Przetargi.pl
Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego budynku i przebudowa istniejącego na budynki mieszkalne wielorodzinne z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami oraz przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i oświetleniem terenu w Złotoryi przy ul. Klasztornej”.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757 442 614 , fax. 757 447 811
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" Sp. z o.o.
    ul. Sienkiewicza 7
    58400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 757 442 614, fax. 757 447 811
    REGON: 23028994000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbskg.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego "TBS" spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego budynku i przebudowa istniejącego na budynki mieszkalne wielorodzinne z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami oraz przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i oświetleniem terenu w Złotoryi przy ul. Klasztornej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa nowego budynku i przebudowa istniejącego na budynki mieszkalne wielorodzinne z garażem podziemnym wraz z instalacjami wewnętrznymi, dojściami oraz przyłączami wodociągowymi, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i oświetleniem terenu w Złotoryi przy ul. Klasztornej”. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr 259/2017 z dnia 21.09.2017 r. wydaną przez Starostę Złotoryjskiego i projektami wykonawczymi opracowanymi przez jednostkę projektową APA „ARC-HIT” Józef Pałka, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót stanowiącymi załącznik nr 7 do SIWZ, obowiązującymi warunkami wykonania i odbiorów robót budowlanych, normami państwowymi i branżowymi, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, wymogami Prawa Budowlanego wraz z aktami wykonawczymi do niego, przepisami bhp i p.poż., innymi przepisami obowiązującymi w Polsce oraz zaleceniami nadzoru autorskiego, inwestorskiego oraz budowlanego. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać dwa wielorodzinne budynki mieszkalne: pierwszy (budynek A) jako nowo budowany budynek z 19 mieszkaniami (plomba pomiędzy dwoma istniejącymi budynkami), drugi (budynek B) – przebudowa istniejącego obiektu, dla którego projekt zakłada budowę 8 mieszkań. Projektowane obiekty to budynki IV-kondygnacyjne z użytkowym poziomem poddasza oraz całkowitym podpiwniczeniem – budynki połączone garażem wielostanowiskowym w podpiwniczeniu na 8 miejsc postojowych. Dodatkowo wykonać należy zgodnie z projektem pomieszczenia techniczne, pomieszczenia gospodarcze, komunikację ogólną i klatki schodowe oraz zagospodarowanie terenu przyległego wraz z przyłączami i uzbrojeniem terenu. Inwestycja realizowana będzie na działkach gruntu nr 150/37, 150/38 i 150/41 obręb 0003. Charakterystyka techniczna inwestycji: • liczba mieszkań (łączna) - 27 - budynek A - 19 - budynek B - 8 • powierzchnia użytkowa mieszkań (łączna) - 1.096,40 m2 - budynek A - 792,40 m2 - budynek B - 304,00 m2 • liczba miejsc postojowych w garażu podziemnym - 8 • powierzchnia użytkowa garażu podziemnego - 225,70 m2 - w tym miejsc postojowych - 100,00 m2 • powierzchnia zabudowy (łączna) - 412,10 m2 - budynek A - 296,40 m2 - budynek B - 115,70 m2 • kubatura - 6.723,00 m3 - budynek A - 5.195,00 m3 - budynek B - 1.528,00 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione roboty budowlane związane z budynkiem oraz zagospodarowaniem terenu 1.1. Wytyczne ogólne dla budynków a) Roboty budowlane związane z wykonaniem niżej wymienionych pomieszczeń: • poziom piwnic – garaż wielostanowiskowy z 8 miejscami postojowymi (parking podziemny łączący dwa budynki), komórki lokatorskie, pomieszczenia techniczne i gospodarcze, klatki schodowe; • poziom przyziemia – lokale mieszkalne, komórki lokatorskie, wózkownie, klatki schodowe; • poziom 1, 2 i 3 piętra – lokale mieszkalne, klatki schodowe; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. b) Wykonanie innych robót budowlanych mających na celu oddanie Zamawiającemu przedmiotu zamówienia w stanie nadającym się do użytkowania, a w tym: • wykonanie elewacji łącznie ze stolarką drzwiową i okienną (kolor elewacji uzgodnić z Zamawiającym); • wykonanie kompleksowo klatek schodowych i komunikacji; • kompletne opomiarowanie licznikami mieszkań, garażu oraz części administracyjnej budynku; • wykonanie wszystkich pomieszczeń przynależnych (komórek lokatorskich, wózkowni, suszarni); • wykonanie wszystkich pomieszczeń technicznych i gospodarczych wraz z montażem urządzeń i armaturą sanitarną zgodnie z projektem; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.2. Wytyczne dla lokali mieszkalnych – mieszkania wykończone kompleksowo w standardzie „pod klucz”, tj.: a) Wykonanie i rodzaj posadzek: • każda kuchnia, łazienka i toaleta – płytki ceramiczne (kolor uzgodnić z Zamawiającym); • każdy pokój i przedpokój – panele podłogowe (kolor uzgodnić z Zamawiającym); b) Wykonanie i rodzaj pokrycia ścian: • każda łazienka i toaleta – płytki ścienne ceramiczne ułożone do wysokości górnej krawędzi ościeżnicy; • każda kuchnia, pokój i przedpokój – ściany malowane farbą na biało. c) We wszystkich pomieszczeniach stosować tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii IV. d) Do każdej kuchni należy zakupić, dostarczyć, zamontować i uruchomić 1 kuchenkę elektryczną 4-palnikową z piekarnikiem. e) Do każdej łazienki i toalety należy zakupić, dostarczyć i zamontować armaturę „białego montażu” (wanna, kompakt wc, umywalka, zawory czerpalne - zgodnie z dokumentacją) oraz oprawy oświetleniowe sufitowe i kinkiety nad lustrem. f) W pomieszczeniach wskazanych w dokumentacji zamontować regulatory temperatury. g) We wszystkich pomieszczeniach należy zamontować osprzęt elektryczny (włączniki, gniazda); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. Elementy wyposażenia pomieszczeń kuchni, pokoi, przedpokoi, łazienek, WC, pomieszczeń technicznych i gospodarczych muszą być oddane przez Wykonawcę w stanie kompletnym i pozwalającym na użytkowanie ich zgodnie z przeznaczeniem. 1.3. Wytyczne dla garażu wielostanowiskowego podziemnego: a) Posadzka betonowa – zgodnie z projektem wykonawczym; b) Tynki gładkie cementowo-wapienne kategorii III; c) Ściany i sufity malowane na biało; d) Linie wyznaczające miejsca postojowe malowane na posadzce żółtą farbą; e) Miejsca postojowe w garażu podziemnym ponumerować za pomocą tabliczek przymocowanych do ściany przy każdym miejscu postojowym oraz numerów malowanych w każdym miejscu postojowym na posadzce; f) Przy każdej klatce schodowej należy wykonać przedsionek łączący komunikację w garażu z klatkami schodowymi; oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.4 Ponadto: a) Ponumerowanie mieszkań w sposób trwały zgodnie z ruchem wskazówek zegara, b) Ponumerowanie komórek lokatorskich (przynależność do mieszkań uzgodnić z Zamawiającym); c) Opisanie pomieszczeń zgodnie z ich przeznaczeniem (np. wózkownia, suszarnia, pomieszczenie techniczne itp.) np. poprzez zamocowanie tabliczki informacyjnej; d) Zakup i montaż euroskrzynek na przesyłki pocztowe zgodnie z obowiązującymi przepisami; e) Zakup, dostawa i montaż tablic ogłoszeniowych zamykanych na klucz we wszystkich klatkach schodowych; f) W wiatrołapach osadzić w płytkach posadzkowych wycieraczki do obuwia o wymiarach minimum 100 cm x 60 cm; g) Trwała numeracja liczników (nr mieszkania = nr licznika); h) Zaplombowanie liczników zimnej wody; i) Kompletne opomiarowanie mediów mieszkań (lokalizacja w części klatek schodowych) licznikami tożsamymi z rodzajem mediów, wraz z ich oplombowaniem; j) Trwałe oznaczenie budynku nazwą ulicy oraz numerem administracyjnym – sposób i miejsce uzgodnić z Zamawiającym; k) Zakup i montaż nad każdymi drzwiami wejściowymi do klatek schodowych podświetlanych numerów oznaczeń tych klatek (uzgodnić z Zamawiającym); l) Zabezpieczenie wlotów kominowych przed możliwością zakładania gniazd przez ptactwo lub podobne, we wnętrzu kominów, a także kolców na gzymsach, pilastrach i elementach wystających elewacji; m) Zakup i montaż na dachu drabinek zapobiegających osuwaniu się śniegu; n) Posadzki pomieszczeń, w których Wykonawca zamontuje urządzenia obsługujące wentylację mechaniczną oraz instalację ciepłowniczą wyłożyć płytami ceramicznymi, a ściany wyłożyć płytkami do wysokości 250 cm; o) Budynek należy wyposażyć w podstawowe media techniczne tj. gniazda telefoniczne, TV, RTV; p) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi wejściowych (domofonu), wózkowni i suszarni w ilości mieszkań + 3 dodatkowe sztuki; q) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi mieszkań i komórek lokatorskich po 3 sztuki dla każdego mieszkania i każdej komórki lokatorskiej; r) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do drzwi łączących garaż podziemny z klatkami schodowymi (drzwi do przedsionków) w ilości miejsc postojowych garażu podziemnego + 3 dodatkowe sztuki dla każdych drzwi; s) Zakup i przekazanie Zamawiającemu pilotów do bramy garażowej w ilości miejsc postojowych + 3 dodatkowe sztuki; t) Zakup i przekazanie Zamawiającemu kluczy do pomieszczeń technicznych i gospodarczych, a także szafek z licznikami po 3 sztuki dla każdego pomieszczenia. 1.5. Wytyczne dla zagospodarowania terenu: a) Wykonanie ciągów pieszych oraz terenów zielonych; b) Podłączenie obiektu do sieci infrastruktury technicznej zgodnie z warunkami technicznymi przyłączenia (załącznik nr 8 do SIWZ); oraz wszystkie inne prace ujęte w dokumentacji projektowej. 1.6. Roboty związane z wyposażeniem obiektu w urządzenia wykorzystujące Odnawialne Źródła Energii (OZE): a) Zakup, dostawa i montaż pełnej instalacji i wszystkich urządzeń pomp ciepła w kotłowni budynku oraz na dachu budynku; b) Zakup, dostawa i montaż pełnej instalacji i wszystkich urządzeń do montażu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku. Przedmiot zamówienia określony w niniejszej SIWZ Wykonawca zobowiązany jest oddać Zamawiającemu w stanie nadającym się do użytkowania, wykończony kompleksowo. 2. Szczegóły dotyczące zakresu robót budowlanych, przeznaczenia zaprojektowanego obiektu, układu i funkcji poszczególnych pomieszczeń, a także innych wymagań technicznych opisuje dokumentacja projektowa. 2.1 Dokumentacja projektowa o której mowa w pkt. 2. składająca się z projektów budowlanych i wykonawczych oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót jak niżej: a) projekt architektoniczno-budowlany – architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, zagospodarowanie terenu: zatwierdzone decyzją Starosty Złotoryjskiego nr 259/2017 z dnia 21.09.2017 r.; b) projekt wykonawczy – architektura; c) projekt wykonawczy – konstrukcja; d) projekt wykonawczy – instalacje sanitarne; e) projekt wykonawczy – instalacje elektryczne; f) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – roboty ogólnobudowlane; g) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja sanitarna; h) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – instalacja elektryczna opracowanych przez: APA „ARC-HIT” Józef Pałka, 50-226 Wrocław, ul. Różana 10, stanowiących załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, zastrzega sobie prawo do dokonania zmian względem zapisów zawartych w dokumentacji projektowej, jeśli nie będą one w sposób istotny naruszały ich treść. 2.2. Zmawiający informuje, że wszelkie znaki towarowe określone w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt. 3.3.1 nie mają na celu uprzywilejowania danego przedmiotu, a jedynie służą wskazaniu wymogu co do jego parametrów i rodzaju. Wszystkie inne o nie gorszych parametrach są akceptowalne. 3. Załączniki do opisu przedmiotu zamówienia: a) dokumentacja projektowa określona w pkt. 3.3 – załącznik nr 7 b) warunki techniczne: • dostawy wody i odprowadzenia ścieków (pismo z dnia 22.06.2017, TW/4544/5004/23/2017); • przyłączenia do sieci TAURON Dystrybucja SA (pismo z dnia 13.07.2017, nr warunków WP/048538/2017/O02R03 oraz z dnia 13.07.2017, nr warunków WP/052639/2017/O02R03); • odprowadzenia wód deszczowych i wpięcia do miejskiej kanalizacji deszczowej (pismo z dnia 24.07.2017 r., WM.7021.5.10.1.2017.MK); • decyzja w sprawie lokalizacji przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej (decyzja z dnia 18.08.2017, WM.7021.5.12.2017.MK) – załącznik nr 8 c) decyzje wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Legnicy: • decyzja nr 472/2017 z dnia 12.05.2017 – pozwolenie na prowadzenie badań archeologicznych; • decyzja nr 1055/2017 z dnia 26.09.2017 r. zmieniająca treść decyzji nr 472/2017 z dnia 12.05.2017 • decyzja nr 908/2017 z dnia 23.08.2017 – pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych na terenie układu urbanistycznego; – załącznik nr 9 d) decyzja nr 259/2017 z dnia 21.09.2017 r. Starosty Złotoryjskiego zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę dla zadania - załącznik nr 10 e) Opinia geotechniczna z dokumentacją badań podłoża oraz warunki gruntowo-wodne w podłożu wykonane przez PARADOXIDES Geologia Inżynierska Jacek Krzysztof Kenig – załącznik nr 11 f) przedmiary robót – załącznik nr 12 Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty – mogą one tylko stanowić pomoc dla wykonawcy w przygotowaniu oferty. Wykonawca cenę oferty musi obliczyć na podstawie dokumentacji projektowej uwzględniając zakres zamówienia określony w projekcie, SIWZ i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Jeżeli w przedmiarach nie ujęto jakiejkolwiek roboty, czynności lub materiału, które można logicznie wywnioskować z dokumentacji, to te roboty, czynności i materiały powinny zostać uwzględnione przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający zachęca Wykonawców do zapoznania się w terenie z obszarem, który jest przedmiotem zamówienia. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy, wymaga, aby dla wskazanych czynności związanych z realizacją robót budowlanych określonych w dokumentacji projektowej stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zmianami) wykonujące te roboty budowlane, tj.: a) prace przygotowawcze, rozbiórkowe i porządkowe; b) roboty murowe i betoniarskie; c) roboty izolacyjne; d) roboty tynkarskie; e) roboty malarskie; f) roboty posadzkowe i okładzinowe; g) roboty montażowe instalacji i urządzeń sanitarnych i grzewczych; h) roboty montażowe instalacji i urządzeń elektrycznych i teletechnicznych; i) roboty kamieniarsko-brukarskie; j) roboty stolarskie i ciesielskie; k) roboty spawalnicze; l) roboty dekarskie i blacharskie; m) roboty termoizolacyjne budynku. 6. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.4 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży według wyboru Zamawiającego wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o liczbie osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. b) Wraz z oświadczeniem Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi czynności określone w pkt. 3.4. SIWZ. Kopia umowy o pracę winna zawierać następujące informacje: rodzaj umowy, datę zawarcia umowy i czas jej obowiązywania, oznaczenie stron umowy, rodzaj umówionej pracy, miejsce wykonywania pracy oraz wymiar czasu pracy. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. W przypadku braku zgody informacje wrażliwe, podlegające ochronie na podstawie ustawy o ochronie danych osobowych należy zanonimizować. c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy. d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych powyżej Zamawiający będzie traktował jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i będzie podstawą do naliczania kar umownych w wysokości określonej w Istotnych dla stron postanowieniach umowy. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. UWAGA: Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynków z mieszkaniami na wynajem, w oparciu o program społecznego budownictwa czynszowego, realizowany na gruncie Ustawy z dnia 26 października 1995 r. o niektórych formach popierania budownictwa mieszkaniowego. Realizacja zadania nastąpi w przypadku uzyskania przez Zamawiającego finansowania zwrotnego z rządowego programu popierania budownictwa mieszkaniowego na przedsięwzięcie będące przedmiotem zamówienia. W przypadku nieuzyskania ww. finansowania Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy, a Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń związanych z tym odstąpieniem od umowy (art. 395 § 1 k.c. oraz art. 145 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211340-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zmianami). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 16.1.1 SIWZ Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 49 1020 5095 0000 5502 0008 1380 Bank PKO BP S.A. O/ Kamienna Góra Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium: Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Złotoryi przy ul. Klasztornej” 5. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Towarzystwo Budownictwa Społecznego „TBS” Sp. z o.o. 58 – 400 Kamienna Góra, ul. Sienkiewicza 7 Sekretariat, II piętro Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. Zamawiający dopuszcza złożenie w formie innej niż pieniężna łącznie z ofertą, tj. w tym samym opakowaniu. 6. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt 13.2. od b) do e), wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem; c) kwotę gwarancji lub poręczenia; d) termin ważności wadium; e) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: „zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: • Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził gody na poprawienie omyłki, o której w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; • Wykonawca, którego ofertę wybrano: − odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; − nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; − zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”. 7. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach