Przetargi.pl
WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 (EDYCJA 2017) : CZĘŚĆ 1. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2658G- ulicy Strzeleckiej w Chojnicach na odcinku 937m.” CZĘŚĆ 2. „ Przebudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku DW 235 – Krojanty o długości 1910m.”

Powiat Chojnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, 31 Stycznia
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3966501 , fax. 52 3966503
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chojnicki
    31 Stycznia 56
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 3966501, fax. 52 3966503
    REGON: 092351239
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 (EDYCJA 2017) : CZĘŚĆ 1. „Przebudowa drogi powiatowej nr 2658G- ulicy Strzeleckiej w Chojnicach na odcinku 937m.” CZĘŚĆ 2. „ Przebudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku DW 235 – Krojanty o długości 1910m.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH DLA ZADAŃ REALIZOWANYCH W RAMACH PROGRAMU ROZWOJU GMINNEJ I POWIATOWEJ INFRASTRUKTURY DROGOWEJ NA LATA 2016-2019 (EDYCJA 2017) : CZĘŚĆ 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2658 G – ulicy Strzeleckiej w Chojnicach na odcinku 937 m. CZĘŚĆ 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku DW 235 – Krojanty o długości 1910 m. CZĘŚĆ 1: Przebudowa drogi powiatowej nr 2658 G – ulicy Strzeleckiej w Chojnicach na odcinku 937 m. 2. Charakterystyka robót budowlanych CZĘŚĆ 1 Inwestycja zawierają następujące branże: - drogowa; - sanitarna; - elektryczna. Zakres robót obejmuje: A. Branża drogowa: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty ziemne - podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 , betonu asfaltowego, ulepszonego podłoża z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem, - nawierzchnie z betonu asfaltowego, kostki kamiennej, kostki betonowej brukowej - elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe , oporniki betonowe, ścieki z kostki betonowej, chodniki - budowę, przebudowę lub korektę wjazdów indywidualnych , - wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego). - mur oporowy - schody B. Branża sanitarna: 1.Budowa kanalizacji deszczowej Ø315 , 400, 600 , 800 wraz z przykanalikami , wpustami i studniami rewizyjnymi 2.Remont sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej C. Branża elektryczna: - budowa oświetlenia ulicznego D . Inwentaryzacja powykonawcza - wszystkie branże Szczegółowy opis zadania zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do Siwz oraz Dział C SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Dokumenty posiadane przez zamawiającego – konieczne do realizacji zamówienia. - Projekty budowlane i wykonawcze przebudowy drogi i branżowe - Projekt docelowej organizacji ruchu, - STWiORB. UWAGA: Materiały z rozbiórki tj. krawężniki i kostkę betonową należy spaletować i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. CZĘŚĆ 2: Przebudowa drogi powiatowej nr 2628G na odcinku DW 235 – Krojanty o długości 1910 m. Inwestycja zawierają następujące branże: - drogowa; - sanitarna; - teletechniczna - elektryczna. Zakres robót obejmuje: A. Branża drogowa: - roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty ziemne - podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 , betonu asfaltowego, ulepszonego podłoża z gruntu niespoistego stabilizowanego cementem, betonu cementowego B-20 - nawierzchnie z betonu asfaltowego, kostki kamiennej, kostki betonowej brukowej - elementy ulic – krawężniki betonowe, obrzeża betonowe , oporniki betonowe, ścieki podchodnikowe korytkowe , dren francuski , - budowę nowych i przebudowę istniejących zatok autobusowych, - budowę, przebudowę lub korektę wjazdów indywidualnych , - wykonanie elementów organizacji ruchu (oznakowanie poziome i pionowe, urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego). B. Branża sanitarna: 1.Budowa kanalizacji deszczowej Ø315 , 400, 600 , 800 wraz z przykanalikami , wpustami studniami rewizyjnymi i urządzeniami podczyszczającymi 2.Przebudowa sieci wodociągowej i hydrantów p.poż. C. Branża teletechniczna: - przebudowa, budowa i zabezpieczenie sieci teletechnicznej- likwidacja kolizji D. Branża elektryczna: 1.Przebudowa kablowych linii energetycznych nN 0,4 kV i przyłączy - likwidacja kolizji 2.Budowa oświetlenia ulicznego 3.Budowa sygnalizacji świetlnej na przejściu dla pieszych E . Inwentaryzacja powykonawcza - wszystkie branże Szczegółowy opis zdania zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do Siwz oraz Dział C SIWZ - Istotne postanowienia do umowy. Dokumenty posiadane przez zamawiającego – konieczne do realizacji zamówienia. - Projekty budowlane i wykonawcze przebudowy drogi i branżowe - Projekt docelowej organizacji ruchu, - STWiORB. UWAGA: Materiały z rozbiórki tj. krawężniki i kostkę betonową należy spaletować i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233252-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: Część 1: 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100) Część 2: 55 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP ( t. j. Dz.U 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Więcbork nr 45 8162 0003 0019 0004 2000 0120 (DECYDUJE DATA I GODZINA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE ZAMAWIAJĄCEGO). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. Uwaga: wadium należy wnieść osobno na każdą część zamówienia tj. osobne przelewy na poszczególne części, osobne gwarancje na poszczególne części zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać: ID.272.13.2017 Część nr …. (WPISAĆ ODPOWIEDNI NUMER CZĘŚĆI, NA KTÓRĄ JEST SKŁADANA OFERTA). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w ust. 2 dokument wadium należy dołączyć do oferty w oryginale. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 6. Oferta, do której nie będzie dołączone wadium, spowoduje wykluczenie wykonawcy przez zamawiającego. Wadium w przypadku wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika, z zaznaczeniem że jest przez niego wnoszone w imieniu wykonawców. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4 a, art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy / jeżeli dotyczy/ 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a w/w ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 w/w ustawy, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Wadium wnoszone w formie gwarancji winno zawierać w swej treści: nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 w/w ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 5) dokładne określenie przedmiotu postępowania, 6) kwotę zobowiązania, 7) termin ważności, 8) klauzule dodatkowe np. nakazujące zwrot dokumentu po jego „wygaśnięciu.” 14. Pozostałe formy wniesienia wadium winny zawierać wszystkie elementy wynikające z odnośnych i obowiązujących przepisów. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach