247,00 m2 • powierzchnia zabudowy 639,40 m2 • kubatura 6.577,30 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane związane z budynkiem: 2.1. Wytyczne ogólne dla budynków a) Roboty budowlane związane z wykonaniem niżej wymienionych pomieszczeń: • poziom piwnic – komórki lokatorskie, suszarnie, wózkownie, pomieszczenia gospodarcze, komunikacja • poziom przyziemia – lokale mieszkalne, wózkownie, klatki schodowe; • poziom 1, 2 i 3 piętra – lokale mieszkalne, klatki schodowe; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie innych robót budowlanych mających na celu oddanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie nadającym się do użytkowania, a w tym: • wykonanie elewacji łącznie ze stolarką drzwiową i okienną (kolor elewacji uzgodnić z Zamawiającym); • wykonanie kompleksowo klatek schodowych i komunikacji; • kompletne opomiarowanie licznikami mieszkań oraz części administracyjnej budynku; • wykonanie wszystkich pomieszczeń przynależnych (komórek lokatorskich, wózkowni, suszarni); • wykonanie wszystkich pomieszczeń technicznych i gospodarczych wraz z montażem urządzeń i armaturą sanitarną oraz instalacjami zgodnie z projektem; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 2.2. Wytyczne dla lokali mieszkalnych – mieszkania wykończone kompleksowo w standardzie „pod klucz”tj.: a) Wykonanie i rodzaj posadzek: • każda kuchnia, łazienka i toaleta – płytki ceramiczne (kolor uzgodnić z Zamawiającym); • każdy pokój i przedpokój – panele podłogowe (kolor uzgodnić z Zamawiającym); • każda wózkownia, suszarnia, pomieszczenie techniczne, gospodarcze – płytki ceramiczne (kolor uzgodnić z Zamawiającym); • komórka lokatorska – posadzka betonowa. b) Wykonanie i rodzaj pokrycia ścian: • każda łazienka i toaleta – płytki ścienne ceramiczne ułożone do wysokości górnej krawędzi ościeżnicy; • każda kuchnia, pokój i przedpokój – ściany malowane farbą na biało. c) We wszystkich pomieszczeniach stosować tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii IV. d) Do każdej kuchni należy zakupić, dostarczyć, zamontować i uruchomić 1 kuchenkę elektryczną 4-palnikową z piekarnikiem. e) Do każdej łazienki i toalety należy zakupić, dostarczyć i zamontować armaturę „białego montażu” (wanna, kompakt wc, umywalka, zawory czerpalne – zgodnie z dokumentacją) oraz oprawy oświetleniowe sufitowe i kinkiety nad lustrem. f) W pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji zamontować regulatory temperatury. g) We wszystkich pomieszczeniach należy zamontować osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. Elementy wyposażenia pomieszczeń kuchni, pokoi, przedpokoi, łazienek, WC, pomieszczeń technicznych i gospodarczych muszą być oddane przez Wykonawcę w stanie kompletnym i pozwalającym na użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem. 2.3 Ponadto: a) ponumerowanie mieszkań w sposób trwały zgodnie z ruchem wskazówek zegara; b) ponumerowanie komórek lokatorskich (przynależność do mieszkań uzgodnić z Zamawiającym); c) opisanie pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem (np. wózkownia, suszarnia, pomieszczenie techniczne itp.) np. poprzez zamocowanie tabliczki informacyjnej; d) zakup i montaż euroskrzynek na przesyłki pocztowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) zakup, dostawa i montaż tablic ogłoszeniowych zamykanych na klucz we wszystkich klatkach schodowych; f) w wiatrołapach osadzić w płytkach posadzkowych wycieraczki do obuwia o wymiarach minimum 100 cm x 60 cm; g) na ścianie za drzwiami wejściowymi zamontować odbojniki zabezpieczające przed uszkodzeniem ściany; h) trwała numeracja liczników (nr mieszkania = nr licznika); i) zaplombowanie liczników zimnej wody; j) kompletne opomiarowanie mediów mieszkań (lokalizacja w części klatek schodowych) licznikami tożsamymi z rodzajem mediów, wraz z ich oplombowaniem; k) trwałe oznaczenie budynku nazwą ulicy oraz numerem administracyjnym – sposób i miejsce uzgodnić z Zamawiającym; l) zakup i montaż nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych podświetlanych numerów oznaczeń tych klatek (uzgodnić z Zamawiającym); m) zabezpieczenie wlotów kominowych przed możliwością zakładania gniazd przez ptactwo lub podobne, we wnętrzu kominów, a także kolców na gzymsach, pilastrach i elementach wystających elewacji; n) zakup i montaż na dachu drabinek zapobiegających osuwaniu się śniegu; o) budynek należy wyposażyć w podstawowe media techniczne tj. gniazda telefoniczne, TV, RTV; p) zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi wejściowych (domofonu), wózkowni i suszarni w ilości mieszkań + 3 dodatkowe sztuki; q) zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi mieszkań i komórek lokatorskich po 3 sztuki dla każdego mieszkania i każdej komórki lokatorskiej; r) zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do pomieszczeń technicznych i gospodarczych, a także szafek z licznikami po 3 sztuki dla każdego pomieszczenia. 2.4. Wytyczne dla zagospodarowania terenu: a) W przypadku naruszenia zagospodarowania terenu przywrócić do stanu pierwotnego 3.2.5. Wykorzystanie Odnawialnych Źródeł Energii (OZE): a) Ciepła woda użytkowa pozyskiwana będzie z pompy cieplnej – źródłem ciepła na potrzeby instalacji ciepłej wody użytkowej będzie bateria zasobników zasilana w ciepło poprzez wymiennik z instalacji pomp ciepła zlokalizowany w wydzielonym pomieszczeniu technicznym w części budynku realizowanego w etapie II b) Centralne ogrzewanie uzyskiwane będzie z pompy cieplnej oraz odzysku ciepła z wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej. Źródło ciepła dla potrzeb instalacji centralnego ogrzewania jest wspólne dla całego obiektu – węzeł cieplny zlokalizowany jest w wydzielonym pomieszczeniu technicznym w części budynku realizowanego w etapie II Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania, wykończony kompleksowo. 3. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. 3.1 Dokumentacja projektowa o której mowa w pkt. 3.3 składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: c) projekt architektoniczno-budowlany – architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne: zatwierdzone decyzją Starosty Oławskiego nr 775/2017 z dnia 11.09.2017 r.; d) projekt wykonawczy – architektura; e) projekt wykonawczy – konstrukcja; f) projekt wykonawczy – instalacje sanitarne; g) projekt wykonawczy – instalacje elektryczne; h) projekt wykonawczy – instalacje sanitarne - ogrzewanie płaszczyznowe; i) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty ogólnobudowlane; j) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja sanitarna; k) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja elektryczna opracowanych przez: APA „ARC-HIT” Józef Pałka, 50-226 Wrocław, ul. Różana 10, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. 3.2. Zmawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3.1 nie mają na celu uprzywilejowania danego przedmiotu, a jedynie służą wskazaniu wymogu co do jego parametrów i rodzaju. Wszystkie inne o nie gorszych parametrach są akceptowalne. 3.3. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3.3 – załącznik nr 7 b) warunki techniczne: • przyłączenia do sieci TAURON Dystrybucja SA - pismo z dnia 27.06.2017, nr warunków WP/040548/2017/O05R04 - pismo z dnia 27.06.2017, nr warunków WP/040747/2017/O05R04 - pismo z dnia 27.06.2017, nr warunków WP/040764/2017/O05R04 - pismo z dnia 27.06.2017, nr warunków WP/040761/2017/O05R04 – załącznik nr 8 Przyłącze wodociągowe wykonane. c) decyzje wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu: • decyzja nr 1862/2017 z dnia 09.08.2017 – pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych; • decyzja nr 1616/2017 z dnia 10.07.2017 – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych; – załącznik nr 9 d) decyzja nr 775/2017 z dnia 11.09.2017 r. Starosty Oławskiego zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania - załącznik nr 10 e) przedmiary robót – załącznik nr 11 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty – mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obszarem, który jest przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zmianami) wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) roboty murowe i betoniarskie; c) roboty izolacyjne; d) roboty tynkarskie; e) roboty malarskie; f) roboty posadzkowe i okładzinowe; g) roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych; h) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; i) roboty stolarskie i ciesielskie; j) roboty spawalnicze; k) roboty dekarskie i blacharskie; l) roboty termoizolacyjne budynku. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności określone w pkt. 3.4. SIWZ. Kopia umowy o pracę winna zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy, miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych powyżej Zamawiający będzie traktował jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do naliczania kar umownych w wysokości określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynków z mieszkaniami na wynajem, w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego z późniejszymi zmianami. Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy (art. 395 § 1 k.c. oraz art. 145 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 16.1.1 SIWZ Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 49 1020 5095 0000 5502 0008 1380 Bank PKO BP S.A. O/ Kamienna Góra Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium: Przebudowa zabytkowych stajni i ujeżdżalni na budynek mieszkalny w Oławie przy ul. 3 Maja 18 p-t” 5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego „TBS” Sp. z o.o. 58 – 400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 7 Sekretariat, II piętro Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zamawiający dopuszcza złożenie w formie innej niż pieniężna łącznie z ofertą, tj. w tym samym opakowaniu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 13.2. od b) do e), wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c) kwotę gwarancji lub poręczenia; d) termin ważności wadium; e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził gody na poprawienie omyłki, o której w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; • Wykonawca, którego ofertę wybrano: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; − nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach