Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku dawnych stajni i ujeżdżalni w Oławie przy ul. 3 Maja (dz. nr 23/76) na działalność związaną z prowadzeniem przedszkola oraz rozbudowa i przebudowa placu zabaw zlokalizowanego na dz. nr 23/68” wraz z zakupem, dostawą i montażem wyposażenia wszystkich zaprojektowanych pomieszczeń i placu zabaw

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 442 614 , fax. 757 447 811
  • Data zamieszczenia: 2019-06-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 7
    58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 442 614, fax. 757 447 811
    REGON: 23028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbskg.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego - spółka z ogranicozna odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części parteru budynku dawnych stajni i ujeżdżalni w Oławie przy ul. 3 Maja (dz. nr 23/76) na działalność związaną z prowadzeniem przedszkola oraz rozbudowa i przebudowa placu zabaw zlokalizowanego na dz. nr 23/68” wraz z zakupem, dostawą i montażem wyposażenia wszystkich zaprojektowanych pomieszczeń i placu zabaw
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych prowadzących do przebudowy wnętrz przyziemia budynku zabytkowej ujeżdżalni i stajni położonych w Oławie przy ul. 3 Maja na działkach nr 23/75, 23/76, AM 62 Gmina Miasto Oława wraz ze zmianą sposobu użytkowania na przedszkole o łącznej powierzchni pomieszczeń ok. 320m2 i wyposażenie go (zakupem, dostawa i montażem) zgodnie z wytycznymi oraz przebudowa i rozbudowa istniejącego placu zabaw zlokalizowanego na działce nr 23/68. Pomieszczenia przedszkola Zaprojektowano przedszkole dwuoddziałowe, każda sala z indywidualną szatnią i toaletą. Projekt zakłada również dla przedszkola stołówkę, kuchnię, pomieszczenie socjalne dla pracowników oraz pokój dla personelu pedagogicznego. Całkowita powierzchnia projektowana: 320 m2. Wszystkie pomieszczenia należy wykonać kompleksowo (w standardzie „pod klucz”) oraz wyposażyć je (zakupić, dostarczyć i zamontować) w meble, sprzęt, urządzenia, biały montaż, itp. – przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie określone w załączonych do SIWZ projekcie budowlanym, projekcie wykonawczym, przedmiarach, uszczegółowione w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wszystkie przyłącza instalacyjne wodne, kanalizacyjne, ciepłownicze oraz energetyczne są wykonane. Do budynku doprowadzone są przyłącza, teren jest uzbrojony. Nawiew powietrza świeżego i wywiew będzie realizowany poprzez projektowane centrale rekuperacyjne podwieszane, zlokalizowane w przestrzeni sufitu podwieszanego w obrębie pomieszczeń technicznych lub pomocniczych, oraz układu przewodów nawiewnych i wywiewnych. W pomieszczeniu kuchennym zaprojektowano dodatkowo wentylator wyciągowy. Źródło ciepła na potrzeby centralnego ogrzewania stanowi indywidualny węzeł cieplny – zasilanie z miejskiej sieci ciepłowniczej. Plac zabaw W zachodniej części działki nr. 23/68 AM62 znajduje się istniejący plac zabaw o powierzchni 200m2, wyposażony w urządzenia zabawowe. Przedmiotem zamówienia jest jego powiększenie do całkowitej powierzchni około 990m2, na którą składać się będzie teren czynny biologicznie (jako trawnik) oraz teren z urządzeniami zabawowymi. W ramach przedmiotu niniejszego zamówienia Wykonawca ma m.in. ogrodzić plac zabaw, wykonać powierzchnię zgodnie z określoną w projekcie oraz zainstalować dodatkowe urządzenia takie jak: - zestaw połączonych urządzeń zabawowych w tym zjeżdżalnia spiralna, linowy pomost, mostek drewniany, lina z małą pochylnią wspinaczkową; - urządzenie zabawowe linowa pajęczyna do wspinania; - huśtawka podwójna; - piaskownica; - tablica informacyjno- instruktarzowa. Dostawa i montaż trzech urządzeń zabawowych wskazanych w Suplemencie do projektu wykonawczego nie są przedmiotem niniejszego zamówienia. Wymagania dodatkowe: - wszystkie meble, urządzenia i wyposażenie muszą być fabrycznie nowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich; - dostarczone meble i urządzenia muszą odpowiadać wymaganiom norm PN-EN oraz posiadać certyfikat wyrobu bezpiecznego i dobrej jakości; - wykonawca ponosi odpowiedzialność za terminowe i rzetelne wykonanie przedmiotu umowy. Budynek stajni, na którym wykonane mają być roboty budowlane w ramach niniejszego zamówienia, wchodzą w skład zespołu dawnych koszar przy ul. 3 Maja w Oławie (budynki stajni i ujeżdżalni) i wpisane są do rejestru zabytków decyzją nr A/4002/678/W z dnia 02.04.1993 r. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 664/2018 z dnia 17.07.2018 r. wydaną przez Starostę Oławskiego i projektami wykonawczymi opracowanymi przez jednostkę projektową SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Musielak, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego, budowlanego oraz Konserwatora Zabytków. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania, wykończony kompleksowo. Dokumentacja projektowa Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. 1. Dokumentacja projektowa o której mowa w pkt. 3.3 składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: a) projekt architektoniczno-budowlany – architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, plac zabaw: zatwierdzone decyzją Starosty Oławskiego nr 664/2018 z dnia 17.07.2018 r.; b) projekt wykonawczy – architektoniczny; c) projekt wykonawczy – branża sanitarna; d) projekt wykonawczy – branża elektryczna; e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty budowlane, wyposażenie, plac zabaw; f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża sanitarna; g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – branża elektryczna opracowanych przez jednostkę projektową SIGMA Projektowanie i Obsługa Inwestycji Piotr Musielak, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. 2. Zmawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3.3.1 nie mają na celu uprzywilejowania danego przedmiotu, a jedynie służą wskazaniu wymogu co do jego parametrów i rodzaju. Wszystkie inne o nie gorszych parametrach są akceptowalne. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3.3 – załącznik nr 7 b) decyzje wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu: • decyzja nr 2339/2015 z dnia 26.11.2018 – pozwolenie na podejmowanie innych działań przy zabytku; • decyzja nr 2770/2016 z dnia 14.12.2016 zmieniająca decyzję nr 2339/2015 z dnia 26.11.2018; • decyzja nr 1851/2017 z dnia 08.08.2017 zmieniająca decyzję nr 2339/2015 z dnia 26.11.2018; – załącznik nr 8 c) decyzja nr 664/2018 z dnia 17.07.2018 r. Starosty Oławskiego zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania – załącznik nr 9 d) przedmiary robót – załącznik nr 10 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty – mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 3.5. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obszarem, który jest przedmiotem zamówienia. 3.6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zmianami) wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) roboty murowe i betoniarskie; c) roboty izolacyjne; d) roboty tynkarskie; e) roboty malarskie; f) roboty posadzkowe i okładzinowe; g) roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych; h) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; i) roboty stolarskie i ciesielskie; j) roboty spawalnicze. 3.7. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.6 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.8. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności określone w pkt. 3.6. SIWZ. Kopia umowy o pracę winna zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy, miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych powyżej Zamawiający będzie traktował jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do naliczania kar umownych w wysokości określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach