Regionalny Szpital w Kołobrzegu ogłasza przetarg
- Adres: 78-100 Kołobrzeg, ul. Łopuskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 943 530 262 , fax. 943 554 408
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalny Szpital w Kołobrzegu
ul. Łopuskiego
78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
tel. 943 530 262, fax. 943 554 408
REGON: 31149600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa Centralnej Sterylizatorni wraz z zakupem aparatury i sprzętu medycznego oraz zakupem pozostałego wyposażenia na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 2) Załączniku nr 6 do SIWZ – Dokumentacja projektowa, na którą składają się dokumenty wymienione w załączniku nr 6 do umowy. 3. Zamawiający wyznacza możliwość przeprowadzenia wizji obiektu objętego przedmiotem niniejszego zamówienia. Termin wizji lokalnej ustala się na dzień 25 czerwca 2019 r. o godzinie 07:30. Spotkanie przy recepcji w holu głównym szpitala adres: Regionalny Szpital w Kołobrzegu ul. Łopuskiego 31-33, 78-100 Kołobrzeg. 4. Nazwy i kody Wspólnego Słownika Zamówień (Klasyfikacji CPV): 45000000-7 Roboty budowlane 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 6. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, z zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) warunkach. 7. Wszelkie roboty budowlane należy wykonywać zgodnie z obowiązującymi przepisami, aktualnymi normami i zasadami wiedzy technicznej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. 8. Na etapie postępowania przetargowego wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się z przedmiotem zamówienia z kompletem dokumentów SIWZ, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert i podpisaniem umowy na realizację zadania. 9. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera, wszystkich pracowników skierowanych do pozostałych prac fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j. z późn. zmian.); b) roboty elektryczne/teletechniczne: w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j. z późn. zmian.); c) roboty sanitarne, w tym w szczególności wykonywane przez majstra, montera instalacji i/lub urządzeń, montera sieci, wszystkich pracowników skierowanych do pozostałych prac fizycznych oraz operatorów sprzętu budowlanego (z wyłączeniem osób, pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2018.1202 t.j. z późn. zmian.); 10. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 11. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym, w tym wezwaniu, terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 12. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 13. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 14. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 15. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 16. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 9 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 18. Wszelkim nazwom własnym znajdującym się w niniejszym SIWZ oraz w każdej innej dokumentacji dotyczącej niniejszego zamówienia towarzyszy zapis „lub inne o równoważnych parametrach". Za równoważne Zamawiający uzna te rozwiązania, które oparte są na równoważnych ustaleniach, co do przedmiotu zamówienia i spełniać będą minimalne wymagania, które spełnia produkt opisany poprzez użycie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie za pomocą dowolnych środków dowodowych, że oferowane przez niego roboty budowlane (a w ich ramach: dostawy (materiały) lub usługi) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W razie woli zastosowania przez wykonawcę rozwiązań równoważnych, wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz materiałów i urządzeń równoważnych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich równoważność co do materiałów i urządzeń wskazanych w SIWZ. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na wykonawcy, składającym ofertę równoważną. Domniemanie: Zamawiający zakłada zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań wskazanych bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. 19. Roboty budowlane będą wykonywane w funkcjonującym obiekcie szpitala. Zamawiający jest zobowiązany do zachowania ciągłości pracy szpitala. Wykonawca nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych roszczeń, w tym roszczeń o zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w sytuacji czasowego ograniczenia możliwości udostępnienia określonych miejsc, w których będą wykonywane roboty lub miejsc, które będą konieczne do wykonywania robót. W związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość częściowego / etapowego przekazywania frontu robót. 20. Wykonanie przedmiotu umowy jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia, na podstawie zawartej w dni 19 października 2018 roku Umowy Nr RPZP.09.01.00-32-0001/18-00 o dofinansowanie projektu pn.: „Przebudowa i dostosowanie do aktualnych wymogów Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu wraz z niezbędnym wyposażeniem”. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 29 000 PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej w miejscowościach popegeerowskich na terenie gminy Czaplinek: Broczyno, Byszkowo, Kamienna Góra i Trzciniec.
Dodano: 2024-04-25 - Budowa dróg wraz z uzbrojeniem na osiedlu Glinki przy ul. Szosa Polska w Szczecinie – etap IIIa
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Golczewo
Dodano: 2024-04-22 - Remont dachów w 3 budynkach Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2024-04-19 - Budowa w technologii murowanej budynku biurowego samodzielnej podwójnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Barnówko Grzymiradz wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodar. terenu na dz.248/10
Dodano: 2024-04-19 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Spójne trasy rowerowe dla Szczecina – ul. Matejki.
Dodano: 2024-04-19 - Remont budynku warsztatu terapii zajęciowej w Choszcznie
Dodano: 2024-04-15 - Remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie działania RDW w Pyrzycach. Zadanie nr 2 - Remonty MMA na gorąco - zam. z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
Dodano: 2024-04-14 - Prace remontowe w pomieszczeniach budynku Centrum Opieki nad Dzieckiem im. K. Maciejewicza przy ul. Wszystkich Świętych 68 w Szczecinie
Dodano: 2024-04-14 - „Bieżące utrzymanie i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Płytnica”
Dodano: 2024-04-05